Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie,
Pojawiła mi się taka informacja:
Skąd to się wzięło? Mamy 100% terminowych wysyłek, mam ustawione wysyłka do 14 z dostawą na następny dzień a pokazuje że będzie dostawa we wtorek! Komuś w Nowym Roku się coś po......o
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@expertlogistic Powód wydłużenia czasu dostawy jest widoczny w samym komunikacie o wprowadzeniu tej zmiany. Sprawdź czy zamówienia z ostatnich 3 dni roboczych zostały nadane (wprowadzone do systemu przez kuriera lub punkt) w terminie.
Ten komunikat to jest wprowadzanie w błąd, nie mamy żadnych opóźnień, wszystkie zamówienia zostały zrealizowane termionowo. To jest jakieś nieporozumienie....
Wszystko jest terminowo, czy fakt, że przesyłki z 31 grudnia, kurier od nas odebrał ale nie wyjechały z magazynu to nasza wina? To wy wprowadziliście Klientów w błąd informując w opisie oferty że zostaną doręczone 2 stycznia. Z naszej strony wszystkie zamówienia zostały wysłane w deklarowanym terminie, nie mamy żadnych opóźnień, jeżeli takie są proszę je natychmiast wskazać, bo ja nie mogę się doszukać.
@expertlogistic Na przewidywany czas dostawy widoczny w ofertach mają wpływ różne czynniki, również czas realizacji usługi przez przewoźnika. Nie postrzegajcie tej zmiany jako kary. Aktualizacja terminu dostawy ma służyć przede wszystkim klientom. Powinni oni dostać informację dotyczącą rzeczywistego czasu realizacji zamówień w danym momencie.
Ale to jest kara, poza tym nie jest to prawda. Mamy wszystkie zamówienia wysłane terminowo, a dziś wyświetla się Klientom data najbliższego wtorku. To jest nonsens i zwykły wał.
Wszyscy Klienci którzy zakupią dziś do godziny 14 otrzymają swoje zamówienie jutro, a nie za tydzień.
Po co wprowadzać te nonsensowne wydumki. To się w głowie nie mieści co wy wyprawiacie.
Jeszcze raz proszę o wskazanie zamówień z ostatnich trzech dni roboczych które są nieterminowe i wpłynęły na to ze dziś Klienci są przez was oszukiwani o terminie wysyłki...
@expertlogistic W tym artykule opisaliśmy jak obliczany jest przewidywany czas dostawy w ofertach. Twoja deklaracja dotycząca wysyłki oraz faktyczny czas nadania to nie wszystkie czynniki, które są brane pod uwagę.
Ale tu nie o to chodzi.
Wprowadziliście Klientów w błąd informując o dacie doręczenia 2 styczeń, nikt wybierając inpost nie otrzymał przesyłki a winnym jest sprzedający bo w dobrej wierze siedział pół dnia i pakował. Teraz wasz błąd traktujecie jako nasze opóźnienia obciążając nas tymi kuriozalnymi terminami dostaw.
A co z automatycznym wykluczaniem wysyłek w dniu 31 grudnia?
@expertlogistic W sprawie wykluczenia tych zamówień ze statystyk aktualna jest informacja, którą tutaj podała Ola.
Ale nasze zamówienia były nadane w terminie, poza tym zamówienia nie zostały wykluczone automatycznie i już wpłynęły na jakość, ponieważ nikt nie chce zamawiać na dostawę za tydzień.