Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ares_ u mnie zwroty są realizowane natychmiastowo😉
@AGLOPRIMA2 za pierwsze zamówienie otrzymałaś korektę naliczonej prowizji dzisiaj o 10:18.
W przypadku zamówienia nr 406dce01-3881-11f0-bb50-6136287179c7 zwrot wpłaty został zlecony dzisiaj i jeszcze nie jest zaksięgowany (jego status to wciąż "w trakcie").
Gdy zaksięguje się poprawnie, otrzymasz korektę naliczonej opłaty.
@la_nika napisał(a):
@AGLOPRIMA2 za pierwsze zamówienie otrzymałaś korektę naliczonej prowizji dzisiaj o 10:18.
Czyli po blisko dwóch dobach.
Dlaczego tak długo?
I pewnie to zbieg okoliczności, że nastąpiło to krótko po moim wpisie na forum?
@AGLOPRIMA2 to zbieg okoliczności, że nastąpiło to po Twoim wpisie na forum.
Zwrot wpłaty został zlecony 24 maja, ale zaksięgował się dopiero dzisiaj i od razu otrzymałaś korektę naliczonej opłaty.