anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałam zwrotu naliczonej prowizji od razu po anulowaniu zamówienia?

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel
 
8af2c4f0-2f15-11f0-9440-cb5d6628ac15
 
Zakup 12 maj 2025, 11:58 Klientowi nie przeszła płatność, ale Allegro oczywiście haracz pobrało.
 
Kupił drugi raz, opłacił bez problemu.
Wcześniejsze zamówienie (to nie zapłacone)  zaraz anulował ()
 
Zaznaczyłam sobie, że zamówienie anulowane. Wystąpiłam o zwrot prowizji.
 
Allegro mi ją oddało dzisiaj 15.05.2025 o 11:58 czyli po 3 dobach
 
I teraz pytanie do Allegro: jaka jest podstawa za przetrzymywanie przez 3 dni kwoty 30,75 brutto za transakcję, która się nie odbyła?
 
 
 
oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@ares_  u mnie zwroty są realizowane natychmiastowo😉

alll.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AGLOPRIMA2 za pierwsze zamówienie otrzymałaś korektę naliczonej prowizji dzisiaj o 10:18. 
W przypadku zamówienia nr 406dce01-3881-11f0-bb50-6136287179c7 zwrot wpłaty został zlecony dzisiaj i jeszcze nie jest zaksięgowany (jego status to wciąż "w trakcie"). 
Gdy zaksięguje się poprawnie, otrzymasz korektę naliczonej opłaty.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel

@la_nika  napisał(a):

@AGLOPRIMA2 za pierwsze zamówienie otrzymałaś korektę naliczonej prowizji dzisiaj o 10:18.

 


Czyli po blisko dwóch dobach.

Dlaczego tak długo?

I pewnie to zbieg okoliczności, że nastąpiło to krótko po moim wpisie na forum?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AGLOPRIMA2 to zbieg okoliczności, że nastąpiło to po Twoim wpisie na forum. 
Zwrot wpłaty został zlecony 24 maja, ale zaksięgował się dopiero dzisiaj i od razu otrzymałaś korektę naliczonej opłaty. 
 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów