Dlaczego nie widać oznaczenia -x% przy ofertach w których obniżyłam ceny?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dniu 27 marca obniżyłam ceny w wielu moich produktach i włączyło się oznaczenie automatycznie. Wczoraj oznaczenia były, a dziś patrzę i poznikało, na męża koncie firmowym jest to samo.
Proszę o wytłumaczenie, oznaczenia miało być widoczne 30 dni od zmniejszenia ceny, a znikło po kilku dniach.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magic-trinkets, czy możesz podać przykładowe oferty, których dotyczy problem?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poniżej przesyłam przykładowe oferty z mojego konta firmowego.
14580793243
14580741401
13889555559
13889631047
Oznaczenie zniknęło ze wszystkich ofert jakim obniżyłam ceny, a było ich ponad 150.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magic-trinkets, konsultuję sprawę - wrócę do Ciebie, gdy dostanę odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magic-trinkets, dostałam odpowiedź, że przy oznaczeniach Strefy Okazji jeżeli oferty zostały uznane jako nieatrakcyjne, to oznaczenie graficzne może zostać wyłączone. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Moderatorka