Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Nie wiem, jak skontaktować się tu z doradcą InPost. Czy ktoś pomoże? Kupująca zgłosiła przesyłkę, która jest w doręczeniu od 22.10. Co sie z nią dzieje?
@Mido tu wiele nie zdziałasz , https://inpost.pl/kontakt najlepiej przez chat lub mail.
Wiem, że są tu także doradcy InPost, dlatego pytam. Może przez Allegro szybciej odpowiedzą?
@Mido na pewno nie szybciej , pisz interwencję , będziesz miał chociaż potwierdzenie ,że nie olewasz sprawy
@InPost prosimy o pomoc
Dziękuję za pomoc, może to coś da
@Mido Zawsze możesz klientowi podesłać link do tego tematu, że się tym zająłeś 🙂
Podesłalem. Niezależnie rozmawiałem z konsultantką InPostu. Szukają od 23.10, bo już wtedy podobno klient się kontaktował z nimi. Ze mną dopiero teraz, pytając mnie kiedy będzie dostarczona . Sam chciałbym wiedzieć kiedy i czy. Czekamy do poniedziałku, potem reklamacja
Dzień dobry @Mido
zgodnie z informacją w systemie oddział już weryfikuje sytuację związaną z opóźnieniem celem pilnego jej doręczenia. Przepraszamy za powstałe niedogodności i prosimy o cierpliwość.
Dzień dobry,
nadal przesyłka nie znaleziona? PO WYDANIU JEJ 22.10 KURIEROWI DO DORĘCZENIA? Dziwna sytuacja. Bardzo proszę o jakieś wieści w tej sprawie. Jestem cierpliwy, ale kupujący niekoniecznie.
Dzień dobry,
oddziałowi aktualnie nie udało się ustalić losów przesyłki. Bardzo prosimy o zgłoszenie w tej sprawie oficjalnej reklamacji przez formularz dostępny na stronie: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Przepraszamy za niedogodności.