Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dostaję co chwila (kilkadziesiąt już) maile o treści:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Problem w tym, że korzystamy od lat tylko z jednego adresu e-mail przypisanego jako adres główny i adres kontaktowy. Proszę o kontakt.
@AnusienkaYO W tej sytuacji najlepszym działaniem jest zgłoszenie włamania na konto do administratora Twojej skrzynki mailowej. Przeskanuj także urządzenia, z których korzystasz, programem antywirusowym, a także zmień swoje hasło do konta Allegro oraz włącz dwustopniowe logowanie.
Mam wrażenie że nikt z moderatorów nie rozumie tych naszych postów- przecież nie chodzi o NASZE SKRZYNKI MEILOWE tylko widomości od ALLEGRO z waszego poprawnego adresu- więc to Wy powinniście sobie to sprawdzić dlaczego ktoś rozsyła takie linki i podszywa się pod wasz portal używając poprawnego adresu allegro . Wszystko z Pani rady mam dawno zrobione- oprócz zgłoszenia do mojego administratora poczty bo moja poczta nie ma tu nic do rzeczy- w innym wypadku przecież już dawno "hakerzy" nie musieliby wysyłać wiadomości z innych maili tylko posługiwaliby się moim głównym.
Hej udało się jakoś to rozwiązać? Masa wiadomości, hasła pozmieniane a nadal lawina wiadomości. email wiadomości powiadomienia@allegro.pl
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość. @_HolaOla_ @nat_not co z tym zrobić ? Pozdrawiam
@tkanymagazyn Postępuj zgodnie z zaleceniami, które podała Ola tutaj.
To nic nie daje, problem jest u was. Zmieniony adres email nowy, dopiero co założone konto, hasło, wszystkie zabezpieczenia dwuetapowe założone, komputer przeskanowany i po paru minutach te same wiadomości na nową pocztę przychodzą, zaraz po zatwierdzeniu zmiany adresu email na allegro.
@tkanymagazyn Rozumiem, że wykonałeś wszystkie kroki, które opisano wyżej? Czy korzystasz z innych narzędzi zewnętrznych (sprawdzisz to tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje)?
@tkanymagazyn rozumiem, że wykonałeś wszystkie zalecone kroki i zmieniłeś adres e-mail przypisany do konta Allegro, jednak sprawdziłam, że wiadomości są wysyłane przez osobę, która uzyskała dostęp do Twojej skrzynki. Tę kwestię może wyjaśnić administrator poczty. Tutaj znajdziesz formularz kontaktowy:
https://pomoc.o2.pl/
niestety pomoc z o2 nic nie znalazła, ale miałem taką sytuację, że ktoś włamał się na konto allegro i zrobił zakupy z mojego konta. Byłem wtedy w szpitalu, krótko przed operacją więc głowa czym innym zajęta. Hasła pozmieniane ale właśnie od tego czasu przychodzą te wiadomości. Telefon przeskanowany nic złośliwego nie ma. Nie mam już pomysłów co jeszcze można zrobić oprócz usunięcia konta na Allegro. Wiadomość od Allegro "
Na Twoim koncie zalogowała się nieuprawniona osoba. Dokonała ona zakupów, które opłaciła przy użyciu karty powiązanej z Twoim kontem.
Dlatego:
@tkanymagazyn konsultuję Twoje zgłoszenie z naszym działem technicznym. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko dowiem się czegoś więcej. 🙂
@tkanymagazyn Twoje konto zostało ponownie zweryfikowane przez nasz dział bezpieczeństwa i nie znaleziono żadnych nieprawidłowości. Po włamaniu konto zostało zabezpieczone. Możliwe, że dokonano również włamania na twoją skrzynkę e-mail i tam ustawiono jakieś przekierowania. Przykro mi, z naszej stron nie jesteśmy w stanie więcej zrobić.
Allegro non stop coś myli z tymi swoimi dziwnymi mailami. Z jednego konta mogłam wysłać klientowi wiadomości, z innego już nie (bo drogie allegro podmieniło mu maila na niedziałający ciąg czegoś tam) i wtedy właśnie przychodziły zwrotki o niedostarczeniu. W sumie już chyba z 10 osób trafiłam do których nie szło odpisać z winy allegro. Ale w jakości sprzedaży to odpowiedzi liczą... Zwykle wtedy trzeba wysłać jeszcze raz przez samo allegro, a nie przez maila, wtedy dochodzi.
otrzymuję co dziennie na pocztę kilka takich powiadomień:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
Co mam zrobić by tego już nie otrzymywać ?
@telmut a używasz innych adresów email niż te podane na liście Moje adresy e-mail
Nie używam innych adresów. Mam tylko 1 adres email
@telmut Czy możesz przesłać tutaj zdjęcie lub zrzut tego powiadomienia?
Nie bardzo rozumiem dlaczego nie została dostarczona. Klient zakupił u mnie przedmiot, który został wysłany paczkomatem inpost, i po kilku godzinach za każdym razem przychodzi do mnie powiadomienie z allegro "nie dostarczyliśmy Twojej wiadomści" i Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Twoje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć. Korzystam z jednego adresu, który oczywiście jest w zakładce allegr. O co chodzi?
@Agila6 zobacz czy masz adres z którego piszesz e-mail
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/twoje-adresy-email
@Agila6 Chyba że u kupującego coś jest nie tak z adresem e-mail
A w jaki sposób wysyłasz przez Centrum wiadomości czy jakiś program program pocztowy
email do klienta wpisuje na stronie wysyłki, jego podany w wiadomości o sprzedaży np. [edycja]+3691bafa0@allegromail.pl , to strona alekurier wybieram wysyłkę paczkomatem inpost, i tam dodaje obowiązkowy email odbiorcy