Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dostaję co chwila (kilkadziesiąt już) maile o treści:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Problem w tym, że korzystamy od lat tylko z jednego adresu e-mail przypisanego jako adres główny i adres kontaktowy. Proszę o kontakt.
@Agila6a wcześniej już coś wysyłałeś tym czymś "alekurier" bo może z ich systemu próbują wysłać wiadomość ale allegro to blokuje.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nagminnie dostaje maila od Allegro tresci:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
Wszystkie wiadomosci sa wysylane z prawidlowego adresu mailowego i kazda z nich pojawia sie w wiadomosciach na Allegro - pytanie tylko, czy ja odbiorca widzi.
Prosze o wytlumaczenie tej sytuacji, gdyz zdarza sie ona nagminnie - ale rozumiem - wazniejsze jest dojenie uzytkownikow i podwyzszanie/wprowadzenie nowych oplat niz zapanowaniem nad tym co nie dziala
ja mam tak w przypadku wysyłki z innego adresu mailowego niż ten podpięty pod konto, z którego przyszło pytanie. Mam akurat 3 firmowe i niekiedy zdarzy się, że na szybko odpowiadam z innego i wtedy pojawia się taki komunikat. Adresat dostaje wiadomość poprzez komunikator allegro, ale nie dostaje tradycyjnego maila, co może być kłopotliwe, bo nie każdy sprawdza wiadomości na allegro.
U mnie nie ma mowy o pomylce, gdyz na komputerze firmowym obsluguje tylko jeden adres mailowy za pomoca klienta poczty - i info o niedoreczonej wiadomosci przychodzi wlasnie na ten sam adres
@accadia sprawdź proszę dokładnie jakie adresy masz uzupełnione w zakładce Moje adresy e-mail.
To wina allegro. Niektóre te ich podmienione maile są błędne. Tez to mam czasem. Trzeba wtedy wysłać bezpośrednio z allegro, wtedy dojdzie. Gorzej gdy trzeba by było się skontaktować z klientem, który nic nie pisał.... Kiedyś ten moment nastąpi...
Najlepsze jaja miałam kiedyś jak jeden klient kupował ode mnie z dwóch kont. Z jednego mogłam odpisywać, a z drugiego ten sam błąd. Stąd wiem, że podmieniony mail jest indywidualny nie tylko dla każdego użytkownika ale dosłownie dla każdej rozmowy i nie zawsze działa...
Witam, od jakiegoś czasu przychodzą mi maile w setkach o treści:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
W zakładce moje adresy email mam mnóstwo dziwnych maili. Nawet jak je usuwam to wraca. Było już zmienione hasło do allegro i poczty. Skanowanie telefonu i nic. Co można z tym zrobić? Nie wysyłam do nikogo żadnych maili. Nic nie sprzedaje na allegro.
Mam ten sam problem od wielu miesiecy przy jakichs 10% wiadomosciach.
Pokazuje je na Allegro po wyslaniu wiec jak dla mnie ewidentnie jakis kolejny "kwiatek" ze strony Allegro
Tylko że ja do nikogo maili nie wysyłam. Ot tak, po prostu przychodzi mi na raz 100 maili z taką właśnie treścią. Allegro twierdzi, że to włamanie na pocztę. Ale hasła zmienione i nadal to samo.
Wygogluj te maile. Idzie je znaleźć w sieci. Pierwsze to 一般建築塗装を手掛ける株式会社KOSENのホームページです。 (kosen-p.co.jp) Jakaś firma zajmująca się remontami wieżowców w Tokio. Ze 2 inne co sprawdziłam też idzie znaleźć. Może po tym dojdziesz czy to coś w związku z transakcjami allegro czy włam i nachalny spam z twojego konta.
Drugi to jakaś azjatycka firma prawnicza.
Nie prowadzę żadnej sprzedaży na allegro. Tych maili jest setka. Co usunę to znowu się jakieś pojawiają. Z nikim nie prowadzę korenspondecji na allegro. Czasem coś kupię ale kupuję tylko z wysyłką z polski.
@iwigrig to znaczy, że ktoś włamał się na Twoją pocztę i to tam powinieneś zmienić dane do logowania. Dodatkowo przeskanuj proszę wszystkie urządzenia, na których jesteś zalogowany programem antywirusowym oraz antyszpiegowskim (jeśli program niczego nie wykryje, warto rozważyć pomoc specjalisty).
Następnie zmień hasła do poczty, a także do konta Allegro. Najlepiej, żeby każde hasło zawierało małe i wielkie litery, cyfry, znak specjalny (np. „*”, „&”, „$”) oraz znacząco różniło się od siebie w każdym z tych miejsc.
Warto dodatkowo, abyś wylogował się z każdego urządzenia, na jakim korzystasz z poczty oraz zabezpieczył maila poprzez uruchomienie dodatkowych zabezpieczeń jak np. dwustopniowe logowanie.
Kolejnym krokiem, jaki możesz wykonać, by ponieść bezpieczeństwo, jest sprawdzenie ustawień poczty email -jej przekierowań oraz zgłoszenie włamania do administratora poczty.
Dodatkowe adresy mailowe, usuń proszę w tej zakładce: Moje adresy e-mail.
Było zmieniane hasło do allegro, do poczty, skanowanie antywirusem. Była nawet zmiana maila na allegro. Niestety nic. Operator poczty twierdzi, że nie mają wpływu na maile od allegro. Więc to nie jest włamanie, tymbardziej że został zmieniony email na allegro.
@iwigrig Otrzymujesz takie maile, ponieważ ktoś, w jakiś sposób (prawdopodobnie włam) pozyskuje zamaskowane adresy kupujących, które są jednocześnie identyfikatorami zamówień i wysyła do nich maile.
Ale ja nic na allegro nie sprzedaje. Został zmieniony mail w allegro na inny i też nie pomaga. Nie możliwe, że na wszystkie maile mam włam.
Witam,
Mam poważny problem z serwisem.
Dziś o 12:30 otrzymałem od Allegro maila o treści:
"Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć."
Mocno się zdziwiłem, ponieważ w ostatnim czasie nie pisałem do nikogo żadnej wiadomości. Z ciekawości sprawdziłem listę zalogowanych urządzeń i z przerażeniem zobaczyłem, że dziś o 09:18 na moim allegro było zalogowane "nieznane urządzenie" - niestety nie mogę zobaczyć nic więcej choćby adresu iP czy właśnie urządzenia.
W serwisie loguję się zawsze tylko za pośrednictwem swojego iPhone'a (aplikacja) lub przeglądarki w MacBook'u Mam włączoną weryfikację dwuetapową przez SMS. Używam tylko domowego WIFI albo LTE.
Profilaktycznie po incydencie wylogowałem wszystkie urządzenia, zmieniłem hasło do Allegro na abstrakcyjnie ciężkie, niestety przed kilkunastoma minutami znów otrzymałem maila jakobym pisał coś do kogoś z innego adresu email - od razu sprawdziłem logowania i znów 17:45 nieznane urządzenie.
Już po pierwszym incydencie napisałem do serwisu zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie, niestety na razie odpowiedzi brak, ale skoro sytuacja się powtarza postanowiłem poszukać pomocy również tutaj.
Z góry dziękuję za wszelkie rady.
Dzień dobry @Domwicz! Jeśli w tej zakładce są adresy e-mail jakich nie rozpoznajesz oznacza to, że ktoś niepowołany zdobył dostęp do Twojej poczty e-mail. Więc zmień proszę dane do logowania na pocztę, następnie wyloguj się z zalogowanych urządzeń, to powinno pomóc.