Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dostaję co chwila (kilkadziesiąt już) maile o treści:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Problem w tym, że korzystamy od lat tylko z jednego adresu e-mail przypisanego jako adres główny i adres kontaktowy. Proszę o kontakt.
Dziękuję za wiadomość,
w zakładce brak nieznanych mi adresów email (jest tylko mój adres główny). Włamanie na pocztę na tę chwilę wykluczam. Tam również mam włączoną weryfikację dwuetapową, przejrzałem listę urządzeń zalogowanych w ostatnim tygodniu w gmail i widnieją tam tylko moje urządzenia. Niepokoi mnie natomiast, że w Allegro już dwa razy było dziś zalogowane "nieznane urządzenie", nie wiem jak to możliwe, ponieważ jest weryfikacja, a ja nie otrzymałem żadnych powiadomień. Czy da się jakoś sprawdzić jaki jest adres IP tych "nieznanych urządzeń" ? Chętnie wstawiłbym screeny jak to wygląda, ale nie potrafię wstawić tu zdjęć.
@Domwicz prześlij proszę zrzut ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl w wiadomości wklej proszę link do tego wątku.
Właśnie wysłałem screeny na maila ! 🙂
@Domwicz dziękuje! Sprawdziliśmy to i mogę Cię uspokoić, że na Twoim koncie nie ma żadnych podejrzanych logowań, więc nikt się nie włamał na konto 🙂
Dzień dobry u mnie również ponownie przychodzą wiadomości, na chwile obecną 11 adresów widnieje. Zrobione wszystko co wyżej, wyczyszczone zeskanowane i nadal jest problem
Dzień dobry @tkanymagazyn! Rozumiem, że po usunięciu adresy e-mailowe pojawiaja się ponownie? Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z administratorem swojej poczty?
problem jest w Allegro a nie na poczcie, bo wystarczy zmienić adres email, aby na nową skrzynkę od razu zaczęły przychodzić wiadomości. Dzisiaj skasowałem 120 adresów email.
@tkanymagazyn Czy sprawdzałeś adresy w zakładce Moje adresy email?
tak adres zapisany jest tylko mój, tylko wiadomości nadal przychodzą, wrzuciłem Allegro w spam, bo nie da się inaczej funkcjonować i dodam, że informacje o zakupach też przychodzą do spamu. Kasowanie nic nie pomaga, głupiego robota. Zmieniony adres email na nowy i to też nie pomaga, także jak tu wspomniał KOGIEL_T , to wasz błąd, Adres email Allegro się zgadza. Obecnie mam ok 150 adresów.
Zdecydowanie coś po stronie Allegro, a oni twierdzą, że wina dostawcy poczty (rok temu było podobnie). Mam to samo co Ty, od weekendu cyrki z tymi mailami, a w nich dziwne adresy podane (na głównym Allegro mam jeden prawidłowy adres, skrzynka mailowa i Allegro są zabezpieczone i nikt tam nie miał dostępu). Wysłałam już informacje do Allegro na dwa maile (nie wiedziałam który słuszny), zobaczymy co stwierdzą - zapewne to samo - wina wszędzie tylko nie w Allegro.
Widzę, że Allegro samo nie wie jak działa ich zabezpieczenie, więc już wam tłumaczę.
Chińczyk wchodzi w dane o sprzedającym i kopiuje sobie email, (bo myśli, że to prawdziwy email), potem ze swojej skrzynki chce wysłać wiadomość na ten zaszyfrowany email z Allegro, boty z Allegro wychwytują ten błąd i wysyłają tą dziwną wiadomość do właściciela skopiowanego emaila, ot i cała tajemnica😋
Więc niema to związku, ani z włamaniem na konto, ani z włamaniem na pocztę, ani z ciasteczkami
Dzięki, to konkretna informacja i już wszytko jasne, szkoda, że nikt wcześniej przy takim problemie (od lat cyklicznie się pojawia) nie napisał takiej. Pozdrawiam.
@KOGIEL_T dziękuję za próbę wyjaśnienia tej sprawy, jednak Twoje rozwiązanie nie jest trafne, ponieważ nie ma możliwości podejrzenia “czyjegoś” adresu maskowanego na platformie. Adres maskowany łączy parę użytkowników - sprzedawcę i osobę która jest zalogowana i go sprawdza.
@majroc @tkanymagazyn takie powiadomienia mogą oznaczać włamanie na pocztę, nie na Allegro, dlatego prosimy o kontakt z administratorem poczty oraz przeskanowanie urządzenia programem antywirusowym.
@la_nika a to co to jest???
Teraz spróbuj wysłać na tego emaila wiadomość i zobaczysz co się stanie, już Ci mówię, sprzedawca dostanie wiadomość j/w
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ A tak poza tym, to nie rozumie waszego podejścia, ja pokazuję gdzie jest problem, a wy dalej w zaparte, że to nie wasza wina tylko poczty, albo wirusów😀 Naprawdę tak trudno wam sprawdzić, że jest prawdą to co napisałem🤔
@KOGIEL_T sprawdziliśmy to. I tak jak napisałam, to nie jest przyczyna problemu.
Jesteś zalogowany na koncie z którego pochodzi ten zrzut, więc ten adres łączy Ciebie i tego sprzedającego, tak to wygląda, gdy nie jesteś zalogowany:
Spróbuj sprawdzić adres e-mail sprzedającego bez logowania się do Allegro.
@la_nika No to się zaloguj na swoje konto, skopiuj ten "zakodowany" email, a następnie wyślij wiadomość na ten email, ale z konta niepowiązanego z Allegro i zobaczysz co się stanie, będzie dokładnie tak jak napisałem, sprzedający dostanie tą dziwną wiadomość
@KOGIEL_T okej, czy zgadzasz się abyśmy razem zrobili ten test? Ja napiszę na Twój adres e-mail z Allegro i sprawdzimy czy dostaniesz takie powiadomienie?
@la_nika oki podaję email [edycja] , tylko pamiętaj aby wiadomość wysłać z konta email nie powiązanego z Allegro
@KOGIEL_T ok, dziękuję! Wysłałam wiadomość.
Dla porządku usnęłam adres e-mail z Twojej wiadomości na forum i wysłałam e-mail na adres, który łączył moje konto z Twoim (z adresu niepowiązanego z Allegro) i rzeczywiście, masz rację, otrzymałam taką wiadomość, natomiast najważniejsze to, czy Ty również otrzymałeś tego e-maila?
Jeśli tak, to prześlę to do naszego zespołu technicznego, dziękuję jeszcze raz 🙂