Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
naliczono mi 48 dopłat za podjazd z jednego tygodnia. Czyli jak rozumiem 48 razy zamawiałem podjazd kuriera w ciągu kilku dni ? Mało tego dopłaty mam liczone do każdej nadanej paczki. Dla przykładu kurier odbiera 10 sztuk dpd pick up, i do każdej z tych paczek ma opłatę za podjazd. sytuacja powtarza się kolejny miesiąc. Składanie reklamacji jest czasochłonne, a z każdym miesiącem liczba dopłat wzrasta. Bo wcześniej miałem ich 15, teraz 48 pomimo tego, że skrupulatnie kontroluję liczbę nadań. Zawsze kurier odbiera więcej paczek, żeby przekroczyć minimalną liczbę dla darmowego odbioru. Jeśli ta sprawa nie zostanie wyjaśniona zamierza ją nagłośnić i zgłosić do odpowiednich organów. Jest to celowe i świadome działania na szkodę sprzedawcy.
Czekam na konkretną reakcję ze strony allegro, a nie ściemnianie i odsyłanie do formularza reklamacyjnego. Kto mi zwróci czas i fatygę za wysyłanie dziesiątek reklamacji ?
@mikeza i jeśli allegro tego globalnie nie zwróci, to będą do przodu 🙂 bo DPD im zwróci hajs, ale oni klientom którzy się nie zgłoszą to nie : )
Dzień dobry, ale kiedy wprowadzicie w życie regulamin Allegro:
- nie ma zamówionego podjazdu, nie ma opłaty za niego
- jest zamówiony podjazd to w danym dniu (w którym zamówiono podjazd) to maksymalnie, ewentualnie naliczacie 4.99 za ten dzień (nie za paczki!)
ale jak do niezamówionego podjazdu może być naliczona opłata za podjazd
jesli nadam ją w punkcie - to dlaczego ma być ta opłata ?
@AlleMakijazPL my wgl nie zamawiamy podjazdów przez allegro, czasami kurier jak ma paczki do nas to odbiera przy okazji i tak nam naliczają za podjazd
U nas również doliczono 16 x opłata - codziennie wysyłamy koło 100 paczek DPD w tym pick up i nie składamy osobnych zleceń podjazdu a tu takie kwiatki 😕
Wszystkie osoby, które otrzymały błędne naliczenia (bez względu na to czy w jakikolwiek sposób to nam zgłosiły, czy nie) otrzymają korekty.
Otrzymacie również od nas wiadomości e-mail na ten temat.
@AlleMakijazPL @AQUASYSTEMS @EElektryka_com te naliczenia to błąd, Alicja napisała o tym tutaj.
@rafmet_net nie musisz samodzielnie weryfikować opłat i zgłaszać tego nam lub przewoźnikowi.
@la_nika "Otrzymacie również od nas wiadomości e-mail na ten temat. " - niby kiedy?
@sl-aw-ek możliwie jak najszybciej. Nie jestem w stanie podać dokładnie kiedy, ponieważ czekamy jeszcze na potrzebne informacje od przewoźnika. Każdy sprzedający (bez względu na to, czy zgłosił problem, czy nie) otrzyma informacje na ten temat.
Jak złożyć u Was reklamację w tej sprawie?
@MakroMarket, czy możesz napisać, dlaczego chcesz złożyć reklamację? Nie jest to konieczne, aby otrzymać korektę naliczonej opłaty.
Dlatego chcę złożyć reklamację, bo wg Twoich własnych słów zwrot za niesłusznie naliczone podjazdy będzie dotyczyć tylko tych, którzy:
@la_nika napisał(a):@MakroMarket, czy możesz napisać, dlaczego chcesz złożyć reklamację? Nie jest to konieczne, aby otrzymać korektę naliczonej opłaty.
Innymi słowy, wg Twojej wypowiedzi otrzymają tylko ci, co w jakikolwiek sposób zareagują, nie będzie automatyzmu:
Wszystkie osoby, które otrzymały błędne naliczenia (bez względu na to czy złożyły reklamację do przewoźnika, zgłosiły to tutaj, lub przez formularz) otrzymają korekty.
Otrzymacie również od nas wiadomości e-mail na ten temat.
@MakroMarket dobrze napisał, z twojej wypowiedzi to wynika.
@sklep_solpio @MakroMarket dziękuję za zwrócenie na to uwagi, dla pewności edytowałam poprzednią wiadomość.
Dla jasności nawet jeśli w żaden sposób nie zgłosiliście błędnych naliczeń, otrzymacie korektę.
Czy będziecie DOKŁADNIE sprawdzać wszystkie niesłusznie naliczone opłaty? Bo ja mam doliczone opłaty za podjazd kuriera DPD nie tylko do metody DPD Pick Up, a właściwie wszystkich, w tym także DPD ONE, które rzekomo są darmowe.
1005120082503U - zamówienie z 16 listopada 2024, opłata za niezamówiony podjazd pobrana 16 stycznia!
1002883017433U - jedna z wieedeeelu przesyłka nadana w punkcie, w polu PODJAZD jest nie dotyczy, a jednak opłata za podjazd została naliczona.
1000801062910U
1000802137029U
1005884078288U
1005626683181U
1012112202590U
1000797548027U
1000798440293U
1000803579915U
1000807390836U
Te przesyłki się nie kończą, jest ich mnóstwo. To jest skandal!
@honest-trade-pl informacje dotyczące korekt otrzymamy od przewoźnika, nie sądzę, aby naliczenia ze stycznia były tam uwzględnione, a błąd dotyczył metody dostawy DPD Pick Up.
Jeśli na Twoim rachunku jest naliczenie za podjazd Kuriera DPD w ramach Allegro Delivery, muszę poprosić Cię o złożenie osobnej reklamacji, podjazd Kuriera w ramach tej metody dostawy jest darmowy.
@la_nika chyba się edycja nie udała😉
@KOGIEL_T dzięki za sygnał, edytowałam ten fragment wiadomości. 😊
@sklep_solpio czy aby na pewno?
@la_nika Oczywiście opłaty będą zwracane z odsetkami? Czy po prostu Allegro zrobiło sobie nielegalny, darmowy kredyt 0%? Jakieś rekompensaty dla poszkodowanych sprzedawców? Czy jedynie to nadzieja na zwrot bezprawnie pobranych opłat?