anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dopłaty do podjazdów DPD, to przekracza już pojęcie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
mikeza
#21 Demiurg#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 

naliczono mi 48 dopłat za podjazd z jednego tygodnia. Czyli jak rozumiem 48 razy zamawiałem podjazd kuriera w ciągu kilku dni ? Mało tego dopłaty mam liczone do każdej nadanej paczki. Dla przykładu kurier odbiera 10 sztuk dpd pick up, i do każdej z tych paczek ma opłatę za podjazd. sytuacja powtarza się kolejny miesiąc. Składanie reklamacji jest czasochłonne, a z każdym miesiącem liczba dopłat wzrasta. Bo wcześniej miałem ich 15, teraz 48 pomimo tego, że skrupulatnie kontroluję liczbę nadań. Zawsze kurier odbiera więcej paczek, żeby przekroczyć minimalną liczbę dla darmowego odbioru. Jeśli ta sprawa nie zostanie wyjaśniona zamierza ją nagłośnić i zgłosić do odpowiednich organów. Jest to celowe i świadome działania na szkodę sprzedawcy.

Czekam na konkretną reakcję ze strony allegro, a nie ściemnianie i odsyłanie do formularza reklamacyjnego. Kto mi zwróci czas i fatygę za wysyłanie dziesiątek reklamacji ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
181 ODPOWIEDZI 181
AlleMakijazPL
#11 Animator#

u mnie tez nie mam korekt żadnych 

reklamacje mi anulowali z inf. z będzie to automatyczne 

ale kiedy ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza zgodnie z informacją wysyłaną w wiadomościach e-mail, pieniądze zwrócimy Ci automatycznie w kolejnym okresie rozliczeniowym. 
Informację o opłatach, które zwrócimy Ci automatycznie, znajdziesz w zakładce Rozliczenia z Allegro, po 1 lipca.
Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość, korekty zostaną wykonane i nie zapomnieliśmy o tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
wdowki
#10 Popularyzator#

A ja wczoraj dostałem maila 

"

Dzień dobry,

kontaktuję się z Panem w sprawie reklamacji numer 52320621, która dotyczy przesyłek o numerach:

...

Moja wiadomość nie zawiera jeszcze decyzji reklamacyjnej w sprawie opłat, które przewoźnik naliczył do Pana przesyłek. 


W Pana imieniu złożyłem reklamację do przewoźnika DPD. Jak tylko otrzymam odpowiedź, niezwłocznie skontaktuję się z Panem ponownie.

Bardzo proszę o cierpliwość.

 

Więc nie będzie rozumiem zwrotu za wyłudzone podjazdy lecz będziemy czekać na rozpatrzenie reklamacji. 

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

dostałem info od allegro, że będą korygowane opłaty za maj (korekta faktury po 1 lipca). Moje pytanie, co z czerwcem, bo te dopłaty były doliczane również w czerwcu, a info z allegro wspomina tylko o fakturze majowej ??

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

@mikeza a gdzie automatyczne korekty z innych okresów za podobne sytuacje?

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@RED dla mnie jest to trochę dziwne, na korektę za maj mam czekać do lipca, a o czerwcu gdzie mam ponad 50 dopłat na tą chwilę nie ma nawet mowy w info ze strony allegro. Moim zdaniem chodzi o to, żeby temat był jak najszybciej zapomniany, bo może ktoś jeszcze się o coś upomni. 

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza wyjaśniam, dlaczego komunikacja dotyczy tylko opłat za maj, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza opłaty zostały naliczone na rachunek w czerwcu, ale (sprawdzałam to na Twoim koncie) dotyczą przesyłek nadanych w maju. Miesiąc, jakiego dotyczy faktura (w jakim została wykonana usługa) nie jest równy dacie naliczenia opłat dodatkowych na rachunku. 
W komunikacie jest informacja o błędnie naliczonych opłatach do faktur za maj (nie w maju). Zostały dodane do rachunków w czerwcu, dlatego, że wtedy otrzymaliśmy faktury od DPD, ale dotyczą przesyłek nadanych w maju.   

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@la_nika mamy zrozumieć, że wcześniejsze dopłaty były ok ?:) 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio ten wątek dotyczy konkretnych dopłat (przede wszystkim błędnie naliczonych, za podjazd kuriera w ramach DPD PickUp), dotyczy to większej grupy sprzedający i w tej sprawie wiemy, że był to błąd i zrobimy automatyczne korekty. Nie wiem, o jakich innych wcześniejszych dopłatach piszesz, nie jestem w stanie zweryfikować, czy były ok, czy nie.  
Co do zasady (tu dla jasności NIE w przypadkach, których dotyczy ten wątek) jeśli na Twoim rachunku dodane są opłaty dodatkowe, które Twoim zdaniem są błędne, konieczne jest złożenie reklamacji do przewoźnika, ponieważ opłaty doliczamy na podstawi informacji od przewoźnika i tylko oni mogą to zweryfikować i na podstawie ich decyzji, możemy wykonać korektę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
stylistka
#7 Wielbiciel#

Witam,

nie wiem czy dobrze zrozumieliśmy ale nienależne dopłaty za podjazd będą dotyczyły tylko miesiąca maj? Znaleźliśmy jeszcze nienależne dopłaty za podjazd w kwietniu więc chyba trzeba przeszukać dłuższy okres czasu.

oznacz moderatorów
AlleMakijazPL
#11 Animator#

my mamy maj i czerwiec 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@stylistka cześć! Automatyczne korekty będą dotyczyły przesyłek nadanych w maju (również tych, które zostały nadane w maju, ale opłaty były dodane do rozliczeń w czerwcu) metodą Allegro DPD PickUp. 
Sprawdziłam Twoje naliczenia i te kwietniowe dotyczyły innej metody dostawy, więc jeśli uważasz, że są błędne, konieczne będzie złożenie reklamacji do przewoźnika. 

@AlleMakijazPL sprawdziłam również Twoje rozliczenia i opłaty naliczone w czerwcu, dotyczą przesyłek nadanych w maju. 

@sklep_solpio nie musicie tego weryfikować. Błędne opłaty naliczone na podstawie faktur za maj skorygujemy automatycznie. Nie wiemy, co się stanie w lipcu, ale na pewno zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby taka sytuacja się nie powtórzyła. 

@EElektryka_com informacje o dopłatach otrzymujemy od przewoźnika, więc stąd się wzięły. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj i tutaj

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
stylistka
#7 Wielbiciel#

Sprawdziliśmy i nie mamy w specyfikacji faktury od DPD takich naliczeń więc jak mogę złożyć reklamację u przewoźnika na coś czego nie ma u przewoźnika. Natomiast 9 kwietnia mam naliczone 5 podjazdów i tą są opłaty u Was na allegro. Dodam, że od 15 lat mam stały podjazd.

oznacz moderatorów
Client:61027694
#8 Zapaleniec#

Cały dzień wałkowalismy temat z DPD 

DPD odsyła do Allegro bo to oni naliczają te opłaty.

Nie DPD.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Do póki nieznamy zapisu umowy między Allegro a DPD to sobie możemy gdybać

oznacz moderatorów
stylistka
#7 Wielbiciel#

@la_nika 

Sprawdziliśmy i nie mamy w specyfikacji faktury od DPD takich naliczeń więc jak mogę złożyć reklamację u przewoźnika na coś czego nie ma u przewoźnika. Natomiast 9 kwietnia mam naliczone 5 podjazdów i tą są opłaty u Was na allegro. Dodam, że od 15 lat mam stały podjazd.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@stylistka możesz złożyć reklamację w tej sprawie z poziomu zakładki Zamówione przesyłki, w szczegółach przesyłki wybierz proszę "reklamuj dostawę", następnie "błędne naliczenie opłat".
Możesz zgłosić kilka przesyłek w ramach jednego zgłoszenia, aby to zrobić skorzystaj z naszego szablonu w formacie XLSX, w którym podasz dane wielu przesyłek jednocześnie (pobierzesz go po wybraniu opcji "błędne naliczenie opłat"). Przyśpieszy to rozpatrywanie reklamacji. 
Możesz również przesłać własny plik w formacie XLSX, CSV lub inny arkusz kalkulacyjny.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
stylistka
#7 Wielbiciel#

@la_nika 

Ja tych paczek widocznych w rozliczeniach allegro nie mogę odnaleźć w zamówionych przesyłkach. Nie wiem jak to zrobić. Jeszcze jedno ja po filtrach DPD z zamówionym podjazdem nie mam w tym roku ani jednej paczki więc tym bardziej są dziwne te opłaty za podjazd.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@stylistka spróbuj proszę w zakładce Zamówione przesyłki, wpisać numer przesyłki w filtrach w polu wyszukiwarki, np. 0049747059564W. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów