Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
naliczono mi 48 dopłat za podjazd z jednego tygodnia. Czyli jak rozumiem 48 razy zamawiałem podjazd kuriera w ciągu kilku dni ? Mało tego dopłaty mam liczone do każdej nadanej paczki. Dla przykładu kurier odbiera 10 sztuk dpd pick up, i do każdej z tych paczek ma opłatę za podjazd. sytuacja powtarza się kolejny miesiąc. Składanie reklamacji jest czasochłonne, a z każdym miesiącem liczba dopłat wzrasta. Bo wcześniej miałem ich 15, teraz 48 pomimo tego, że skrupulatnie kontroluję liczbę nadań. Zawsze kurier odbiera więcej paczek, żeby przekroczyć minimalną liczbę dla darmowego odbioru. Jeśli ta sprawa nie zostanie wyjaśniona zamierza ją nagłośnić i zgłosić do odpowiednich organów. Jest to celowe i świadome działania na szkodę sprzedawcy.
Czekam na konkretną reakcję ze strony allegro, a nie ściemnianie i odsyłanie do formularza reklamacyjnego. Kto mi zwróci czas i fatygę za wysyłanie dziesiątek reklamacji ?
u mnie tez nie mam korekt żadnych
reklamacje mi anulowali z inf. z będzie to automatyczne
ale kiedy ?
@mikeza zgodnie z informacją wysyłaną w wiadomościach e-mail, pieniądze zwrócimy Ci automatycznie w kolejnym okresie rozliczeniowym.
Informację o opłatach, które zwrócimy Ci automatycznie, znajdziesz w zakładce Rozliczenia z Allegro, po 1 lipca.
Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość, korekty zostaną wykonane i nie zapomnieliśmy o tej sprawie.
A ja wczoraj dostałem maila
"
Dzień dobry,
kontaktuję się z Panem w sprawie reklamacji numer 52320621, która dotyczy przesyłek o numerach:
...
Moja wiadomość nie zawiera jeszcze decyzji reklamacyjnej w sprawie opłat, które przewoźnik naliczył do Pana przesyłek.
W Pana imieniu złożyłem reklamację do przewoźnika DPD. Jak tylko otrzymam odpowiedź, niezwłocznie skontaktuję się z Panem ponownie.
Bardzo proszę o cierpliwość.
Więc nie będzie rozumiem zwrotu za wyłudzone podjazdy lecz będziemy czekać na rozpatrzenie reklamacji.
dostałem info od allegro, że będą korygowane opłaty za maj (korekta faktury po 1 lipca). Moje pytanie, co z czerwcem, bo te dopłaty były doliczane również w czerwcu, a info z allegro wspomina tylko o fakturze majowej ??
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mikeza a gdzie automatyczne korekty z innych okresów za podobne sytuacje?
@RED dla mnie jest to trochę dziwne, na korektę za maj mam czekać do lipca, a o czerwcu gdzie mam ponad 50 dopłat na tą chwilę nie ma nawet mowy w info ze strony allegro. Moim zdaniem chodzi o to, żeby temat był jak najszybciej zapomniany, bo może ktoś jeszcze się o coś upomni.
@mikeza wyjaśniam, dlaczego komunikacja dotyczy tylko opłat za maj, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@mikeza opłaty zostały naliczone na rachunek w czerwcu, ale (sprawdzałam to na Twoim koncie) dotyczą przesyłek nadanych w maju. Miesiąc, jakiego dotyczy faktura (w jakim została wykonana usługa) nie jest równy dacie naliczenia opłat dodatkowych na rachunku.
W komunikacie jest informacja o błędnie naliczonych opłatach do faktur za maj (nie w maju). Zostały dodane do rachunków w czerwcu, dlatego, że wtedy otrzymaliśmy faktury od DPD, ale dotyczą przesyłek nadanych w maju.
@la_nika mamy zrozumieć, że wcześniejsze dopłaty były ok ?:)
@sklep_solpio ten wątek dotyczy konkretnych dopłat (przede wszystkim błędnie naliczonych, za podjazd kuriera w ramach DPD PickUp), dotyczy to większej grupy sprzedający i w tej sprawie wiemy, że był to błąd i zrobimy automatyczne korekty. Nie wiem, o jakich innych wcześniejszych dopłatach piszesz, nie jestem w stanie zweryfikować, czy były ok, czy nie.
Co do zasady (tu dla jasności NIE w przypadkach, których dotyczy ten wątek) jeśli na Twoim rachunku dodane są opłaty dodatkowe, które Twoim zdaniem są błędne, konieczne jest złożenie reklamacji do przewoźnika, ponieważ opłaty doliczamy na podstawi informacji od przewoźnika i tylko oni mogą to zweryfikować i na podstawie ich decyzji, możemy wykonać korektę.
Witam,
nie wiem czy dobrze zrozumieliśmy ale nienależne dopłaty za podjazd będą dotyczyły tylko miesiąca maj? Znaleźliśmy jeszcze nienależne dopłaty za podjazd w kwietniu więc chyba trzeba przeszukać dłuższy okres czasu.
my mamy maj i czerwiec
@stylistka cześć! Automatyczne korekty będą dotyczyły przesyłek nadanych w maju (również tych, które zostały nadane w maju, ale opłaty były dodane do rozliczeń w czerwcu) metodą Allegro DPD PickUp.
Sprawdziłam Twoje naliczenia i te kwietniowe dotyczyły innej metody dostawy, więc jeśli uważasz, że są błędne, konieczne będzie złożenie reklamacji do przewoźnika.
@AlleMakijazPL sprawdziłam również Twoje rozliczenia i opłaty naliczone w czerwcu, dotyczą przesyłek nadanych w maju.
@sklep_solpio nie musicie tego weryfikować. Błędne opłaty naliczone na podstawie faktur za maj skorygujemy automatycznie. Nie wiemy, co się stanie w lipcu, ale na pewno zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby taka sytuacja się nie powtórzyła.
@EElektryka_com informacje o dopłatach otrzymujemy od przewoźnika, więc stąd się wzięły. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj i tutaj.
Sprawdziliśmy i nie mamy w specyfikacji faktury od DPD takich naliczeń więc jak mogę złożyć reklamację u przewoźnika na coś czego nie ma u przewoźnika. Natomiast 9 kwietnia mam naliczone 5 podjazdów i tą są opłaty u Was na allegro. Dodam, że od 15 lat mam stały podjazd.
Cały dzień wałkowalismy temat z DPD
DPD odsyła do Allegro bo to oni naliczają te opłaty.
Nie DPD.
Do póki nieznamy zapisu umowy między Allegro a DPD to sobie możemy gdybać
Sprawdziliśmy i nie mamy w specyfikacji faktury od DPD takich naliczeń więc jak mogę złożyć reklamację u przewoźnika na coś czego nie ma u przewoźnika. Natomiast 9 kwietnia mam naliczone 5 podjazdów i tą są opłaty u Was na allegro. Dodam, że od 15 lat mam stały podjazd.
@stylistka możesz złożyć reklamację w tej sprawie z poziomu zakładki Zamówione przesyłki, w szczegółach przesyłki wybierz proszę "reklamuj dostawę", następnie "błędne naliczenie opłat".
Możesz zgłosić kilka przesyłek w ramach jednego zgłoszenia, aby to zrobić skorzystaj z naszego szablonu w formacie XLSX, w którym podasz dane wielu przesyłek jednocześnie (pobierzesz go po wybraniu opcji "błędne naliczenie opłat"). Przyśpieszy to rozpatrywanie reklamacji.
Możesz również przesłać własny plik w formacie XLSX, CSV lub inny arkusz kalkulacyjny.
Ja tych paczek widocznych w rozliczeniach allegro nie mogę odnaleźć w zamówionych przesyłkach. Nie wiem jak to zrobić. Jeszcze jedno ja po filtrach DPD z zamówionym podjazdem nie mam w tym roku ani jednej paczki więc tym bardziej są dziwne te opłaty za podjazd.
@stylistka spróbuj proszę w zakładce Zamówione przesyłki, wpisać numer przesyłki w filtrach w polu wyszukiwarki, np. 0049747059564W.