Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety kolejny raz widać, że dyskusja nie służy pomocy, a jest sposobem na nękanie i uciążliwy kontakt ze strony kupujących.
Dzisiaj dostaję takie info - kupujący zgłosił problem - otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem. Chyba zapomniałem podać dane do fv, więc proszę mi wystawić fakturę do zamówienia i dalej dane .....
Oczywiście, przy zakupie nie było żadnej informacji o fakturze, towar już dotarł do kupującego. Dostał paragon bez nip, więc nie ma podstaw do wystawienia faktury. ale dyskusja w toku i się zaczyna.
@kostas11 zobaczymy co allegro odpowie kupującemu. Na szczęście jest wgląd w formularz posprzedażowy i widać jak na dłoni, że nie ma wybranej opcji fv.
Norma. Dyskusje, z punktu widzenia sprzedawcy, są narzędziem represyjnym, nie pomocnym. Ale z punktu widzenia klienta - są jednak potrzebne. Problem jest nie z samych dyskusjach, a w używaniu ich w prawidłowy sposób. A uświadamianie kupujących w tej kwestii powinno być rolą Allegro, nie sprzedawców. Zapewne przydały by się jakieś zmiany w dostępności tego narzędzia. Choć nie mam pojęcia, w jaki sposób wpłynąć na kupujących w tej kwestii.
A może przed rozpoczęciem dyskusji warto wyświetlić informację, żeby pytania ogólne kierować poprzez Centrum Wiadomości 😉
Dyskusje to kolejny etap walki ze sprzedawcami. Wystarczy, że jakiś analfabeta nie umie uruchomić prostej drukarki i dokona zwrotu z powodu TOWAR WADLIWY albo NIEZGODNY Z OPISEM i Allegro odmawia zwrotu prowizji
@mikeza napisz że nie wystawisz faktury bo prawnie nie możesz i to wina pis bo chciał załatać
lewy obrót paliwem a zablokował wszystko
tekst zawsze działa