Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient otworzył dyskusję, w której pyta o możliwość zwrotu baterii już zamontowanej (zaznaczam, że bateria nie została odesłana, a zamówienie nie zgłoszone do zwrotu), przy czym informuje, że godzi się na obniżenie kwoty zwrotu. Po naszej informacji, że możemy zaproponować 20 % zapłaconej kwoty, klient oburzył się i poprosił Allegro o pomoc. Z niewiadomych przyczyn Allegro poprosiło nas o potwierdzenie zwrotu tej kwoty i zaproponowało zwrot reszty klientowi. Uważam, że jest to nieprofesjonalne zachowanie konsultanta Allegro, który nie przeczytał całej dyskusji.
@plusk_pl Jeśli masz wątpliwości co do decyzji pracownika Allegro, napisz o tym w dyskusji.
Napisałem już wcześniej, ale wydaje się, że konsultanci Allegro nie czytają całej dyskusji przed wypowiedzeniem się. Dostaliśmy ponowną prośbę o potwierdzenie przelewu, podczas gdy w dyskusji parokrotnie podkreślam, że sytuacja jest hipotetyczna i bateria nie tylko do nas nie dotarła, ale nawet nie została zgłoszona jako zwrot! Allegro cały czas ślepo pisze jedną i tą samą formułkę skierowaną na zadowolenie klienta bez zapoznania się z tematem, podczas gdy sytuacja jest nie tylko hipotetyczna, ale też abstrakcyjna.
Bo uznali ze rozpatrzyles reklamacje pozytywnie i zwracasz 20%
To sytuacja hipotetyczna, na każdym kroku zaznaczałem, że 20% to szacunek na podstawie informacji klienta, który nie odesłał produktu, nie zgłosił zamówienia do zwrotu, ani nawet nie posłał zdjęcia. Nie mogę zwrócić pieniędzy bez produktu
Pewnie czekają na te 20% Dziś znowu cieknie kran: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/ciekn%C4%85cy-kran-i-przeboje-ze-sprzedaw...
Nie mogę przelać tych 20%, bo po pierwsze klient dalej ma baterię, po drugie z tego co rozumiem nie zgodził się na przyjęcie tych hipotetycznych 20%, a po trzecie to bez zobaczenia baterii w jakim jest stanie nie jestem w stanie powiedzieć, czy po oględzinach zwrócilibyśmy 20, 15% czy jeszcze inną kwotę. Poza tym minął już termin 14 dni na zgłoszenie zwrotu
@plusk_pl jedna rzecz masz dyskusję pewnie więc odpisz na końcu że odrzucasz reklamację z powodu nieprzysłania baterii na ekspertyzę tak dla zadochronu swojego
Tylko to nawet nie jest zgłoszenie reklamacyjne, a zwykłe hipotetyczne pytanie dotyczące zwrotu przysługującego w ciągu 14 dni od zamówienia, także nie mam czego odrzucać. A dyskusja wgl otwarta z powodu braku faktury, którą dosłaliśmy od razu w pierwszej wiadomości.
Mi kiedyś konsultant allegro odpisał, że pytanie o możliwość i warunki zwrotu nie są zgłoszeniem odstąpienia od umowy sprzedaży tak samo jak zapytanie o warunki dostawy przed sprzedażą nie są zawarciem umowy sprzedaży.
Czekaj na jednoznaczne oświadczenie woli: zgłaszam zwrot.
A dyskusja już się zakończyła?
jeszcze trwa, opisałem sytuację i odpowiedziałem, na razie cisza. Klient oczywiście wystawił nam stosowną opinię 🙄
Odpowiedz rzeczowo w dyskusji, opisz wszystko dokładnie, przecież nie możesz tego Ty pokrywać w takiej sytuacji.