Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hello wszystkim.
Dziś 13.11 dostałem zgłoszenie o reklamacji "Opis problemu: porysowany ekran" trochę kuriozalnej, ponieważ paczka odebrana bez zastrzeżeń 22.10 (22 dni temu
Ale co mnie dziwi chodzi, to czat z kupującym, który nie został napisany, przez zainteresowaną, a Chatbot Allina
Problem: produkt i paczka uszkodzona (w transporcie)
Opis: porysowany ekran
Oczekiwane rozwiązanie: wymiana
warunki reklamacji: reklamacja ustawowa
To już teraz AI wyręcza kupujących, w składaniu reklamacji? 😁
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Sa_nova Czy coś wiadomo?
Dodatkowo wysłałem, już dwie wiadomości bez odzewu, (składającej reklamacje). Czy Ona otrzymuje moje wiadomości?
@wojtekmarchewka tak, otrzymuje, widzę je w systemie, sprawdziłam też, że otrzymała od nas powiadomienie e-mail w tej sprawie.
Nie mamy jeszcze ostatecznej odpowiedzi, wrócimy do Ciebie w tej sprawie.