anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

fałszywa opinia do transkacji

Autoruso
#10 Popularyzator

Dzień dobry. Otrzymaliśmy negatywny komentarz od Client:101658812 do oferty nr 15124940261. Powodem wystawienia opinii jest podobno nieterminowa dostawa. Paczka została przez nas wysłana terminowo oraz terminowo doręczona. Czas przesyłki to 1 dzień roboczy. Przesyłka została zamówiona w piątek, zaś wysłano ją w najbliższym dniu roboczym. Zgodnie ze śledzeniem przesyłki - została ona również terminowo doręczona do odbiorcy, który po prostu jej nie odebrał. Klient odebrał przesyłkę następnego dnia z własnej woli. W moim mniemaniu opinia wystawiona do tej transakcji jest więc kłamliwa i całkowicie niezgodna z prawdą. Na podstawie regulaminu allegro proszę więc o jej pilne usunięcie. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@Autoruso  a gdzie Ty w regulaminie widziałeś zapis, że kupujący nie może kłamać w komentarzu🤔

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Autoruso sprawdziłam zamówienie i nie mamy tutaj podstaw do usuniecia wystawionej oceny. Zgodnie z Twoją deklaracją, było to zamówienie z wysyłką tego samego dnia - zostało ono jednak nadane następnego dnia roboczego. 

Widzę, że jest to Twoja pierwsza negatywna ocena z ostatnich 30 dni, dlatego automatycznie wykluczymy ją z Twojej jakości sprzedaży. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Autoruso
#10 Popularyzator

Po pierwsze: termin wysłania przesyłki ustawiony jest na 1 dzień, po drugie przesyłka była tego dnia spakowana i czekała na odbiór przez kuriera, który jej nie odebrał. Mimo podanego terminu 1 dniowego zawsze staram się wysyłać przesyłki tego samego dnia. W tym konkretnym przypadku nie było takiej możliwości gdyż przesyłki nie odebrał kurier. Termin wysłania ustawiony jest jednak mimo wszystko 1 dzień, zaś czas na dostarczenie wyświetlany jest u Państwa tylko orientacyjnie.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@Autoruso  nie masz jeden dzień, tylko 24h😉

KOGIEL_T_0-1760090189009.png

 

oznacz moderatorów

Autoruso
#10 Popularyzator

24 godzin roboczych, więc nawet gdyby to i tak mieścimy się w terminie. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@Autoruso  i tu się mylisz, bo na Allegro masz pracować 24h/dobę, u nich nie ma takiego pojęcia jak godziny robocze😉

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Autoruso sprawdź w zamówieniach jaki miałeś podany termin nadania oraz dostarczenia  ,przewidywany co prawda  ,ale klienci to widzą inaczej .

oznacz moderatorów

Autoruso
#10 Popularyzator

Obowiązuje nas termin zadeklarowany a nie przewidywany. Nie można nas karać za to, że staramy się inne paczki wysyłać przed czasem. Termin na wysłanie to 24 godziny robocze i tak też została nadana ta przesyłka. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

24h robocze to były by 2-3 dni kalendarzowe w zależności ilu godzinne masz w firmie dniówki więc lepiej się nie pogrążaj takim stwierdzeniem. Nawet jak kurier nie odebrał to ci allegro tego nie usunie chyba że miałbyś rozpatrzoną pozytywnie od przewoźnika reklamację że to ich wina że kurier nie przyjechał w ten sam dzień kiedy nadałeś paczkę i był to dzień zakupu.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@mdrogeria  ale jakie to ma znaczenie, przecież tego komentarza nie usuną, nawet gdyby się zmieścił w czasie

oznacz moderatorów

Autoruso
#10 Popularyzator

mają taki obowiązek zarówno na podstawie regulaminu allegro jak i innych podstaw prawnych. Wymaga to niestety dużego zaangażowania i drogi prawnej.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOGIEL_T ma , skoro @Sa_nova twierdzi ,że przesyłka powinna być nadana w dniu zakupu to @Autoruso ma ustawiony czas 1 dzień bez godziny granicznej lub ma ustawioną , ale klient zdążył zakupić przed 

oznacz moderatorów

Autoruso
#10 Popularyzator

No dobra już usuneli na podstawie zgłoszenia mailowego 🙂 Dzięki za pomoc.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Autoruso komentarz nie został usunięty na podstawie zgłoszenia mailowego. Klient usunął po otrzymaniu prośby o usunięcie od Ciebie. 🙂

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@mdrogeria  ale komentarza i tak nie usuną, przecież ostatnio klient zrobił mi zwrot, zanim zdążyłem wysłać, wystawił komentarz NIETERMINOWA DOSTAWA, a Oni powiedzieli, że nie mogą usunąć😉

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Autoruso dla metody dostawy Orlen, masz ustawioną godzinę graniczną na wysyłkę tego samego dnia do godziny 9. Zamówienie jest z godziny 7:24, czyli zaliczyło się do wysyłki tego samego dnia (nie następnego dnia roboczego). 

Paczkę uznajemy za nadaną, w momencie zeskanowania jej przez kuriera (nie od momentu jej przygotowania). Przeczytasz o tym, w tym artykule

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów