Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nigdzie nie mogę dodać odpowiedzi!!!!
@WREDZIA-W1, SOA#1.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 O!!! Tu mogę 🙂 Odpowiem Ci: napisałam im @. Zadzwoniła kobieta na drugi dzień, czyli w piątek. Powiedziałam jej, że dostałam za dużo i nie mam zamiaru lecieć z tym na pocztę.Mogę im dopłacić 40 złotych za to, co mi się przyda. Za resztę nie mam zamiaru (wartość ok. 30 zł) Powiedziała, że skontaktuje się z szefem i da mi odpowiedź. Nie dała. Od tej pory cisza.
@WREDZIA-W1: OK, to teraz czekamy na wpisy @AptekaNatolinska, @RED i @medalik_2009 o przywłaszczeniu towaru. Najlepiej z podaniem odpowiednich paragrafów z kodeksu karnego i cywilnego.
Coś jak w tym temacie: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/omy%C5%82kowa-wysy%C5%82ka-towaru-do-klien...
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Weź przestań, bo się o mało kawą nie udławiłam 😀
@Client:79179573
Jeśli nie rozróżniasz spraw gdzie osoba, która weszła w posiadanie rzeczy, za które nie zapłaciła, skontaktowała się sama ze sprzedawcą i takiej gdzie unika tego kontaktu, to świadczy tylko o twojej inteligencji. 😘
@medalik_2009: To mówisz, że wystarczy zadeklarować, np. w emailu, że chce się zapłacić za nieswój towar albo chociaż za jego część, żeby ten towar stał się naszą własnością? Seems legit.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Dokładnie tak. Ja deklaruję, że zapłacę za to co mi się przyda, a po resztę niech wysyłają se kuriera. Ja nie mam żadnego obowiązku latać na pocztę. Nie wyślą kuriera, to towar wędruje do kosza, bo syfu nie jadam.
@Client:79179573 I jeszcze jedno. Racz zwrócić uwagę, że to ja się im przyznałam, że dostałam więcej, a nie sprzedawca się zorientował, więc niech się cieszy, że mu chcę za część zapłacić. Kurierzy też nie jeżdżą za darmo. 🙂
Jeśli ktoś Kalemu zabrać krowy to jest zły uczynek.
Dobry, to jak Kali zabrać komuś krowy
Nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe |
Przysłowie to uczy nas, aby nie działać na szkodę innych osób. Przestrzega, że złe postępowanie wobec innej osoby może mieć również wpływ na nas. |
Heh, z ust mi to wyjąłeś. Tylko dlaczego piszesz do mnie, a nie do @WREDZIA-W1 ?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Aż tak bardzo zazdrościsz, że spotkało to mnie, a nie ciebie??? Ty wiedziałbyś co zrobić, no nie? 🙂 Nie było tego dużo, nie masz czego żałować.
Kiedyś zamówiłem towar za pobraniem. Sprzedawca się pomylił i nadał zwykłą przesyłkę. I wiesz co? Sam poprosiłem o numer konta i przelałem mu pieniążki za towar i zwykłą paczkę. Pytasz, czy ci zazdroszczę udanego cebula deal? Nie. Moja godność jest warta więcej niż 30 zł.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Sam napisałeś "zamówiłem". Ja NIE zamawiałam rzeczy, których nie potrzebuję! Nie mam też zamiaru za nie płacić i dla normalnych ludzi jest to zrozumiałe. Dla NORMALNYCH, podkreślam. Byłam gotowa zapłacić za to, co mi się ewentualnie przyda, a co do reszty musiałam uzgodnić ze sprzedającym. Jeśli nie widzisz różnicy, to.... sam sobie dopowiedz.
Twój kolega/koleżanka @medalik_2009 napisał/a tak: Może zdarzyć się także, że konsument wprawdzie otrzyma towar, za który zapłacił, ale prócz tego także produkt, którego nie zamawiał. Bardzo często wynika to po prostu z pomyłki przedsiębiorcy. Co w takiej sytuacji może zrobić konsument? Świadczenie niezamówione będzie mógł zachować, jeśli sprzedawca zastosuje jedną z wyżej wymienionych agresywnych praktyk rynkowych. Jeśli natomiast niezamówiony towar został wysłany przez pomyłkę, a przedsiębiorca nie żąda z niego zapłaty, konsument będzie musiał go zwrócić. W takim wypadku przedsiębiorca ma bowiem prawo powołać się na bezpodstawne wzbogacenie albo przywłaszczenie rzeczy przez konsumenta."
Czy ty właśnie nazwałaś @medalik_2009 NIENORMALNYM człowiekiem?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Rozmawiam z tobą, nie z medalikiem. Odnoszę jednak wrażenie, że nie rozumiesz słowa pisanego, albo masz kłopoty z logicznym myśleniem. Nie wiem też czy celowo rżniesz głupa, czy masz jakieś deficyty.
No to może zróbmy jakieś podsumowanie, bo widać, że skończyły ci się argumenty i zrobiłaś się nerwowa:
1. Kiedy sprzedawca nie wysyła nam towaru, który my opłaciliśmy:"Na Policję! Szybciutko!"
2. Kiedy sprzedawca wysyła nam towar, za który zapłacił ktoś inny: "Trochę mi żal sprzedawcy, ale WSZYSTKO MOJE!"
Coś pominąłem?
Chyba tylko to: "Każdemu pazerność wcześniej czy później wyjdzie bokiem"
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Kończę dyskusję z tobą, bo nie ma z kim gadać. Jesteś z jakiejś innej bajki, biedaku.
Rozumiem, że niektóre dyskusje są gorące i cieszę się, że zostały już zakończone - w dodatku niemal cieszę się, że problem z odpowiedziami dotknął akurat tego wątku - ale byłoby naprawdę świetnie, gdybyśmy wszyscy powstrzymali się przed używaniem sformułowań typu "masz kłopoty z logicznym myśleniem", "rżniesz głupa" i "masz jakieś deficyty". Dobrze, @WREDZIA-W1 ?
@msniezek 🙂 Wiesz, że bardzo bym chciała. Ja do zgody jak rybka do wody, ale czasem się nie da i człowiek wychodzi z siebie. Ja wyszłam.