Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak podejść do sytuacji ?.....klient nie podejmuje paczki z paczkomatu bo ...cyt ,, nie było mnie do dzisiaj na miejscu,, przesyłka nadana oraz dostarczona do punktu zgodnie z prezentowanym czasem przez algorytm ....dobra OK , na pytanie co dalej .. informuję o dopłacie do ponownego nadania zgodnie oczywiście z cennikiem lub rezygnację z zakupu i zwrot środków wskazując ,że druga opcja jest dla klienta ekonomiczniejsza ....i teraz tak ...wpływa zgłoszenie zwrotu , ALE klient wybiera reklamację cyt ,,Powód (reklamacja): inna wadą jest niezgodność towaru z umową ,,
Klient nie miał kontaktu z towarem , wypadałoby odrzucić reklamację i wezwać do odbioru rzeczy
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ transakcja nr 06077320-4dbb-11f0-b605-efa1bbca0560 przesyłka Inpost 625735928565339138906121
Ja bym odrzucił reklamację powód klient nie miał możliwości stwierdzić niezgodności towaru z umową ponieważ nie mogł się zapoznać z towarem bo go nie odebrał
nie możesz potwierdzać fikcji i kłamać w dokumentach
kupujący nie odebrał przesyłki - reklamacja do odrzucenia
@mdrogeria on nie powinien mieć nawet możliwości złożenia reklamacji jeśli nie odebrano paczki allegro powinno blokować systemowo
@az1rael blokować systemowo, to oni potrafią tylko konta😁 inne systemowe blokady troszkę gorzej im wychodzą😉
@mdrogeria serio nie wiesz co zrobić 😉
Odrzucasz reklamację z adnotacją że produkt jest zgodny z ofertą sprawny itp. i prosisz o odebranie towaru 🙂
Miałem kiedyś podobnie, jak odrzuciłem reklamację klient napisał że się pomylił, więc podesłałem mu odstąpienie ( bo w tym przypadku nie masz nic ) do wypełnienia i oddałem kasę 🙂
@kostas11 i następnego mam pacjenta , zgłoszony zwrot , a w paczce brak 2 produktów zgłoszonych do zwrotu , na razie oddałem za to co zwrócił i czekam , kamerka zarejestrowała cały proces .
@mdrogeria tu było by dobrze spisać protokół ubytku bo w sumie nie wiesz czy zostawił sobie czy nie wyparowało w drodze 😞
@kostas11 nie wyparowało ,paczka solidnie zaklejona
Tylko nie masz 100% pewności, że tak zaklejona wyszła od nadawcy. Zdarzały się już kradzieże z przesyłek i ponowne ich zaklejanie.
@pecela w tym przypadku nie sądzę , klient wyciągnął to co potrzebował , a resztę zakleił i zwrócił , pozostałe produkty jak były zapakowane / zabezpieczone tak wróciły ,druga sprawa wartość ... brakuje 2 produktów po niecałe 4 zylki , jak zrobi problem dla świętego spokoju oddam kasę ,ale na razie czekam , być może to jeden z pacjentów liczących na to ,że sprzedawca nie zwróci uwagi i odda całą kasę .
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Minęło wiele godzin więc zainteresował mnie całkowity brak jakiejkolwiek reakcji ze strony przedstawicieli Allegro. Było formalne zgłoszenie próby wyłudzenia i co?
Czy mamy rozumieć że Allegro wspiera takie działania kupujących ?
Były czasy że za kradzież obcinano rękę, nie oczekujemy aż takich kar, ale całkowita obojętność to przecież wspieranie oszustów.
@br. nie widzę tu nigdzie "formalnego zgłoszenia próby wyłudzenia". Przypominam też, że nie jesteśmy uprawnieni do wyciągania prawnych konsekwencji wobec użytkowników, z uwagi na to, że nie jesteśmy organem prawa. W tej sytuacji sprzedawca powinien rozpatrzyć reklamację, taki jest jego obowiązek.
@Syrena_zT czyli kolejne podmiatanie problemu pod dywan , zadam Ci tylko jedno pytanie ..
..dlaczego klient , który nie odbiera paczki ma możliwość złożenia reklamacji na ,,niezgodność z opisem czy też inną wadę ,, skoro nie miał kontaktu z towarem ?
Sprawa druga ...też pytanie... dlaczego klient zgłaszający ,, inną wadę , niezgodność z opisem ,, ma możliwość przejścia przez formularz bez szczegółowego opisu wady , w końcu UK nakłada na składającego OBOWIĄZEK opisania wady towaru oraz wskazania roszczenia .
@mdrogeria co do Twojego pierwszego pytania. Zgodnie z ustawą "Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania towaru". Pozostaje tu pytanie, czy umieszczenie paczki w paczkomacie można uznać za "wydanie towaru". Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z informacją.
Co do drugiego, faktycznie nasz formularz pozwala na przejście bez dalszego uzupełnienia części opisowej. Zgłoszę twoją sugestię zablokowania tej możliwości. Możesz ją także zgłosić tutaj.
@Syrena_zT zwróć proszę uwagę na jedno ... nie mówimy o wydaniu rzeczy tylko fizycznym kontakcie klienta z przedmiotem , tylko bezpośredni kontakt daje możliwość weryfikacji i stwierdzenia wady .
2. Rozumiem ,że mogło dojść do pomyłki i może dalej dochodzić i doprowadzać do konfliktów jak się stało w moim przypadku , natomiast obowiązek uzupełnienia opisu wady z pewnością przyczynił by się do przemyślenia i powrotu do właściwego formularza zwrotu konsumenckiego
a ..załączę jeszcze taki oto kwiatuszek ...na poprawę humoru 🙂
@mdrogeria ja to jak najbardziej rozumiem. I oczywiście logicznym jest dla mnie, że klient nie ma możliwości stwierdzenia wady, kiedy towaru fizycznie nie miał w rękach. Jednak konsultuję to z uwagi na zapis ustawy, która w tym przypadku nie jest precyzyjna. Jeżeli wydanie liczy się w momencie umieszczenia paczki w skrytce, to z naszej strony nie będziemy mogli zablokować formularza reklamacyjnego do momentu fizycznego odbioru. Wrócę z dalszymi wieściami w tym temacie.
@Syrena_zT Klient ma 14 dni na zgłoszenie zwrotu OD ! odebrania paczki , NIE ! od jej umieszczenia w maszynie czy punkcie ... to powinna rozwiać Twoje wątpliwości .
@Syrena_zT Jednak konsultuję to z uwagi na zapis ustawy, która w tym przypadku nie jest precyzyjna. Jeżeli wydanie liczy się w momencie umieszczenia paczki w skrytce, to z naszej strony nie będziemy mogli zablokować formularza reklamacyjnego do momentu fizycznego odbioru.
Serio, ustawa jest precyzyjna, tylko Allegro kombinuje wprowadzając bzdury 😞
Wydanie towaru w przypadku B2C jest po odebraniu a przy C2C B2B po wydaniu kurierowi !!!
Po drugie wpakowaliście reklamacje w zwrot 14 dniowy, rozumiem że według allegro konsument ma tylko 14 dni na reklamację !!! po trzecie czemu nie ma do druku pisma reklamacyjnego jak ma to miejsce przy odstąpieniu !!!
@mdrogeria kolejny raz podpowiem, to jest reklamacja, odrzuć napisz że produkt wysłany zgodnie z zamówieniem, reklamację odrzucasz prosisz o odebranie a jak chce odstąpić od umowy niech podeśle pismo ( wzór ma w UK )