Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
No ile razy kupująca (prezes spółki z o.o.) może bezpodstawnie ("sprzedający odmawia zwrotu") otwierać dyskusję, bo próbowała zgłosić zwrot towaru zakupionego na fakturę dla swojej spółki?
W dodatku obnaża swoją niewiedzę, twierdząc że spółka też jest konsumentem, nie wiedziała, że nie przysługuje im zwrot konsumencki, a "niektórzy zabezpieczają się zapisami, w miejscach gdzie wiadomo ze nikt ich nie czyta".
Jeśli w zamówieniu podaje się dane do faktury, w danych są łatwe do identyfikacji wyrażenia i skróty ("spółka", "sp. z o.o." itp.), a w polityce zwrotów widnieje brak możliwości zwrotu od firm, to przy próbie otwarcia dyskusji z powodu "odmowy przyjęcia zwrotu" powinien pojawiać się komunikat o braku takiej możliwości.
Taka sama akcja powinna mieć miejsce przy próbie zgłoszenia zwrotu.
Pragnę zauważyć, że zgłoszenie zwrotu konsumenckiego przez spółkę prawa handlowego jest prawnie nieskuteczne i w ogóle nie powinno podlegać decyzji sprzedającego, dlatego formularz w takim przypadku nie powinien tego umożliwiać.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@fox_paws jak ostatnio sprawdzałem to przy próbie zwrotu takiego zakupu przez sp z o.o.
allegro wyświetlało komunikat o tym, że zakup był na firmę
cyt:
@RED Wyświetla się komunikat, ale co to daje jeśli ktoś nie rozumie tekstów pisanych, nie zna zapisów ustaw, które powinien znać przynajmniej w podstawowych kwestiach będąc prezesem spółki (nie dotyczy prezesów spółek państwowych) i nie rozumie podstawowych zasad panujących na Allegro.
Jak robi to nagminnie i za każdym razem dyskusję zmaykają bo masz rację to zgłoś to jako nękanie do allegro jak znam ich brak czytania ze zrozumieniem to bana jej dadzą