
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy jest wciąż problem z tworzeniem etykiet z Allegro InPost? Przerwa miała być do 2 mają, a ja wciąż nie mogę nic zrobić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja już 3 razy wyczyściłam cookies i 3 razy na nowo powiązałam konto, ale nic to nie dało...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sklep_PatchworkA czy po powiązaniu konta jest automatyczne przekierowanie na stronę Allegro z prośbą o akceptację powiązania aplikacji? Jeśli tak to proponuję wszystko zrobić od początku tj. usunąć powiązane aplikacje na stronie Allegro, powiązać ponownie na stronie Inpost, zaczekać kilka min. i powinno działać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
może powinno ale nie działa.... u mnie trwa uzyskiwanie dostępu w nieskonczonosc....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@every_dayRozumiem, u mnie było to samo, próbuję pomóc, dlatego proszę napisać, czy po powiązaniu konta jest automatyczne przekierowanie na stronę Allegro z prośbą o akceptację powiązania aplikacji?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nie u wszystkich wygląda to tak samo 😕 ja nawet nie mogłam usunąć powiązania, wyskakiwał jakiś błąd 😕 kompletnie nic nie działało...
W pewnym momencie zrobiłam to tak, że zamknęłam wszystkie okna, otworzyłam tylko Inpost, wyczyściłam dane przeglądania, wyczyściłam cookies, na stronie Inpost wcisnęłam powiąż ponownie i.... wtedy nagle poszło. Także trzeba co chwila próbować wszystkich sposobów po kolei, a nuż któryś zadziała...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zadzwoniłam po raz kolejny do inpost i cos tam mają pogmerać w moim koncie.... mam spróbować za 15 min. zobaczymy...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zadzwonilam , ale co z tego mowia to samo co my tutaj opisujemy.... mówią... pracujemy nad usterką

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mi pomogli.... pogmerali w moim koncie i wystartowało....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@every_day @Sklep_Patchwork @pwglassfol @belsklep @zdenko02 @berzelot @artymicz
Informujemy, że trwają prace nad całkowitym przywróceniem usługi do poprawnego działania.
W przypadku dalszych problemów w pierwszej kolejności prosimy o wykonanie następujących czynności:
1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” i historii przeglądania w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.
7. ponowne powiazanie konta
Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
Jeśli nadal będą występować utrudnienia bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia z podaniem komunikatu błędu, skanem ekranu i loginem konta na adres pomoc@inpost.pl. Zgłoszenia będą weryfikowane indywidualnie.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
..DZIAŁA.... uff... pomoc syna tez byla niezawodna....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie w dalszym ciągu nie działa ani na chrome ani na firefoxie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie nie działa, ale dopiero wróciłem do domu i jeszcze nie wstawiałem waszych poleceń. Już jednak teraz mówię, że to nie jest profesjonalne działanie i firma/ a może bardziej obie [czyli InPost i Allegro} powinni nam to jakoś zrekompensować.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd! To nie ma nic wspólnego z ustawieniami po stronie sprzedającego! Mam drugie konto na allegro, na którym wszystko działa normalnie! Ta sama przeglądarka , te same ustawienia. Jeżeli posypią mi się negatywy i stracę możliwość sprzedaży z AllegroSmart będę domagał się od Inpostu zadośćuczynienia za brak profesjonalizmu i wyłożenie mojego biznesu!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ipost leci w kulki . Telefonicznie inne informacje tu inne informacje a najlepsze jest co otrzymałam mailem cytuje "
W związku z problemem dot. Manager Paczek, udało się ustalić, że problem
występuje w konfiguracji przeglądarek internetowych użytkowników Managera Przesyłek.
W systemach InPost, oraz systemach Allegro nie występują żadne
błędy które mogą wskazywać na problemy z Manager Paczek od strony systemów wewnętrznych"
śmiechu warte

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potrzebujemy adres mailowy do działu Allegro do którego będziemy wysyłać faktury obciążające za obecną sytuację awarii na linii InPost - Allegro.
Nie interesuje mnie kto zawinił, ale mimo podpisanych umów z Allegro. [ w tym także Smart] nie mogę wysłać żadnej paczki bo system nie działa od 1 maja. Same paczki przez InPost mogę wysyłać i nie ma żadnych utrudnień, ale już wysyłać je poprzez Allegro, gdzie były sprzedane już nie. W związku z powyższym mam propozycję, aby Allegro po otrzymaniu faktury zwracało nam należność skorzystanie z InPostu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wreszcie zaczęło działać. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dla czego Inpost znów nie działa BRAK POWIAZANIA KONTA !!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
działa , powiąż konto ponownie i zaczekaj kilka minut

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cały czas jest komunikat zeby sprawdzić czy na allegro powiazane jest konto mam nawet zrobiłam to ponownie ale błąd nie ustąpił i jak mam wysłać paczki mija juz kolejny dzień a kupujący czekają nie mogę 9importować plików do wydrukowania etykiety