anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost i zagraniczny numer :(

MAMY ROZWIĄZANIE!
kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  co mam zrobić, czemu system przepuszcza zagraniczne numery jak nie da się nadać w ten sposób paczki, klient nie odpisuje, paczka wisi a statystyki leżą 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 podaj proszę numer tego zamówienia. Podziałam w sprawie jakości, natomiast najlepiej poczekać na kontakt ze strony klienta, by podał polski numer telefonu, gdy nadasz paczkę otrzyma też wiadomość e-mail, ale powinien być świadom tego problemu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika wysłałem dwie wiadomości i cisza, ogólnie jedna paczka opóźniona to nie tragedia ale nie powinniście przepuszczać telefonów z Francji przy przewoźnikach którzy wymagają Polskich 😞

19ad32c1-1c2a-11ef-a27f-d50cd1176713

________
Κώστας
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 dziękuję! Będziemy mogli wykluczyć zamówienie, dopiero gdy otrzyma status opóźnionego, a jeszcze się tak nie stało. 
Czy mogę poprosić Cię o przypomnienie się z tym, gdy zamówienie będzie opóźnione? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika to poproszę o wykluczeni, telefon Polski dostałem następnego dnia i tak nadałem, mam opóźnienie, i odjęło mi punkty, chodź byłem pewny że dopiero odejmują jak spadnie poniżej 98 % i ta jedna nic nie zmieni 🙂 Dzięki 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 ok, zgłoszone. Wrócę z potwierdzeniem, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 wykluczyliśmy to zamówienie 👍

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@kostas11 Może spróbuj zadzwonić . Najczęściej to taki Francuz co umie gadać po Polsku . Nie raz już miałem podobnych .

oznacz moderatorów
Monika__L
#17 Koryfeusz#

i kto ma go uświadamiać istnienia tego problemu???

oznacz moderatorów
efinchpl
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czy pracujecie już nad rozwiązaniem tego problemu, coraz częściej są wpisywane zagraniczne numery logicznym jest że nie można wydrukować etykiety już chyba w każdej metodzie dostawy. Nie jest to zabieg który wymaga jakiś specjalnych narzędzi, żeby wyeliminować ten problem.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@efinchpl na ten moment nie mamy takiej funkcjonalności, ponieważ nie możemy zablokować zagranicznych numerów telefonów. Formularz danych kontaktowych jest uniwersalny dla wszystkich metod dostawy.

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Monika__L
#17 Koryfeusz#

Przekaż niezdarnym kolegom że istnieje algorytm blokujący numer telefonu niezaczynający się od +48

 

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Monika__L widzę, że błędnie zinterpretowałaś moją wypowiedź, więc doprecyzuję: 
Nie wprowadziliśmy tej funkcjonalności, ponieważ nasz formularz dostawy ma być uniwersalny dla każdej metody dostawy. Niektóre z nich akceptują zagraniczne numery. Brak wprowadzenia tej funkcjonalności nie wynika z niczyjej "niezdarności" czy braku wiedzy. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
efinchpl
#9 Pomysłodawca#

A jaka metoda dostawy na rynku Polskim pozwala na zagraniczne numeru  związane z Boxami, paczkomatami etc ? z tego co wiem to żadna. Jest to chyba dość łatwy zabieg żeby wyłączyć możliwość dodawania innego numeru niż Polski w Polskich zamówieniach nie tolerujących zagraniczne numery. Zezwalacie na błąd logiczny i tak to jest Wasz błąd który musicie naprawić.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Syrena_zT ale w czym problem wymagać poprawnego telefonu przy wyborze odpowiedniego przewoźnika ? przecież macie oddzielnie adres dostawy i tam wystarczy wprowadzić sprawdzenie numeru podczas wyboru metody dostawy, przecież nam przy nadawaniu krzyczy że zły numer !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@efinchpl musisz stanowczo sugerować kupującym wybór AOB  

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Od zawsze przepuszcza, kupujący nie dostaje informacji że musi to być+48.....

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@kostas11 a przez WzA też nie idzie?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:44052296 przez MP wiem jak to ominąć tylko klient nie świadomy może czekać na SMS a tych InPost nie wysyła na zagraniczne numery 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Monika__L
#17 Koryfeusz#

zgłaszałam to już w 2019 r!!!

w miejsce jego numeru wpisywałam swoj majac nadzieje ze bedzie umiał odebrac kody zwrotu mailem.

i ani razu sie nie zawiodłam.

niestety trzeba byc sprytniejszym od programistów tej pięknej firmy

oznacz moderatorów