Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ co mam zrobić, czemu system przepuszcza zagraniczne numery jak nie da się nadać w ten sposób paczki, klient nie odpisuje, paczka wisi a statystyki leżą 😞
Dzień Dobry, mam podobny przypadek, klient podał błędny nr telefonu, napisałem meila że proszę o kontakt i cisza
Wprowadź swój telefon i po sprawie, jak się upomni to prześlesz mu kod odbioru
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Planujecie w końcu to zmienić ? Sytuacja jest problematyczna i generuje niepotrzebną stratę czasy dla sprzedających, dla Was jako obsługujących oraz stres dla kupujących. Jest to przecież błąd. To nie jest sprawa którą można zaakceptować i się przyzwyczaić jakaś zmiana. To jest błąd logiczny który trzeba wyeliminować. Proszę mi podać jakiś argument dlaczego ta sytuacja ma jeszcze miejsce ? Żaden Polski operator nie przepuszcza zagranicznych numerów.
@efinchpl nieustannie przekazujemy Wasze uwagi na ten temat. Jeśli zostaną podjęte działania w kierunku zmiany, na pewno Was o tym poinformujemy.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wczoraj otrzymałem negatyw od klienta z zagranicznym numerem telefonu. Kontaktowaliśmy się z nim żeby zmienić numer na Polski. Telefon francuski - poczta francuska. Mail - bez odpowiedzi. Anulowaliśmy zamówienie zgodnie z konsultantem Allegro. Co z negatywem ? To nie jest Nasza wina. Nie mogliśmy wygenerować etykiety. brak kontaktu z klientem.
Mogliście wygenerować na swój własny numer. Kody dostałby w zakładce allegro
Co to znaczy mogliście ? Ja jestem odbiorcą że mam dawać swój numer telefonu. Zrobiliśmy tak w zeszłym roku z pewnym Ukraińcem, paczka wróciła do Nas a on był agresywny i stwierdził że nic nie dostał. Nie każdy ma aplikację Allegro.
To ma działać tak jak powinno, a nie mamy kombinować mamy XXI wiek.
Nie aplikację allegro
na stronie allegro w zakładce zakupy widać kody odbioru kiedy są gotowe
Cześć, @efinchpl. Już to wyjaśniam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@efinchpl, przykro mi, nie możemy usunąć ani wykluczyć tego negatywa.
Możesz wyjaśnić klientowi sytuację i dojść z nim do porozumienia, a następnie poprosić o usunięcie oceny, zgodnie z tym artykułem.
To było oczywiste.
Po coś ty się w ogóle fatygowała?
gra pozorow
ty powinnaś teraz do Francuza zadzwonić i mu wytłumaczyć co się stało
Dlaczego ? Z czego mam się tłumaczyć ? Ludzie wskazują na błąd od jakiegoś czasu. Nie reagujecie na to. Mamy 100% wysyłki w ost. 30 dniach. Jakość Super+. Nie zrealizowaliśmy zamówienia, ponieważ nie możemy wygenerować etykiety. Nie możemy wygenerować etykiety ponieważ klient wpisał zagraniczny numer, czego nie akceptuje żaden przewoźnik w Polskich przesyłkach. Allegro zezwala na wpisywanie zagranicznych numerów - tu jest wąskie gardło. Najgorsze jest to że nie potraficie wziąć problemów na klatę, tylko jest spychologia. Dalej twierdzicie że nie jest to błąd tylko tak jest. Skoro coś generuje błąd na czerwono i tak jest napisane w ścieżce kodu źródłowego to jest to błąd.
Próba powiadomienia klienta nie powiodła się ponieważ nie ma z nim kontaktu jakiegokolwiek. Zgodnie z artykułem kontaktuje się telefonicznie - klasycznie włącza się poczta. Na wiadomośći mailowe, Allegro wcześniej nie odpowiedział teraz też nie.
Poproszę o więcej narzędzie żeby rozwiązać tą dyskomfortową sprawę.
@MiMary
Dlaczego zostałem bez odpowiedzi ? 🙂
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Halo ? Proszę w takim razie skontaktujcie się z tym kupującym. Brak usunięcia oceny z Waszej strony odbieram jako brak zaufania do mnie jako osoby. Kontaktowaliśmy się z kupującym bezpośrednio po zamówieniu ale bez skutecznie, teraz bezskutecznie kontaktujemy sie w sprawie oceny. Proszę się skontaktować za mnie i proszę o wiadomość zwrotna czy Wam się uda. Ponaglam tą sprawę ponieważ winowajcą jest błąd po Waszej stronie gdzie kupujący wpisał zagraniczny numer telefonu a My nie możemy wygenerować etykiety. Jest to co najmniej na fair. Proszę o rzetelną ocenę tej sytuacji. Zasłaniacie się regulaminem że nie możecie usunąć oceny, a nie pozwalacie swobodnie kupującym robić zakupów.
Podczas Rejestracji wymagamy podania przez Ciebie następujących Danych Osobowych:
Gdy rejestrujesz Konto Zwykłe:
adres email lub numer telefonu, hasło;
adres e-mail lub numer telefonu, hasło i data urodzenia (w przypadku Konta Junior).
Gdy rejestrujesz Konto Firma:
Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych Danych Osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy. W konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z usług Spółki, dostępnych dla Użytkowników, którzy dokonali Rejestracji."
Po dokonaniu Rejestracji, aby móc w pełni korzystać ze swojego Konta, jesteś zobowiązany do uzupełnienia swoich danych identyfikujących oraz podania nam informacji na temat Twojego adresu przeznaczonego do wysyłki (w tym konieczne jest uzupełnienie nazwy ulicy, numeru domu, numeru mieszkania, miasta oraz kodu pocztowego) a także danych kontaktowych niezbędnych do nawiązania z Tobą kontaktu (adresu e-mail). Aby móc w pełni korzystać z Platform, jesteś ponadto zobowiązany do podania nam swojego wieku, abyśmy mogli zweryfikować Twoją zdolność do czynności prawnych oraz w związku z tym dopasować zakres uprawnień przysługujących Ci w ramach Twojego Konta. W przypadku podania nam rachunku do wypłat, będziemy przetwarzać zadeklarowane dane osobowe związane z tym rachunkiem, tj. imię i nazwisko, numer rachunku bankowego oraz adres zamieszkania.
Jeżeli nie chce wziąć winy na swoją lukę z numerem. To w takim razie kupujący złamał regulamin artykułu zwiazane z WZA oraz regulaminem platformy. Jest też zapis o niezwłocznym zmianie danych jeżeli ulegną zmianie.
transakcja nie doszła do skutku z powodu nieprawidłowych danych dostarczonych przez kupującego (numer telefonu)
zgodnie z regulaminem dane te są potrzebne do realizacji usługi dostawy i zawarcia umowy (Załącznik 5) oraz są podstawą prawną przetwarzania danych (RODO, art. 6 ust. 1 lit. b);
ocena, która odnosi się do sytuacji technicznego błędu po stronie kupującego, wprowadza innych użytkowników w błąd. dotyczy regulaminu usunięcia oceny.
@efinchpl Stanowisko, które w tej sprawie przedstawiła Ci Marysia, już się nie zmieni. Przypadki, z których możemy ingerować w opinię kupującego zebraliśmy w tym artykule.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To w końcu zrobicie coś z tą sprawą ? Możecie dać jakieś wskazówki żeby uniknąć sytuacji ? Numer telefonu dalej bez zmian - poczta głosowa. Adres e-mail głuchy.
Proszę o podanie rozwiązania sytuacji na przyszłość, jak mam się zachować w takiej sytuacji gdzie kupujący podaje niewłaściwy numer telefonu i nie odpowiada na maile, wiadomości ? Bo nie wiemy co zrobić. Podaliście Nam rozwiązanie w formie anulowania zamówienia do którego się zastosowaliśmy to wyszło jak wyszło.