Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ co mam zrobić, czemu system przepuszcza zagraniczne numery jak nie da się nadać w ten sposób paczki, klient nie odpisuje, paczka wisi a statystyki leżą 😞
@efinchpl pisać przez centrum wiadomości i czekać aż poda polski prefix. Allegro nie zamierza dyskryminować kupujących ze względu na ich wiarę i przynależność narodową.
Nie ma z nim kontaktu. Sytuacja zdarza się 1 na 10-14 dni. Numer jest nieosiągalny, na maila w sumie teraz nawet nie wiem czy odpowie czy odczyta.
Otrzymaliśmy 1 negatywa od Francuza że nie otrzymał paczki. Telefon - poczta francuska. Na wiadomości nie odpowiadał bo nie umie po Polsku. Naszej winy w tym 0, ale cóż.
Tak jak wspominali poprzednicy - uważam że najlepiej wpisywać swój numer bo nie ma czasu czekać na kontakt, przesyłkę trzeba nadać, informację o przesyłce oczekującej na odbiór kupujący otrzyma w postaci powiadomienia na stronie / aplikacji i w mailu. Otrzymując kod odbioru na swój numer warto też zrobić screena u siebie i przesłać go kupującemu, zawsze to dodatkowe powiadomienie które utrudni przegapienie informacji. Co do braku roamingu - warto spróbować przez WhatsApp, prawie każdy go ma, może dojdzie "po internecie" a nie po GSMie. Co do maila to jako ciekawostkę dodam że już niedługo nie będzie takiej możliwości - źródło
Nie będzie możliwości inicjowania kontaktu z kupującym, jedynie odpowiadania na jego wiadomości jeśli to on pierwszy zainicjuje kontakt.