Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry
Niemal każdego dnia zdarza się, że Kupujący, który wybrał wysyłkę do paczkomatu, podał nieprawidłowy numer telefonu (poprzedzi go np cyfrą 0, +48, lub podał numer zagraniczny, nieakceptowany przez inpost) i przez to w manager.paczkomaty nie można wygenerować etykiety. W pierwszym przypadku mogę numer uzupełnić ręcznie z danych z zamówienia, ale w drugim przypadku, jeśli Kupujący nie odbiera i nie odpisuje na sms, nie mam jak wysłać zamówienia, a muszę to zrobić, bo tak mam ustawiony czas wysyłki - "kup do 12 - dostawa jutro"
Jeśli Sprzedający jest informowany o tym, że numer telefonu jest nieprawidłowy, to dlaczego Kupujący składając zamówienie nie może być o tym informowany? Dlaczego system nie wymaga od niego podania prawidłowego numeru?
@preshop Są 4 opcje. Czekać aż kupujący odpisze, zadzwonić do niego i dogadać się z translatorem, czekać aż Allegro rozwiąże problem, czekać na negatywa.
kombinowanie dlatego, że ktoś nie chce rozwiązać problemu i ma ubaw z kolejnego utrudnienia sprzedawcy. 😂
@preshop Co zrobisz, życie 😁
mi napisali, że NORMALNIE. No nie dociera, że po to technicznie niemożliwe, bo InPost nie przepuszcza takich numerów...
jak mam wysłac przesyłke przez In post a klient podał telefon z +33.... a nie +48. In post nie chce procedować nadania przesyłki a ja za chwile dostane obniżenie jakosci sprzedazy z uwagi na czas wysyłki. Koło sie zamyka.
Dzięki za podpowiedź
@SSDistribution wpisz swój a klientowi wyślij kod jak dostaniesz że do odebrania 😄
Kolejny raz to samo.
Kupujący podaje sobie zagraniczny numer telefonu i wybiera paczkomat – inpost oczywiście przyjmuje tylko polskie numery telefonów.
Sprawę zgłaszałam wiele razy przez czat, pisałam na Allegro Gadane – bez skutku. Zresztą nie tylko ja, temat był wielokrotnie tu poruszany, podobnie jak podawanie polskich numerów z 0 lub 48 na początku...
Dziś kolejny problem, bo kupujący zamówienie złożył i chce dostać, przecież Allegro nie widziało problemu, to czemu ja go robię?
Ja zamówienia nie wyślę, bo nie praktykuję robienia śmietnika z własnego numeru, Allegro nie wyłączy z oceny jakości, bo nie widzi problemu, jako rozwiązanie piszą, że mam wysłać w terminie to nie spadnie mi ocena, kolejny pracownik pisze, że przecież mogę wysłać jak jest (bo chyba wydawało mi się, że wyświetlają się komunikaty, że numer jest nieprawidłowy), kolejny że mam się skontaktować z klientem (serio? nie wpadłam na to. Odpowiedź od niego dostałam bez zadania pytania i próby kontaktu przecież).
Myślałam, że szczytem było napisanie, że to co zrobił kupujący jest karalne ale nic mu nie zrobią bo nie widzą powodu, ale jednak potrafią zaskoczyć….
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mijają kolejne miesiące a co z tą sprawą?! Mam właśnie zamówienie, w allegro zagraniczny numer, inpost nie przepuszcza co mam teraz zrobić? 😕