anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

interwencja w sprawie przesyłki DHL

springaz
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,

proszę o interwencję w sprawie przesyłki. Klient czeka na dostawę od kilku dni. w systemie DHL wystawia awizo, nie kontaktując się z klientem, nie dostarczając przesyłki

AD00Q5BLZ1

 

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @springaz. Przepraszam za utrudnienia! Skontaktuję się z oddziałem i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

springaz
#8 Zapaleniec

Coś wiadomo w tej sprawie ? klient czeka za przesyłką, ja czekam za informacją.

 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@springaz, dziękuję za cierpliwość! Otrzymałam informację, że kurier jutro ponowi doręczenie przesyłki.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

springaz
#8 Zapaleniec

proszę o wyłączenie tej przesyłki ze statystyk

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@springaz Wspomniane zamówienie zostało wysłane w terminie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@springaz

W śledzeniu jest dwukrotna awizacja. Oznacza to, że przesyłkę trzeba odebrać w punkcie odbioru. Kupujący powinien otrzymać maila z informacją, gdzie paczka będzie do odbioru.

A co do kontaktu z klientem, to kurier nie ma obowiązku dzwonić do adresata chyba że wykupiłeś stosowną usługę przy nadawaniu. W pozostałych przypadkach wcześniejszy kontakt, to tylko dobra wola kuriera. 

oznacz moderatorów

springaz
#8 Zapaleniec

Tylko że klient siedzi w domu i czeka na dostawę, a jak wychodzi to czeka żona. Kurier wpisał awizo bez próby doręczenia.

oznacz moderatorów

andikdorek
#2 Obserwator

mam podobny problem. Byłwm w domu, DHL przywiózł jedną przesyłkę a o drugiej nic nie wiedział. Mimo, że miała ten sam poprawny adres wystawiono "wirtualne" awizo w linku do śledzenia i odesłano przesyłkę do nadawcy...

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@springaz 

Tu masz formularz reklamacyjny https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
Złóż formalną reklamację na awizowanie bez próby doręczenia.

ps.
Upewnij się, że adres jest poprawny i kompletny. Kupujący zwłaszcza ze wschodu często nie podają nr mieszkania. Kurier formalnie powinien odesłać od razu taką przesyłkę do nadawcy jako niedoręczalną, ale czasem idzie awizo i powiadomienie e-mail lub sms z danymi punktu odbioru. W ten sposób odbiorca ma szansę odebrać przesyłkę, nim wróci do nadawcy.

oznacz moderatorów

andikdorek
#2 Obserwator

Dziękuję. Wysyłka była smart/Allegro/DHL a zwrot za towar na konto automatyczny. Dziwne że allegro tak łatwo odpuszcza. Zastanowię się poważnie zanim wybiorę dostawę przez allegro następnym razem...

oznacz moderatorów