anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odpowiedzieć w tej dyskusji

eAskir
#10 Popularyzator

Nie wiem czy ktoś się spotkał z czymś takim ale klient założył nam dyskusję z powodu "mam problem z odesłaniem produktu". Sęk w tym że zrobił to kilka godzin po tym jak wysłaliśmy mu towar więc nie dziwie się, że nie mógł go odesłać, skoro paczka była dopiero na bazie u naszego kuriera w drodze do klienta.  Odpisałem mu mailowo (oczywiście brak odpowiedzi) bo w dyskusji się nie da zrobić nic:

dyskusja1.jpg

Ktoś może się orientuje gdzie tu można coś odpowiedzieć? Zgłosiłem sprawę do allegro razem z tym screenshotem ale im się nie śpieszy a nam licznik bije i zamiast pomocy dostajemy od allegro ponaglającego maila:

 

Masz już niewiele czasu na odpowiedź w dyskusji.

 

Przecież w grudniu w allegro nie ma co robić i można się trochę poszarpać z klientem w dyskusji, która nigdy nie powinna być założona....
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@eAskir 

Twoja sprawa jest rozwiązywana mailowo, nadałem jej priorytet. Natomiast nie widzę sensu powielania zgłoszeń w tym samym temacie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:35386082
#17 Koryfeusz

@gdvorek 
a ja widzę. Czasem rzeczy zgłoszone tutaj, publicznie, nagle dają się załatwić. A zgłoszone przez formularz jakoś niekoniecznie. Albo zajmuje to więcej czasu.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Client:35386082

A ja widzę, że chyba ta sprawa nawet nie dotyczy Ciebie ale dziękujemy za podzielenie się swoim spostrzeżeniem. Cenna uwaga.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:35386082
#17 Koryfeusz

@gdvorek 
Masz całkowitą rację. Ta sprawa mnie nie dotyczy, ale jak naprawicie błąd, który ją spowodował, to na pewno nie będzie mnie dotyczyła w sklepie, w którym pracuję. Bo błędu już nie będzie 🙂
Lubię te Twoje drobne uszczypliwości. Tak trzymaj. 👍

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor ⭐

No bo sprawy zgłaszane przez formularz kontaktowy zajmują doradcom dużo oj  bardzo dużo czasu ,bo doradcy są podobno bardzo zajęci ,pytanie tylko czym są zajeci bo na pewno NIE zgłoszeniami 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Client:35386082 

Dziękuję! Mam nadzieję, że odbieracie je z uśmiechem - lubię z Wami rozmawiać po ludzku, człowiek z człowiekiem.

Nadałem sprawie priorytet i trzymam rękę na pulsie:)

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

Człowieku, to, że  w ogóle udaje się w tej konkretnej sytuacji założyć dyskusję jest delikatnym nonsensem

oznacz moderatorów

eAskir
#10 Popularyzator

allegro zachęca przecież kupujących, do zakładania dyskusji z byle powodu i nie widzi żadnego problemu w tym, że czasem nie mają sensu. Kontrola jakości oprogramowania w allegro nie powala - błędy w serwisie allegro załatwia przez zakazy w regulaminie (np. zakaz zmiany stanu przedmiotu w aukcji jest zakazany w regulaminie zamiast wyłączenia tej opcji programowo) lub tak jak w tym przypadku trzeba marnować czas wyjaśniać, że się nie jest wielbłądem

oznacz moderatorów

eAskir
#10 Popularyzator

Wydaje mi się ze to forum służy do swobodnej wypowiedzi a ta wypowiedz moderatora brzmi jak próba uciszania

oznacz moderatorów

eAskir
#10 Popularyzator

Na czym polega priorytetowe rozwiązanie tej sprawy bo nie bardzo rozumiem? Właśnie dostałem ostrzeżenie za przekroczenie czasu odpowiedz! Dopiero dzisiaj po 24godzinach i automatycznej odpowiedzi allegro w dyskusji pojawiła się możliwość mojej odpowiedzi  i z niej skorzystałem.

Rozumiem, że priorytetowo usuniecie mi ostrzeżenie i ujemne punkty do jakości? Na przeprosiny za marnowanie mojego czasu nie liczę

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@eAskir 

Podjąłem kroki w zgłoszeniu nr 56759769 żeby przyśpieszyć sprawę. Proszę o kontynuowanie jej mailowo ponieważ tu nie mam już możliwości rowiązania Twojego problemu.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

eAskir
#10 Popularyzator

odpowiedziałem na jedyną odpowiedz od allegro piętnaście godzin temu, po zakończeniu wysyłki, dodałem ten sam zrzut ekranu jaki dołączyłem w tym wątku i jaki dołączyłem w zgłoszeniu do allegro. Wszystko w nim widać poza może godziną ale tą potrzebujecie chyba tylko po to żeby się móc przyczepić że jej brak - fota jest zrobiona przed zgłoszeniem do allegro około godziny 22giej trzeciego grudnia. 

Z priorytetów to widzę tylko ostrzeżenie i i odjęte razem 42 punkty w jakości za dyskusję której nie powinno być i wasz błąd, który uniemożliwiał na jej odpowiedzenie. Dzięki temu spadłem kategorie niżej w jakości i będę miał dzisiaj mniejszą sprzedaż a Pan mi opowiada jak to priorytetowo traktuje te sprawę?!! Dlaczego priorytetowo nie zablokował Pan odjęcia tych punktów i przyznania ostrzeżenia? Uważa Pan, że zamiast odpowiedzieć klientowi wole się szarpać po forach i pisać zgłoszenia do allegro?

oznacz moderatorów

eAskir
#10 Popularyzator

Niekompetencja pracowników allegro bije rekordy - nie dość że dostaje ujemne punkty do jakości za ich błąd to pisząc o priorytetowym podejściu do sprawy dalej ją olewają - po tym jak okienko samo odblokowało się po 24h i automatycznym wpisie allegro uznali ze sprawa załatwiona: "Sprawdziłem dyskusję z kupującym, widzę, że wypowiedzieli się w niej Państwo.".

Po mojej uwadze, że robi sobie jaja bo dostałem za to ujemne punkty do jakości pracownik allegro deklaruje ,że dyskusja została wykluczona i dzisiaj po aktualizacji dane zostaną zaktualizowane.

Jak mówi tak robi (w stylu allegro) tylko że wykluczyli te dyskusje ze średnich czasów odpowiedzi za jakieś 8-10pkt ale o terminowych odpowiedziach już Pan nie pomyśleli i i -32pkt mam dalej.

Te kilkadziesiąt pkt mogło mnie kosztować sprzedaż mniejszą o kilka tysięcy (szacując spadek sprzedaży względem reszty tygodnia) i dzisiaj będą kolejne. Ale pracownik allegro za swoją wybitną pracę premie świąteczną przytuli!

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@eAskir poprosiłam zespół zajmujący się Twoją sprawą o weryfikację kwestii wykluczenia z miary [terminowe odpowiedzi]. Informację w tej sprawie otrzymasz w korespondencji. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

eAskir
#10 Popularyzator

minęło kolejne kilka godzin i nic

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@eAskir Nie jestem w stanie określić, kiedy to nastąpi. Proszę Cię o cierpliwość. Jest weekend, więc zgłoszenia są rozpatrywane nieco wolniej. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

eAskir
#10 Popularyzator

Wiem że jest weekend - marnuje go właśnie na zajmowanie się problemem, które stworzyło allegro i od prawie 3 dni nie potrafi go prawidłowo rozwiązać! To mi cały czas ucieka sprzedaż przez wasze powolne działanie. Wystarczyło żebyście zamknęli te dyskusje zaraz po tym jak wam to zgłosiłem w środę! Ta dyskusja nie wymagała odpowiedzi (której niemożność wywołała ten problem)  ta dyskusja nie powinna zostać nawet otwarta bo jak można zgłosić problem ze zwrotem przesyłki skoro jeszcze się jej nie dostało!!!

oznacz moderatorów