Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Powiedźcie mi czemu tak błaha sprawa daje aż tak duże skoki punktacji ?
Brak pytań mam - 100 punktów i status super dostałem zapytanie i + 100 punktów i Super + ktoś tam źle wyważył punktację 😞 to że mam super opisane produkty i w wakacje mniej zamówień dostaję po jakości 😞 muszę se sam sobie zadawać pytania 😄
@kostas11 jeszcze tam zaglądasz ?, mnie już przeszło ,, i życie stało się lepsze ,,
@mdrogeria tak ogólnie pisze, też mi to zwisa, nawet to na nic nie wpływa czy mam super czy super +, nawet ostatnio nie mając pytań i super 330 punktów miałem większą sprzedaż niż jak miałem super + 🙂
bardziej mi chodzi o wagę tych punktów ?
@kostas11 Wywołaj MSR. G , 🤣
@kostas11 tak, faktycznie jest różnica w ilości punktów, ale jeśli nie masz pytań możesz uzyskać punktu w mierze braku pytań:
Jest to zależne od ilości ofert jaką masz. Do średniego czasu pytań liczmy też dyskusje:
😁
@gdvorek my to wiemy, tylko pytanie czemu jest tak dużo punktów za te **piiip**oły, mam wystawić 500 ofert na siłę żeby mieć więcej punktów, jak to ma się do jakości ?
Skok w tym przypadku to powinno być max 50 punktów a nie 100 czy 140 😞
@kostas11 oj... tam , trudne pytania zadajesz . Powadziłem konwersację z pomocą , na początku szybko odpowiadali wklejkami , ale w miarę nacisku z mojej strony i podawaniu coraz istotniejszych argumentów i trudniejszych pytań z mojej strony czas odpowiedzi konsultantów wydłużał się proporcjonalnie do siły moich argumentów i trudności zapytań ,aż ostatecznie zanikł.
@kostas11 rozumiem i dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Oczywiście mogę przekazać Twoją opinię do odpowiedniego zespołu, który jest za to odpowiedzialny.
@gdvorek super jak przekażesz 😉