anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka nie może opłacić zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
Retgers
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

klientka zgłasza nam, że nie może opłacić zamówienia: 83b60ab0-8449-11f0-b0a3-25a21e519653

Pojawia się u niej błąd "Ups! Mamy problem". Przesyłam również zrzut ekranu od klientki z godziną zdarzenia, jest to z dzisiaj.

IMAGE 2025-08-29 12_05_48.jpeg
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Retgers
#7 Wielbiciel
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Retgers. Już to wyjaśniam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Retgers, problemem jest nieaktualna wersja aplikacji u kupującego.
Proszę, aby zaktualizował ją do najnowszej wersji (8.37.0) i wtedy spróbował opłacić zamówienie.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Retgers
#7 Wielbiciel

@MiMary  napisał(a):

@Retgers, problemem jest nieaktualna wersja aplikacji u kupującego.
Proszę, aby zaktualizował ją do najnowszej wersji (8.37.0) i wtedy spróbował opłacić zamówienie.  


@MiMary Dziękuję, przekażemy tą informację klientce. Pozdrawiam serdecznie.

oznacz moderatorów