Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć .
Dziś dostałem negatywa , bo Klient widział na pierwszej stronie "kup do 13.00 - wysyłka dziś , dostawa jutro".
Ustawione mam wysyłki dziś :
Zakupy zrobione do godziny 13.00 to inpost , poczta , dhl.
Zakupy zrobione do godziny 10.00 to onebox i orlen
Klient sugeruje się opisem pierwszym ,że zakupy do 13.00 - dostawa jutro.
Udało mi się dogadać z Klientem i usunął negatywa , ale większość Klientów sugeruje się ostatnią godziną ustawioną w wysyłkach.
Czy jest możliwość bardziej precyzyjniej informować Klientów o godzinach wysyłki ?
Cześć. Allegro sugeruje ,że paczka będzie u klienta we wtorek. Spójrz na screena . Kurier będzie w punkcie odbiorczym w poniedziałek rano o godzinie 9. My w tym samym punkcie będziemy z paczkami między 10 a 13. Czy paczka dojdzie we wtorek ? ów.
Ja już totalnie ludzi zaczynam nie rozumieć, jak czytam kolejny tego typu opis i podobne ...
Ludzie widać potrzebują EDUKACJI,, EDUKACJI I JESZCZE RAZ EDUKACJI jak wyglądają zakupy internetowe i dostawa !!! To nie sklep za rogiem, czy pobliski market co pójdziesz, pojedziesz, kupisz i masz !!!
Niestety działania Allegro od lat w tym temacie ☹️☹️ ....zrobiły taki OGROM szkód w edukacji ludzi ...że teraz mamy tego efekty !!!!!
Kończę pisać, bo brak kulturalnych słów, a ciśnienie rośnie ....😥
Ogólnie allegro to ma w czterech literkach sprzedających, liczą się tylko z kupującymi za każdym razem mamy problem z tym gdy klient dzwoni i jest zdziwiony czemu przesyłka nie została wysłana jeśli było napisane, że dostawa na jutro... szkoda tylko, że jest to przewidywany czas dostawy! ale klient będzie rozliczał sprzedawcę a nie allegro 😉
ps. Macie dużo do poprawy na allegro bo konkurencja wam się robi i nie będzie spała 🙂
Czegoś nadal nie rozumiem. Mam ustawione wysyłki wszystkich przewoźników do godziny 12:00. Jest 13:00 a na ogłoszeniach nadal wysyłka jest z dostawą na następny dzień. Właśnie mieliśmy telefon z pytaniem od klienta czy jeśli teraz zamówi (12:50) to czy na pewno jutro otrzyma produkt. Informujemy go że wysyłki robimy do 12:00 a on na to że jak byk na zielono jest informacja przy aukcji że dostawa jutro. To w końcu co? Działają te godziny ustawione w opcjach dostaw czy nie?? Takim sposobem to klient może i o 16:00 kupić i będzie żądał "dostawy na jutro" bo tak się wyświetla.
Prawdopodobnie w ostatnich 30 dniach musiałeś wysłać paczkę kupioną po godzinie 12.00 dlatego system obliczył na podstawie wcześniejszych wysyłek . Przez miesiąc nie wysyłaj niczego po godz. 12.00 to system powinien informować Klientów ,że wysyłki tego samego dnia do godziny 12.00
Pokręcone to.... może faktycznie było tak że wysłane było zamówienie dosłownie z 12:05 ale żeby teraz tak to funkcjonowało... bez sensu
To na jaka cholerę w cennikach ustawia się jaki sposób dostawy do jakiej godziny skoro "system wie lepiej"? Szkoda czasu na wypełnianie tych bzdur
Tak samo bez sensu wypełniamy w ofertach pole "Czas wysyłki". Jest to czas potrzebny na spakowanie i wezwanie kuriera lub zaniesienie do punktu nadania. Niestety informatycy Allegro zawiedli, bo to pole ma za małą dokładność. Ewidentny błąd projektowy, Te czasy to zwykle 20 minut lub 1 godzina lub 4 godziny gdy potrzeba personalizacji czy odległego magazynu. A dokładność pola to +/- 1 dzień. Co za głupota.
Gdyby to pole było dokładne, to po pierwsze moglibyśmy dla każdego rodzaju produktu podać dokładne czasy przygotowania wysyłki, a po drugie system Allegro bez żadnego czarowania i sztucznej antyinteligencji, znając godziny graniczne kurierów w rejonie mógłby bardzo precyzyjnie podawać czy wyślemy danego dnia i czy dojdzie paczka następnego dnia. Bez żadnych bezsensownych tabel wysyłki jak obecnie. Te tabele nie rozróżniają faktu, że jedne przedmioty są od razu gotowe, a inne wymagają czasu i przygotowania paczki. Bez sensu zrobione.
@GermanRc Allegro nie wiedzieć czemu lubi wprowadzać kupujących w błąd terminem dostawy który to jest prezentowany jakby był gwarantowany - a nie jest.
i kto dostaje po uszach za "nieterminową" wysyłkę pomimo że ustawiona prawidłowo? Oczywiście sprzedający...
Dlategoż , gdy w zamówieniach wyświetla mi się godzina 12:01 choćby gromy waliły przesyłki do realizacji nie podejmę . Owszem zdarza się ,że w gorącej wodzie kąpany klient zadzwoni z pytaniem czy ,,da się ...? ,, grzecznie odpowiadam , że przygotować mogę , ale nie nadam bo dzisiejsze przesyłki szeffo :)) już zabrał i..... pojechał .
@komis-bell Jak nie wiadomo czemu? $$$$$$$ to oczywiste.
W piątek mieliśmy akcję, że klientka wybrała wysyłkę DPD i o godzinie 16 wysłała wiadomość, że potrzebuje paczki na jutro (sobota). Zadzwoniliśmy i poinformowaliśmy, że DPD dostarcza paczki w sobotę za dodatkową opłatę 19,99zł i trzeba dopłacić. Zgodziła się, ale okazało się, że o godzinie 16 niemożliwe jest już wygenerowanie etykiety na sobotę poprzez system Allegro. Klientka oburzona, bo ona widziała kup do 12:00 dostawa w sobotę. Tłumaczyłem klientce kilka minut, że komunikat dotyczył Inpostu i przy wyborze opcji dostawy na pewno widziała prognozowane terminy dostawy. Tym razem się udało wyjaśnić sprawę, ale po komentarzach widzę, że ilość problemów rośnie, a na wsparcie ze strony allegro nie ma co liczyć. Allegro prowadzi od dawna politykę dwóch standardów obsługi. Klient chuchany i w d... całowany, a sprzedawca w d... kopany i batem poganiany.
@Puzonix Nie no ja doskonale wiem czemu 🙂
Z tą dostawą na sobotę itp. to też chyba nie jest tak kolorowo bo ostatnio się tu na forum przewinęło (kurczę nie mogę odszukać tego wątku), że ktoś zakupił z dostawą tego samego dnia a paczka nie doszła. Co się okazało to w regulaminie usługi dostawy tego samego dnia był zapis, że dostawa może wynosić do dwóch dni (sic!).
@komis-bell Klienci nie rozumieją różnicy między "przewidywana" dostawa, a "gwarantowana" "dostawa". A Allegro klepie jak mantrę śpiewkę - "nasz algorytm obliczył...". I teraz powiedz klientowi, że to nie twoja wina tylko algorytmu 🙂 Negatyw jak nic. My przy takiej samej sprzedaży rok wcześniej mieliśmy ponad 1000 komentarzy na koncie, obecnie trochę ponad 600. Za jakiś czas będzie 300 i jeden negatyw ubije smarta i sprzedaż. System skrojony pod OSA Oni mają blisko 4tys komentarzy negatywnych i jest elegancko. Super Sprzedawca 🙂 Człowiek zgarnie 2 negatywy raz na 3 lata i jest poskładany. Także wiadomo kto jest Piętaszek, a kto Pan 🙂
To jest kolejny błąd projektowy Allegro - dyskryminacja mniejszych sprzedawców. W wielkich firmach do statystyk wystarczy 14 dni, a w mniejszych potrzeba 180 dni, aby ograniczyć losowość. Dochodzi do absurdów, gdy proszę klientów np. o otwieranie dyskusji. Bez dyskusji Allegro przydzieli mi 5 pkt., a gdy mam dyskusję, to aż 50 pkt. Chory system. Tak samo inne parametry. Większość kategorii ocen jakości to wyłącznie loteria, a nie żadna ocena jakości pracy Sprzedawcy.
@nikl Ja bym powiedział, że to nie błąd tylko celowe działanie ale tak nie powiem bo nie mam na to dowodów 🙊
No tak, ale celowe zatrudnianie w dziale projektowym sabotażystów torpedujących pracę najlepszych Sprzedawców, to jest właśnie błąd. Jeśli nie projektowy, bo projekt celowo zakłada walkę z użytkownikami i partnerami, no to jest to błąd w zatrudnieniu. Zatrudniono ludzi wspierających systemy konkurencyjne, bo przecież Sprzedawcy tak źle traktowani w końcu przeniosą się na bardziej uczciwe platformy. Ja przykładowo ograniczam wyróżnienia i reklamy na Allegro, a zaoszczędzone środki inwestuję w inne kanały sprzedaży, wyłącznie dlatego że jestem tu nieuczciwie traktowany i niesprawiedliwie oceniany. Ta platforma ewidentnie dyskryminuje małe firmy.
@nikl Allegro w bezwzględny sposób wykorzystuje dominującą pozycję na rynku. Jak się sprzedawcy nie podoba to może się zawijać. Na jego miejsce wskoczy następny do czasu aż zrozumie, że zasady tutaj panujące są dalekie od uczciwych.
ZDECYDOWANIE przyklaskuję tej wypowiedzi.
Dołączę się również do przedmówców, że Allegro szoruje o dno wprowadzaniem w błąd kupujących i robi to z premedytacją.
A do moderatorów @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ APEL !!
Proszę przekazać tym paniom co natrętnie dzwonią od ALLEGRO na firmowy telefon sugerując zmiany godziny nadania na późniejsze, np z 13:30 u mnie na !!!! 17:00 !!!! - żeby nie używały patyczków do uszu, bo tracą słuch. Nie reagują na treściwy komunikat - NIE ! Nie, bo kurier DPD umówiony na 14:00 a Inpost wybierają paczki o 15:00-16:00 - a ja pracuję do 16:00
Ja sugeruję też rezygnację z patyczków. Od 3 lat dostaję alarmy od Allegro "Wymaga poprawy" "Włącz paczkomat", a jedyną opcją przy moich metrowych przedmiotach jest wypiłowanie z tyłu paczkomatu otworu, żeby te nadmiarowe 40 cm wystawiało sobie. Więc błagam: Wymagajcie poprawy wyłącznie w aspektach możliwych do realizacji i przestańcie stosować kary za długość przedmiotu. Ile razy można Wam to tłumaczyć?