Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć .
Dziś dostałem negatywa , bo Klient widział na pierwszej stronie "kup do 13.00 - wysyłka dziś , dostawa jutro".
Ustawione mam wysyłki dziś :
Zakupy zrobione do godziny 13.00 to inpost , poczta , dhl.
Zakupy zrobione do godziny 10.00 to onebox i orlen
Klient sugeruje się opisem pierwszym ,że zakupy do 13.00 - dostawa jutro.
Udało mi się dogadać z Klientem i usunął negatywa , ale większość Klientów sugeruje się ostatnią godziną ustawioną w wysyłkach.
Czy jest możliwość bardziej precyzyjniej informować Klientów o godzinach wysyłki ?
@nikl Powiem Ci w tajemnicy - NIEUSTANNIE 😉
Tak, to jest błąd projektowy Allegro. Nie informują skutecznie Kupujących, że to są tylko nieśmiałe i niepewne przewidywania sztucznej bezinteligencji, a nie czasy gwarantowane. Zamiast tego system powinien opierać się na wpisanych do każdej oferty dokładnych czasach wysyłki w korelacji z godzinami granicznymi przewoźników w danym rejonie. Proste i logiczne.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Długo nie trzeba było czekać i genialny algorytm allegro znowu skutecznie zdziałał wprowadzając w błąd klienta.
Numer zamówienia: 2e87e4b0-f575-11ed-bef7-29a91a6f7809
Klientka złożyła zamówienie wczoraj o godzinie 14:12 i wybrała dostawę do paczkomatu. Godzina graniczna dla tego typu wysyłek to u nas 12:00.
Dzisiaj o godzinie 5:37 otrzymaliśmy wiadomość: „czy paczka zostanie nadana? kupiłam z opcją odbioru dzisiaj”
W jaki sposób klientka mogła widzieć informację, że otrzyma przesyłkę dzisiaj skoro zamówienie złożyła po godzinie 14?
Teraz Allegro powinno wytłumaczyć klientce, że to ich system wprowadził ją w błąd informując na pierwszej stronie "kup do 15 wysyłka dzisiaj" (godzina 15 to godzina graniczna dla wysyłek DPD) i przy okazji mogą wytłumaczyć, że klienta klika zbyt szybko i przez to nie zauważyła informacji umieszczonych pod każda z opcji dostawy. Krytyka klienta z pewnością go ucieszy. Klienci bardzo lubią kiedy to na nich przerzuca się winę. Winę tutaj ponosi wyłącznie serwis ALLEGRO, który nie potrafi opracować skutecznego rozwiązania informującego o wysyłkach.
Na końcu komentarz "nie polecam" dostanie sprzedawca, bo działanie allegro i nieuwaga klienta to oczywiście wina sprzedawcy. Ręce opadają.
Ręce i nogi opadają, bo tyle razy tłumaczy się im, że jajo nie może być mądrzejsze od kury. Sprzedawca lepiej wie jak prawidłowo poinformować Klientów. Nie tylko w kwestii wysyłek. Dlatego szalenia podobają mi się systemy podobne do starego Allegro, gdzie człowiek nie jest ubezwłasnowolniony i może śmiało napisać to co uważa za rzetelne i stosowne.
No cóż....
Niech tylko ktoś wskaże przewoźnika, który w swoim regulaminie zagwarantuje dostawę przesyłki w następny dzień po jej nadaniu (bez dodatkowych opcji i opłat) i zagwarantuje wypłatę odszkodowań w związku z niewywiązaniem się z dostawy w tym terminie.
Mam ustawiona dostawę na następny dzień do godziny 13. Nie wysyłam paczek po 13, zakupy od 13:01 maja generowane etykiety późnym wieczorem lub następnego dnia. Tymczasem moje oferty - jest 13:28 - maja oznaczenie „dostawa jutro”. Jak to zmienić? Nie chce się tłumaczyć kupującym czemu ich paczki nie dotarły „na czas”.
@Health___Beauty sprawdź godzinę dla "Kurier InPost" (jest osobno od paczkomatu) - bo to te metody dostawy masz z późniejszą godziną wysyłki.
@sl-aw-ek Skad taka informacja? Paczkomat i kurier Inpost jest do 13:00, dhl do 9:00, DPD do 10:30, innych metod nie mam
wszystko jeszcze raz sprawdziłam, najpóźniejsze dostawa Inpost jest do 13:00, oferty wciąż maja oznaczenie „dostawa jutro”. W historii żadnych przesyłek nadanych po 13.
@Health___Beauty "Skad taka informacja? Paczkomat i kurier Inpost jest do 13:00, dhl do 9:00, DPD do 10:30, innych metod nie mam"
Myślę, że ta informacja pochodzi z treści oferty, ponieważ to przy metodach "Kurier InPost" miałaś dostawę jutro.
Algorytm pokazywania czasu dostawy cały czas wprowadza Klientów w błąd a Sprzedający mają problemy. Oczywiście można zadeklarować czas wysyłki np 13:00 i po tej godzinie nic już nie wysyłać, wtedy czasy wysyłki dla Klientów będą wyświetlać się prawidłowo.
Ale dlaczego Sprzedający ma się wstrzymywać z wysyłką skoro udało mu się wcześniej spakować paczki i może podgonić zamówienia?
To jest w ogóle błędny projekt systemu. Np. nie uwzględnia że jedną rzecz pakujemy szybko, a inną dłużej.
Każda oferta ma przecież parametr "Czas wysyłki". Powinien on być dokładny co do minuty jak w realu. Wpisujemy ile czasu potrzeba na spakowanie. Przykładowo struny włożyć do koperty 5 minut wystarczy, przygotować i nastroić gitarę - 60 minut, spersonalizować produkt i wypalić laserem - 2 godziny.
I teraz mając dokładne czasy pakowania wystarczy zrobić tabelę godzin granicznych kurierów i będzie wiadomo czy paczka wyjdzie tego dnia czy nie. Będzie to super precyzyjne bez potrzeby przewidywania głupimi algorytmami i wprowadzania w błąd. Skomplikowane i bezużyteczne tabele wysyłki tego samego dnia stałyby się całkowicie zbędne.