Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć .
Dziś dostałem negatywa , bo Klient widział na pierwszej stronie "kup do 13.00 - wysyłka dziś , dostawa jutro".
Ustawione mam wysyłki dziś :
Zakupy zrobione do godziny 13.00 to inpost , poczta , dhl.
Zakupy zrobione do godziny 10.00 to onebox i orlen
Klient sugeruje się opisem pierwszym ,że zakupy do 13.00 - dostawa jutro.
Udało mi się dogadać z Klientem i usunął negatywa , ale większość Klientów sugeruje się ostatnią godziną ustawioną w wysyłkach.
Czy jest możliwość bardziej precyzyjniej informować Klientów o godzinach wysyłki ?
Czy nie jest przypadkiem tak, że klient już w momencie wyboru konkretnego przewoźnika widzi konkretne daty dostawy?
Klient sugeruje się ofertą na pierwszej stronie , gdzie widzi "kup do 13.00 - dostawa jutro". Gdy przechodzi dalej już jest pewny , że dostanie towar jutro , a na wyborze konkretnego przewoźnika już o tym nie myśli. Niby błąd Klienta , że nie widzi . Ale na pierwszej stronie już jest zasugerowany , że dostawa jutro.
Na początku allegro było tak: jak sprzedawca jakikolwiek towar przysłał i nie była to cegła to człowiek był zadowolony,
następnie wysyłka w ciągu dwóch dni było ok,
aktualnie wszystko jest na wczoraj i dlatego klienci nie są w stanie nawet paczki z paczkomatu w terminie odebrać.
Ostatnio na drugi dzień po zakupie zadzwonił klient z pytaniem "Czy wysłał Pan paczkę" odpowiadam mu że już wróciła nieodebrana. Zdziwił się że tak szybko, że nawet SMSa nie otrzymał. Uspokoiłem go że nic się nie stało i wyślę mu drugi raz.🤣
Świetne 😆 Pozwolę sobie na skorzystanie z pomysłu i wykorzystanie u nas 😎
A na poważnie - coś się w ogóle dzieje z ludźmi, nie wszystkimi, ale przynajmniej z dużą częścią. Roszczeniowość, brak czytania w ogóle, brak czytania ze zrozumieniem, brak empatii. I nie piszę wcale tylko o allegro, to jest do zaobserwowania wszędzie.
Na pocieszenie - jest jeszcze sporo takich Klientów, z którymi aż miło porozmawiać. Czasem oni nie widzą problemu, czasem ja machnę ręką, często się wtedy tworzy trwała relacja i są to Klienci powracający.
Kwestia nawiązania dobrych relacji 🙂 ale dużo ludzi roszczeniowych jest po 50 roku życia heh
Większość Klientów sugeruje się tym :
Oczywiście, jednak praktyka pokazuje że 90% Kupujących nie widzi tego. Dlatego wyobrażam sobie lepsze informowanie w stylu "Najszybciej - Najtaniej". Nawet w formie pytania do wyboru przed wyświetleniem opcji. Allegro widać nie testuje projektów na prawdziwych Klientach. Nie przekonuje mnie tłumaczenie że Klienci są głupkami i że trzeba edukować.
Ciągle mam ten sam problem. 90% Kupujących widząc tekst "dostawa jutro" wybiera list ekonomiczny i następnego dnia pytają gdzie moja paczka?
Drugi problem jest taki, że różne towary mają różne czasy pakowania i przygotowania. Projektant tabeli wysyłek w ustawianiach dostaw nie pomyślał o tym. Zamiast tych wszystkich uciążliwych tabel wystarczy wprowadzić dokładny parametr "Czas wysyłki" w ofertach podawany co do minuty, a następnie z godzin granicznych dokładnie obliczać czy paczka wyjdzie danego dnia danym kurierem czy nie wyjdzie. Proste i logiczne.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Może była by szansa jakoś bardziej uwidocznić dla Klienta ten czas dostawy ? i na pierwszej stronie napisać informację jakimi metodami wysyłki dostawa będzie następnego dnia ? w moim mieście kurier onebox czyli UPS odbiera paczki między 10.30 , a 11.30 - nie mogę zatem dać "kup do 13.00 - dostawa jutro" , inni kurierzy przyjeżdżają po 13.00 , więc mam podane dwie godziny , ale Klienci widzą tylko tą godzinę 13.00 . Niestety później mają do nas pretensje , że nie widzieli w kolejnej fazie zakupu ,że onebox był "kup do 10.00"
zamiast "kup do 13.00 - wysyłka dziś , dostawa jutro".
jeśli juz cos ma być wróżone z fusów to powinno być "kup do 13.00 - wysyłka dziś"
i wysyłka czyli przekazanie kurierowi powinno być równe z dostarczeniem do punktu odbioru/paczkomatu
Nie masz paczki wiec ją wysłałeś
Za chwile bedą wymagać kolejnego punktu odbioru, częśc wybierze DPD pickup ktory nawet nie ma ustalonej godziny granicznej odbioru paczek
Paczke możesz dostarczyc z samego rana a i tak może nie zostać odebrana tego samego dnia
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
jaka jest godzina graniczna dla punktów odbioru DPD pickup ?
jaka jest godzina graniczna dla kuriera DPD ktory ma przyjechac do domu ?
@maximpreza dziękuję za Twoją sugestię, jednak na liście ofert nie jesteśmy w stanie wypisać wszystkich przewoźników i godzin granicznych, pokazujemy możliwie najszybsze terminy i szczegóły kupujący widzi na formularzu dostawy i płatności przy wybranym sposobie dostawy. Rozumiem, że może to być problematyczne w przypadku kupujących, którzy niezbyt uważnie składają zamówienia.
@Client:80340374 godzina graniczna dla przesyłek DPD ustalana jest indywidualnie z przewoźnikiem, więc, aby to ustalić skontaktuj się proszę z DPD.
Źle to zaprojektowaliście. Przecież Sprzedawcy wpisują w ofertach "Czas wysyłki". Wystarczy żeby był on dokładny co do minuty, a system znając godziny graniczne mógłby precyzyjnie podawać która paczka będzie wysłana tego samego dnia. Po co te skomplikowane tabele? Taki prosty system uwzględniałby też różne czasy pakowania różnych przedmiotów.
Oczywiście dla DPD nie wykluczam samodzielnego wypełnienia godziny granicznej jaką kto ma lokalnie. Trzeba zlikwidować tabele wysyłki tego samego dnia, a wprowadzić tabele godzin granicznych wypełniane w dużej mierze automatycznie, i opierać się na podawanych w ofertach dokładnych czasach wysyłki.
Natomiast od strony Kupującego trzeba go najpierw zapytać czy chce przesyłkę najszybszą czy najtańszą i wtedy dopiero wyświetlić mu wybór odpowiednich przewoźników. Można też zrobić to w formie tabeli - po lewej najszybsze dostawy, po prawej najtańsze. Są metody, żeby ludzie to zrozumieli.
Powiedz mi jeszcze jak ustalacie czy Sprzedawca wysłał terminowo, skoro Allegro nie zna godzin granicznych DPD? Skąd wiecie czy za opóźnienie jest odpowiedzialny Kurier czy Sprzedawca? To jest istotne do ocen jakości.
A jak wycofujecie paczkę ze statystyk, gdy Sprzedawca zlecił odbiór przed godziną graniczną, a kurier nie zjawił się po paczkę? W przypadku Inpost to proste. Sprzedawca zleca odbiór o 15:00, patrzycie godzina graniczna to 16:00, a kurier zjawia się następnego dnia po paczkę, co widać w śledzeniu, czyli paczka do wywalenia ze statystyk, bo to wina kuriera. A co z DPD, gdy nie znacie godzin granicznych? Skąd będziecie wiedzieć, czy wina Sprzedawcy czy wina DPD?
Usuwanie ze statystyk paczek nie odebranych z winy kuriera jest kluczowe dla małych firm, bo zaledwie jedna paczka policzona nieprawidłowo rozwala system.
ale to jest świadome wprowadzanie klienta w błąd w celu pozyskania zakupu, i w zasadzie jest to naciąganie klienta i sprzedawcy mają problem z negatywami, my także. Pisze w aukcji "dostawa jutro" i obok w małej ikonce do rozklikania że to na podstawie poprzednich dostaw. Mamy zgłoszoną wysyłkę danego towaru w 24 godziny - wysłaliśmy po 12 godzinach, inpost dostarczył w 2 dni, klient do nas pisze gdzie ta dostawa jutro i daje negatywa, allegro go nie usuwa bo klient nic nie napisał w komentarzu -PARANOJA pani na czacie allegro pisze- przecież tam byłą taka ikonka z wyjaśnieniem - ale macie dowód że klienci jej nie czytają bo czytają DOSTAWA JUTRO
Allegro to taki Matrix. Projektanci żyją w innym świecie niż rzeczywistość. Ludzki firewall z konsultantów nie dopuszcza, aby jakikolwiek projektant dowiedział się o rzeczywistości. Możemy sobie tutaj pisać jakie jest realne życie, praktyka handlu i rzeczywistość, a konsultanci odpiszą że tym gorzej dla rzeczywistości, bo wiedzą lepiej. Święte krowy projektujące system żyją w błogostanie nieświadomości i sądzą że wykonali dobrą robotę, a tak na prawdę schrzanili wszystko co tylko da się tu schrzanić. Taka prawda.
może wyświetlajcie na aukcji też cenę z przed roku na dany towar np 20 zł a dopiero jak klient obok najedzie na ikonkę to pojawi się aktualna cena 30 zł z wyjaśnieniem że to była stara cena.
To jest ten sam sposób naciągania klientów na zakup, a potem same problemy po stronie sprzedawcy.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dalej wprowadzacie świadomie Klientów w błąd !!!!!!!!!!
Kurier z Orlen paczki przyjeżdża o godzinie 9 rano po paczki , a my je zanosimy do puntu Ruch Gliwice ul. Zwycięstwa 25 chwilę po godzinie 10.00 . Dlaczego informujecie Klienta ,że dostanie to następnego dnia roboczego ? !!!!!!!!! Dlaczego świadomie wprowadzacie ludzi w błąd ????????????????