kupujący odebrał towar i żąda zwrotu środków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Kupujący założył dyskusję, twierdząc, że nie otrzymał towaru. Po sprawdzeniu statusu przesyłki w systemie przewoźnika widnieje informacja, że paczka została odebrana. Co powinniśmy zrobić w takiej sytuacji, jeśli kupujący odmawia zakończenia dyskusji? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie jest tak oczywiste.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A za co InPost ma ponosić odpowiedzialność za gapiostwo kupującego, który nie rozumie komunikatów wyświetlanych na ekranie?
Ja bym krótko napisał, że wg. InPost przesyłka została skutecznie dostarczona. I, że reklamacje odrzucasz. Niech allegro odda mu z AP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
klient nie złożył żadnej reklamacji. Założył dyskusję żądając zwrotu środków a następnie oznaczył ją jako nierozwiązaną. Zastanawia mnie co teraz zrobi allegro, pobierze środki z mojego konta aby zwrócić kupującemu, czy stracę tytuł super sprzedawcy za nierozwiązaną dyskusję?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie nie wie nikt co zrobi, oni są mało przewidywalni, można przypuszczać ze dadzą mu zwrot a Moim zdanie Ciebie nie obciążą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ czy mogę liczyć na odpowiedź w mojej sprawie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net W tej sytuacji proszę skontaktuj się z nami przez formularz. Doradca zweryfikuję sprawę z przewoźnikiem.
To do od Ciebie również zależy, jak rozwiążesz tę sprawę z kupującym. (jeśli Inpost odrzucił reklamację)
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
znaczy że mam kupującemu zwrócić pieniądze za produkt który wysłałem zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki i w pełni wywiązałem się z umowy? Przecież to nie ja ponoszę winę w tej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net przede wszystkim kupujący powinien jak najszybciej zadzwonić na infolinie inpost spod paczkomatu i oni mu otwierają tą skrytkę, jak paczka jeszcze tam jest to odbierze, a jak już zabrał kurier to jest podkładka pod to żeby ją odszukać na sortowni, gorzej jak ktoś inny zakosił, bo skrytka była jako pusta w systemie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
też mi się tak wydaje
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »