Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o informację co mamy zrobić w tej sytuacji, nie chcę ignorować prośby klienta, bo to może skończyć się negatywem ale też nie będę wysyłać paczki na swój koszt. Oto wiadomość od klienta: "bardzo proszę o wysyłkę każdą firmą kurierską tylko nie Dpd, bo od jakiegoś czasu przesyłki dostarczane przez tą firmę przychodzą z kilkudniowym opóźnieniem." - i co dalej? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ - oczywiście, wybraliście DPD.
@Qwin_sklep Czy to zamówienie jest Smart?
Tak, inaczej nie byłoby problemu.
Macie jakieś porady, co z robić w tej trudnej sytuacji w którą sami sprowokowaliście.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
może byście gdzieś zamieścili informację że kuriera wybiera Allegro a nie sprzedawca bo u mnie też już się pojawiają takie wiadomości
@Qwin_sklep @Health___Beauty 23 kwietnia tego roku uruchomiliśmy eksperyment w formularzu dostawy i płatności. Kupujący zobaczą tylko jedną opcję dostawy w ramach darmowego kuriera w Smart! – Kurier (bez nazwy przewoźnika). Mechanizm działa tak, że pomaga lepiej rozdysponować dzienną liczbę przesyłek pomiędzy różne firmy kurierskie. Metody, które od teraz znajdują się w mechanizmie to: Allegro One Kurier – dostawa jutro, Allegro Kurier DPD, Allegro Kurier DHL, Allegro Kurier UPS.
@ayo80 my to wiemy. Wytłumaczcie to kupującym. Pomysł jest zły o czym jest osobny wątek - ja sama z tego powodu zrezygnowałam ze Smarta, bo takie zakupy w ciemno w czasach gdy w setkach innych sklepów mogę wybrać kto dostarczy mi paczkę to jakaś paranoja. Ale jako sprzedawca nie chcę się użerać z kupującymi, którym się wydaje, że to my jako sprzedawca wybieramy im kuriera, z którego oni nie są zadowoleni. Bo jedne firmy w danym regionie są lepsze, inne gorsze, jedni kurierzy przyjeżdżają we w miarę stałych godzinach, inni zupełnie różnie. Jak w tym wątku - u @Qwin_sklep kupujący nie chce DPD, u mnie chce właśnie DPD. Ja rozumiem kupujących ale nie będę przed nimi świecić oczami za kolejny super pomysł Allegro.
@ayo80 to nie jest odpowiedź na zadane pytanie. Rozumiem, że mam zignorować prośbę klienta i napisać mu, że Allegro wybrało mu DPD dla jego dobra, tak?
@Qwin_sklep, nie odpowiemy za Ciebie na to pytanie. Algorytm doboru przesyłek bierze pod uwagę najbardziej optymalne rozwiązanie dla poszczególnego zamówienia. Możesz podesłać kupującemu ten artykuł.
@Qwin_sklep ja bym tak zrobił i napisał kupującemu jak to wygląda, że zgodził się na to zgodnie z regulaminem allegro, a jak mu nie pasuje niech anuluje zamówienie, i że Ty nic nie możesz zrobić bo nie da się zmienić kuriera 😞 daj mu też link do tego postu 😄
ps. ja przez te zmiany przejmuje coraz więcej klientów bo dzwonią wkurzeni bo nie mogą nic znaleźć, nie mogą wybrać dostawy która im pasuje a w sklepie internetowym tak łatwo i przejrzyście się robi zakupy 🙂
@ayo80 napisał(a):
Mechanizm działa tak, że pomaga lepiej rozdysponować dzienną liczbę przesyłek pomiędzy różne firmy kurierskie. Metody, które od teraz znajdują się w mechanizmie to: Allegro One Kurier – dostawa jutro, Allegro Kurier DPD, Allegro Kurier DHL, Allegro Kurier UPS.
Mechanizm ma na celu wpakowanie jak największej liczbie kupującym Kuriera One 😄
Jutro napiszę do UOKiK bo mam wrażenie że przed zawarciem umowy konsument musi być poinformowany o warunkach ( cenie, dostawie, co kupuje itp. ) a nie dopiero po zapłaceniu 😞
Ja osobiście rezygnuje z takich zakupów bo mam jednego przewoźnika co przywozi koło 13 mi paczki do firmy i to mi najbardziej pasuje a na pocztę która podjeżdża po zamknięciu firmy lub UPS który przyjeżdża zanim otworzę firmę nie będę czekał 😄
@ayo80 mechanizm allegro działa tak, aby wszystkie zamówienia realizować jednym przewoźnikiem DPD, bo z tym przewoźnikiem jesteście dogadani, czyli nie płacicie nic za wysyłkę, bo pełny koszt za tę wysyłkę pokrywa niestety sprzedawca. Jest to celowe, i nie liczy się dobro sprzedawcy ani kupującego który nie może wybrać swojego przewoźnika, tylko dobro allegro, a to że kupujący sobie poczeka na przesyłkę kilka dni lub wogóle jej nie otrzyma to się dla allegro nie liczy, tak samo to że sprzedawca otrzyma oczywiście negatywny komentarz lub zaniżoną ocenę od kupującego, a allegro oczywiście umyje ręce od wszystkiego i uzna że winę ponosi sprzedawca za wszystko! Standardowo!
@Qwin_sklep wyślij mu screenshooty w wątku lub zaproś do uczestnictwa niech się wypowie jak mu się podoba akcja test smart jest jeszcze 2 wątek gdzie kupujący odgrażają się uokikiem za zmianę warunków umowy smarta odnośnie wyboru dostawcy też możesz wkleić link by kupujący zrozumiał co się dzieje w temacie
Wiadomo, że możemy tak robić ale czy sprzedawcy naprawdę nie mają co robić, tylko tłumaczyć klientom co wymyśla Allegro? Takie zamówienie staje się już problemem, muszę poświęcić dodatkowy czas na wyjaśnianie sytuacji, a wiadomo, że klient złożył zamówienie i chce je jak najszybciej dostać i co go obchodzi, że Allegro na nim eksperymentuje.
@Qwin_sklep jak otrzymasz negatywny komentarz za manipulacje serwisu, to będzie Twoja wina