anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Na Twoim koncie w Allegro nałożyliśmy ograniczenia funkcjonalności

MAMY ROZWIĄZANIE!
royal_agd
#8 Zapaleniec

Prosze Panstwa
Prosze o natychmiastowe ściągnięcie blokady z naszego konta. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni a Wy po CZTERECH dniach nakładacie na nas blokadę???!!!!!!!!!!!!! Kupująca dostała informacje , że sprawa zajmniemy się od razu po zakonczeniu urlopu czyli wczoraj. Nie minał nawet tydzien od zgłoszenia reklamacji. Co wiecej to my teraz czekamy na doprecyzowanie klientki odnosnie uszkodzenia. A jezeli ona ni odpowie badz nie zakonczy dyskusji przez rok bo bedzie miała takie widzi mi się to tez przez rok nie bedziemy mogli sprzedawac? To co Wy wyczyniacie to juz przechodzi ludzkie pojęcie.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
royal_agd
#8 Zapaleniec

 A może klientka sama doprowadziła do uszkodzenia skoro juz drugi raz reklamuje panel na ktory nie mamy prawie w ogole zgłoszen reklamacyjnych, a moze to działania konkurencji. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@royal_agd jaki jest podany w wiadomości powód nałożonych sankcji ? ..jak znam życie i allegro nie chodzi o przekroczenie czasu  jaki Masz na odniesienie się do reklamacji 

oznacz moderatorów
royal_agd
#8 Zapaleniec

Pilnie rozwiąż problem opisany w dyskusji z kupującym Client:99996531 w sprawie oferty 16200796332.

Dyskusje z kupującymi znajdziesz tutaj

Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy Twoich wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji.

Obecnie nie masz możliwości wystawiania nowych przedmiotów na sprzedaż, nie zostaną też wystawione te oferty, dla których planowane było ich automatyczne wznowienie. Sankcje nałożyliśmy zgodnie z art. 2.12. i 8.4. Regulaminu Allegro.

Po wyjaśnieniu sprawy zgłoszonej przez kupującego w dyskusji, skontaktuj się z nami w celu anulowania ograniczeń na koncie:

Formularz kontaktowy

Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@royal_agd Na każdy wpis klienta w dyskusji musisz odpowiedzieć w 24 H bez względu na to czy jej wymaga czy nie , po mojemu to jest przyczyną nałożonych  sankcji , ale dopytamy .. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
royal_agd
#8 Zapaleniec

dzieki, klientka otrzymała wyrazną wiadomość, że sprawą zajmiemy się 16go , cztery dni po jej zgłoszeniu bo byłem nieobecny.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@royal_agd jesteś na allegro  ,tu nie ma tłumaczenia ,, urlop czy nieobecny ,, w dyskusjach Masz odpowiadać w 24H na KAŻDY wpis klienta , konsekwencje nie zastosowania się już znasz .

oznacz moderatorów
royal_agd
#8 Zapaleniec

no i racja, przyblokowanie konta bo nie było odpowiedzi do 24h, bez jakiegokolwiek ostrzeżenia to jest chore

oznacz moderatorów
mix-mce
#15 Entuzjasta

@mdrogeria zgodnie z regulaminem punkt 10.2. sprzedający musi odpowiedzieć w 24h od "od skierowania zarzutów przez Kupującego" czyli od rozpoczęcia dyskusji. Odpowiedzi na inne treści nie są sprawdzane pod względem terminowości.

W przypadku tej sprawy kupujący myślę kliknął o pomoc do allegro (co można zrobić chyba po 3 dniach) i jak oni się przywalą to wtedy sprzedający musi odpowiedzieć w 24h.

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mix-mce "Odpowiedzi na inne treści nie są sprawdzane pod względem terminowości.", ale to dotyczy wyłącznie statystyk w jakości sprzedaży, bo w dyskusji zawsze musisz odpowiadać w ciągu 24h i zawsze Twoja odpowiedz musi być ostatnia

oznacz moderatorów
mix-mce
#15 Entuzjasta

eeee... powiem Ci że sprawdziłem u siebie dyskusje z ostatniego roku i owszem ja byłem ostatni ale nie dlatego że musiałem/chciałem tylko że kupujący ma w 4-literach udzielanie się i zwykle po pierwszej wiadomości była cisza.

Będę musiał kiedyś sprawdzić.

oznacz moderatorów