Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
cześć!
Ze względu na obowiązek obsługi coraz większej ilości kurierów, większość naszych ofert nie posiada w tej chwili Smarta. Mimo to na wszystkich ofertach widać taki oto napis, który NIE JEST ZGODNY Z PRAWDĄ .
Allegro marketingowo pod kupujących osadziło w stronie na sztywno ten komunikat, wprowadzając ich w błąd.
Po wejściu w warunki zwrotu nie ma darmowej wysyłki zwrotnej, a zdarzają się klienci powołujący na ten zapis.
Gdzie trzeba zgłosić ten "błąd" abyście się w końcu nim zajęli? Support nie chce tego przekazywać gdzie trzeba.
@cyfrowe-pl wystarczy, że chociaż jedna metoda dostawy ma darmowy zwrot - pewnie kuriera masz SMART i wtedy jest darmowy zwrot.
Zgadasz się, tylko sam napis widnieje na wszystkich ofertach niezależnie od tego czy oferta jest SMART czy nie 😖
@cyfrowe-pl nie zwróciłem na to uwagi - faktycznie tak jest xD
@RaBarbar_ka https://allegro.pl/oferta/podwojny-wklad-20-zdjec-do-instax-mini-11-12-90-15078407155
@cyfrowe-pl No i dobrze, to jest absolutnie zgodne z polityką Allegro.
Ważne żeby kupili, a co będzie potem....???
Właśnie - polityką Allegro.
....potem klienci piszą: czemu darmo nie je darmo? pane, tu je napisano
@cyfrowe-pl podaj mi proszę przykładowe numery ofert, w których widnieje taka informacja.
Wybieram losowo, oferty BEZ smarta: 17310780537 , 13590562029 , 13576066938
@cyfrowe-pl bo masz pewnie paczkomat InPost a one mają darmowe zwroty bez względu czy Smart czy płatny 😞
@kostas11 nie ma - sprawdź sobie link który wkleiłem.
@cyfrowe-pl Nie masz namieszane w cennikach wysyłki? Nie zaznaczyłeś przypadkiem zarówno paczkomaty Inpost i Allegro paczkomaty Inpost? Bo na to mi wygląda...
@kostas11 No właśnie zależy czy w cenniku dostawy ma zaznaczone paczkomaty inpost, czy Allegro Paczkomqty Inpost, darmowy zwrot mają tylko te drugie.
@TechartGSM @cyfrowe-pl @kostas11 wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@cyfrowe-pl w swoich ofertach udostępniasz zarówno metody dostawy na umowie własnej z InPost jak i metodę Allegro Paczkomaty InPost, w przypadku której zwrot jest darmowy.
W metodach dostawy jeśli dla jednego typu mamy udostępnioną opcję droższą i tańszą dla kupującego, wyświetlimy opcję tańszą, czyli w tym przypadku mamy dostawę na umowie własnej za 9 zł i w ramach Allegro za 11,49 zł, więc w ofercie jest opcja za 9 zł.
Spróbuj proszę usunąć z cennika dostaw metodę Allegro Paczkomaty InPost, wtedy informacja o darmowym zwrocie nie powinna być już widoczna.
CC @kostas11 @TechartGSM
Jak zwykle chyba tylko nie powinna... Ale czy ona o tym wie??? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Link do oferty: https://allegro.pl/oferta/przypadki-robinsona-crusoe-daniel-defoe-skora-ryciny-1789-17781246661
Ja jak byk widzę zwykłe płatne paczkomaty oraz darmowy zwrot. Czyli w końcu jest ten zwrot do nich czy nie??? Choć sądząc po cenie to pewnie ma ustawione allegro Inpost....
Kolejny sprzedawca i to samo: https://allegro.pl/oferta/instrukcja-obslugi-suwaka-logarytmicznego-castell-15-4-system-darmstadt-17...
Tak właśnie spojrzałam w swoje oferty i też tak mam.... Ja mam ustawione tylko Allegro paczkomaty Inpost. Jednak ponieważ nie używam delivery to nie mam smart. Dlaczego system miesza i pokazuje, że jest to zwykły paczkomat, jednocześnie informując o darmowym zwrocie??? Realnie to nawet teraz nie wiem czy klient ten zwrot ma czy jednak nie???
Pieczeń z antylopy. Antoni Marczyński • Cena, Opinie • Książki 17781565627 • Allegro
Po coś to rozróżnienie było w ofertach, a teraz skąd klient ma wiedzieć kiedy zwrot dostanie jak komunikaty są mylne?
Opcje Allegro Inpost Paczkomaty oraz Allegro Kurier DPD są ukrywane w cenniku pod nazwami "własnych" wysyłek gdy oferta nie jest SMART.
Kwestia wyświetlania się komunikatu została rozwiązana,
ALE chciałbym się dowiedzieć czemu wyświetlacie w ofertach komunikat "Darmowy zwrot - 14 dni" gdy Allegro Paczkomaty Inpost i Allegro Kurier DPD są cenniku wysyłek, a (wg. regulaminiu wysyłek Allegro) usługa zwrotu jest płatna.
Nadal uważam, że wprowadzacie kupujących w błąd tym komunikatem.
Skoro udostępniacie możliwość nadawania przesyłek (poza Allegro Delivery/SMART) za pośrednictwem umowy z Allegro - dlaczego wprowadzacie kupujących w błąd zapisem o darmowym zwrocie widocznym na ofercie, skoro regulamin wskazuje zwrot towaru jako płatny?
To celowe działanie na szkodę sprzedającego?
@cyfrowe-pl Zapisy Regulaminu, które oznaczyłeś, dotyczą płatnych opcji zwrotu. Jest to usługa, którą oferujemy kupującym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Ok, rozumiem. A gdzie jest napisane, że będziecie wyświetlali napis o darmowym zwrocie gdy sprzedawca udostępni w ofercie jedną z form wysyłek na umowie z Allegro? 🤔
@RaBarbar_ka @la_nika @nat_not