anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw do usunięcia - ewidentnie widać że mija się z prawdą

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Wiem wiem... 

Tysiące razy było, ale tutaj mam fajny przypadek, gdzie jasno widać że ocena jest niezgodna z prawdą. Kupujący wystawił ocenę "Nie polecam" jako powód zaznaczając "Zamówienie nie zostało dostarczone". Nic więcej zaznaczone nie jest, brak oceny opisowej. Problem w tym, że bez najmniejszego problemu można stwierdzić że to nie prawda. Przesyłka https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke?parcel=662600308533200118694381 . Dostarczona w dniu 17.07.24. 

Wiem wiem, tracking to nie dowód. Dlatego jedziemy dalej: 19.07.25 kupujący zgłosił zwrot CZĘŚCI ZAMÓWIENIA i odesłał do nas: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600000008562600016153122 . Jak widać zwrot do nas dotarł 21.07.25, a dzień później zwróciliśmy wpłatę za zwrócony towar.

Pytam więc, jak ma się do rzeczywistości otrzymana przez nas ocena? Proszę o jej usunięcie, kwalifikuje się ewidentnie, co udowodniłem.

Zamówienie 77f85b90-6231-11f0-8719-d3131845670b jakby ktoś pytał. 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TechartGSM a nagryzmolił powód zwrotu ?

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Tak, że część nie pasuje do jego telefonu, tak skracając 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TechartGSM nic chyba mnie tu już nie zdziwi  ,ale idąc tokiem myślenia klienta to rzeczywiście nie otrzymał tego co zamówił lub wydawało mu się ,że zamawia , trudno dociekać zgodność opisu oferty z tym co sobie umyślił klient podczas zakupu .

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@mdrogeria Umyśleć, to on sobie może co chce, prawa i regulaminów to nie interesuje. Jest to niezgodne z prawdą i tyle.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @TechartGSM, przekazałem Twoją sprawę do odpowiedniego działu. Gdy otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z aktualizacją.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@mdrogeria Swoją drogą... Nie ma to jak sprzedawać części do czegokolwiek... Ostatnio Pani zakupiła tackę karty SIM do Xiaomi Redmi Note 11 PRO 5G i zgłosiła reklamację że tacka nie pasuje do telefonu! Nauczony doświadczeniem, napisałem prośbę o zdjęcie tylnej strony telefonu... Zdjęcie dostałem, i... i Pani jest szczęśliwą posiadaczką telefonu Realme 11 PRO 5G 🤣 Ale co to za różnica, Redmi, Realme...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TechartGSM a co za tym stoi , a darmowe zwroty ,, bo i tak nic nie tracę ,, już w stacjonarnym częściej klient interesuje się opisem producenta jak tutaj , tytuł / tacka / , focia , cena i do koszyka , nie ma darmowego zwrotu to reklamacja 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@mdrogeria  darmowe zwroty to największe przekleństwo ecommerce. Jak czytam co pisze @TechartGSM  i takie coś niżej to mi się nóż w kieszeni otwiera. Poduszka bezpieczeństwa. 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/mediamarkt-brak-darmowego-zwrotu-koszt-14...

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Health___Beauty poduszka owszem , ale ze scyzorykiem bym uważał jeśli nie pochodzisz ze świętokrzykiego 🙄

oznacz moderatorów

malachata
#8 Zapaleniec

Mam to samo allegro nie uznaje dowodów w postaci trackingu jako wiarygodne

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@malachata zapis trackingu nie jest i nigdy nie był wiążący tylko orientacyjny , to zdanie podzielają również przewoźnicy .

oznacz moderatorów

malachata
#8 Zapaleniec

A allegro bierze je jako wiarygodne i na ich podstawie daje sprzedawcą punkty hahahhaha

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@malachata jesteś w głębokim będzie , nie na podstawie trackingów 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@mdrogeria tutaj należy nadmienić, że w przypadku gdy to kupujący coś odsyła sprzedawcy tracking jest dowodem niepodważalnym i ostatecznym . 

oznacz moderatorów

malachata
#8 Zapaleniec

Ale potwierdzenie od przewożnika, że paczka została doręczona jako uzupełnienie trackingu z tym się zgadzam i potwierdzam

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Jak tam? Cały czas brak odpowiedzi od odpowiedniego działu?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM wracam do Ciebie z informacją. Przykro mi, ale komentarz nie zostanie wykluczony, ponieważ klient porusza w nim kwestię problemu z doręczeniem przesyłki, w którą nie ingerujemy (informacje znajdziesz w tym artykule). 

Niestety statusy paczki nie są w takiej sytuacji wiążące - nie możemy zweryfikować czy paczka rzeczywiście dotarła w pożądane ręce czy nie wdarł się jakiś błąd. Nie usuwamy oraz nie wykluczamy komentarzy, w których klient wskazuje na brak otrzymania zamówienia. Robimy to tylko w sytuacjach w których zostaje naruszony Regulamin lub przepisy. W innych sytuacjach pozostajemy neutralni, gdyż nie uczestniczymy we wszystkich interakcjach między sprzedającym, a kupującym, przez co nie możemy w 100% stwierdzić, co się wydarzyło.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Sa_nova Naprawdę? Nie możecie zweryfikować? Jak w takim razie klient odesłał coś czego nie dostał? Rozumiem że odesłanie towaru w ramach zwrotu nie jest dla Was wystarczającym dowodem jego dostarczenia? Mam przedstawić pismo od przewoźnika potwierdzające dostawę towaru do kupującego? Wtedy wystarczy?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TechartGSM  oni nawet tego nie weryfikują jak komentarz dotyczy wysyłki, u mnie ostatnio o drugiej w nocy klient anulował zamówienie, a później wystawił negatywa, że nieterminowa dostawa😉, no i  Allegro twierdzi, że nie może tego zweryfikować, bo to dotyczy dostawy😁 

oznacz moderatorów