anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw wystawiony przed wysyłką

Jedoslaw
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

 

Taka miła sytuacja - kupujący wystawia negatyw przed wysyłką zamówienia, bez żadnego komentarza. Po kontakcie stwierdził, że zwlekam z wysyłką więc taki komentarz wystawił, z tym że termin wysyłki jeszcze nie minął, o czym kupujący został poinformowany, ale do czego już się nie odniósł. Zakładam, że nawet jak przesyłka zostanie wysłana w terminie to allegro takiej oceny nie usunie, mimo że kupujący sam potwierdził, że wystawił ocenę bezpodstawnie, tylko odnosząc się do czasu wysyłki?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jeśli masz potwierdzenie kupującego że wystawił bezpodstawnie to podeślij do allegro i masz spore szanse że mogą to usunąć. 

oznacz moderatorów

Jedoslaw
#8 Zapaleniec#

Pytanie jak serwis potraktuje wiadomość o zwlekaniu z wysyłką, znając allegro to będzie opinia a czy słuszna to nie ma znaczenia...

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Jedoslaw Jakie zwlekanie skoro nie upłynął czas na wysyłkę? to że kupujący nie czytają co to jest przewidywany czas doręczenia allegro z fusów brany nie znaczy że allegro nie akceptuje twoich czasów wysyłki

oznacz moderatorów

Jedoslaw
#8 Zapaleniec#

@az1rael raczej zastanawiam się, że allegro potraktuje to jako opinię a nie odniesienie do jakiś sztywnych ram, że kupujący ma prawo tak czuć, w teorii przesyłka mogła być wysłana dzień wcześniej, to że czas dostawy jest do dziś nie znaczy, że trzeba przesyłki wysyłać na ostatnią chwilę😁 do tego teraz kupujący stwierdził, że jest to też ocena podejścia do klienta...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Jedoslaw nic nie zrobisz jak ocena nie ma treści , na mala pewnie Ci też nie odpowie  ,osobiście przesyłki bym nie wysłał i cichcem oddał kasę po terminie nadania .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria tzn może jak ma na piśmie odpisane że kupujący wystawił nega na pałę bo mógł wysłać od razu

oznacz moderatorów

Jedoslaw
#8 Zapaleniec#

Pierwsza reakcja była, żeby anulować zamówienie i zwrócić pieniądze, ale wtedy zamykam sobie drogę do ewentualnego, mało prawdopodobnego usunięcia nega przez allegro oraz bardziej ewentualnego pociśnięcia na piśmie kupującego, że komentarz jest bezpodstawny, zamówienie zostało zrealizowane w terminie a ocena działa na szkodę sprzedawcy. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nic się nie odniesie, odpisze formułką.

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@mdrogeria Kiepska podpowiedź, bo kto kupującemu zabroni kupić raz jeszcze i wystawić kolejnego negatywa? Jak wystawi komentarz od razu to nie będzie się liczył do średniej, ale będzie wisiał i straszył innych klientów. Jak wystawi komentarz później to i na obniżenie statystyk się załapie.

Osobiście próbowałbym się dogadać z klientem i nakłonić go do usunięcia komentarza. Wyjaśnić dlaczego wysyłka trwa tyli i tyle. Po ludzku.

Chyba, że ten negatyw nie rujnuje statystyk, wtedy bym olał. Za rok sam zniknie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Puzonix dobra podpowiedź , bo wówczas można zgłosić delikwenta za robienie zakupów w celu wystawienia negatywnej oceny .

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@mdrogeria NIby jest taka opcja, ale czy ktoś to testował? Czy allegro zablokuje szkodnika po drugim komentarzu w dodatku bez treści? I co allegro na zwrot środków skoro klient nie odstąpił od umowy, a towar nadal będzie dostępny? Za dużo niewiadomych. Ja bym próbował się dogadać w 90% przypadków u mnie to działa. Wysłuchanie nerwusa i spokojnie wyjaśnienie co taki komentarz powoduje u (małego) sprzedawcy.

oznacz moderatorów

Jedoslaw
#8 Zapaleniec#

opcja dogadania raczej nie wchodzi w rachubę gdy klient odpisuje, "wystawiłem bo mogłem", a na grzeczne przedstawienie czasu wysyłki, że to go nie obchodzi

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@Jedoslaw Przykra sprawa. Niestety z takimi klientami też miałem do czynienia. Jeżeli masz taką korespondencję z klientem możesz spróbować napisać do allegro chociaż oni raczej nie usuną komentarza bez treści. Niewiele masz opcji więc warto spróbować każdej możliwej.

oznacz moderatorów

Jedoslaw
#8 Zapaleniec#

@Puzonix Niestety. Raz jeden tylko taki klient się zreflektował, że nie przeczytał i nawet przeprosił i usunął komentarz. Znakomita większość ma w d...

Czyli zostaje wyczerpanie drogi regulaminowej na allegro i zabawa w drogą drogę listowa.

oznacz moderatorów

Jedoslaw
#8 Zapaleniec#

Oczywiście allegro odrzuciło prośbę motywując brakiem komentarza oraz brakiem możliwości wglądu do komunikacji z klientem, bo może coś było ustalane inaczej i skąd oni mają wiedzieć. Wcale nie odniesiono się do centrum wiadomości. Zauważyłem natomiast jedną rzecz, przy ocenie pojawiły się tagi - 

Nieterminowa dostawa

Zamówienie nie zostało dostarczone

 

Czy te tagi opcjonalnie dodaje klient? Nie były one widoczne zaraz po wystawieniu oceny. Jeżeli są wystawione przez klienta to chyba jest to poświadczenie nieprawdy i allegro taką ocenę powinno usunąć? Zgodnie z numerem śledzenia przesyłka zarówno została wysłana na czas, jak i dostarczona przed czasem.

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@Jedoslaw Tak, to klient wystawiając komentarz ma do wyboru "kafelki" z tego typu podpowiedziami. Możesz ponownie zgłosić się do allegro o rozpatrzenie Twojego wniosku o usunięcie oceny. Jednak w przypadku braku treści w komentarzu pewnie nic z nim nie zrobią. Dodatkowo wydaje się, że ten klient to taki typ człowieka, który po usunięciu komentarza wystawi go pewnie ponownie tylko nie wybierze żadnego z "kafelków" lecz zostawi gołą ocenę  bez treści.

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Jak to jest. Klient może wystawić sobie ocenę z takimi atrybutami jak:

  • Nieterminowa dostawa
  • Zamówienie nie zostało dostarczone

W przypadku kiedy termin wysyłki określony przez sprzedawcę jeszcze nie minął?

To nie jest subiektywna ocena to jest zwykłe KŁAMSTWO.

oznacz moderatorów

BFashion2
#8 Zapaleniec#

nie nie to jest logika allegro 🙂

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Puzonix Proszę, wskaż numer zamówienia, o które chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@w_kiwi Chodzi o zamówienie autora wątku - Jedoslaw

oznacz moderatorów