anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

negatywna ocena za niedostarczenie przesłyki

SWIATEKA_PL
#9 Pomysłodawca#

Witam, dostaliśmy negatywa za niedostarczoną przesyłkę a w historii nadania mamy że klient odmówił przyjęcia. 

 

 

SWIATEKA_PL_1-1751915788577.png

SWIATEKA_PL_0-1751915735701.png

Numer zamówienia: 

1436bed0-49d1-11f0-a5d1-4f2b1b23991b

 

 

 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@SWIATEKA_PL sprawdziłam ten komentarz i w tym przypadku niestety nie mamy możliwości podjęcia działań. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NipponShorty
#16 Inspirator#

@Syrena_zT Przecież komentarz jest dosłownie świadczeniem nieprawdy - klient zarzuca że przesyłka nie została doręczona a po liście przewozowym widnieje informacja że odmówił przyjęcia. Od kiedy można kłamać w komentarzach bez konsekwencji?

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#18 Luminarz#

@NipponShorty Kupujący mogą to robić od zawsze 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@NipponShorty polegamy tu na stanowisku kupującego, nie statusie przewoźnika. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NipponShorty
#16 Inspirator#

@Syrena_zT No to dodam bo może zostało to przeoczone :

NipponShorty_0-1751967128449.png

Jest jawna odmowa przyjęcia przez klienta po czym oznacza on że nie dostał przesyłki - jeśli to firma przewozowa nawaliła to powinna ona za tą sytuacje odpowiadać. W taki sposób sprzedający płaci za przesyłkę zwrotną oraz obrywa za niekompetencje klienta albo firmy kurierskiej.

@SWIATEKA_PL napisz jeszcze jakim kurier był w tym przypadku wybrany przez klienta choć się domyślam.

oznacz moderatorów

Delikates_Wloski
#8 Zapaleniec#

a to ciekawe, bo w analogicznej sytuacji tylko wtedy kiedy dostawę realizowało allegro delivery stanowisko kupującego było zignorowane a  pod uwagę wzięliście status UPS 🙂  

oznacz moderatorów

gikru
#7 Wielbiciel#

Hmm, dziwne ze polegacie na statusie w przypadku Liczenia skutecznisci wysyłki a w takich sytuacjach nie 

oznacz moderatorów

gikru
#7 Wielbiciel#

Dlaczego ? Przecież paczka wyszła odrazu po zakupie i jasno jest napisane ze odmowa przyjęcia, jaki jest powód?

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

Powód jest taki, że status przesyłki na trackingu przewoźnika NIE JEST DOWODEM. Napiszesz ładnie reklamację, wtedy jeżeli przewoźnik w decyzji reklamacyjnej potwierdzi odmowę przyjęcia przesyłki przez adresata, to będzie można myśleć by potraktować to jako dowód. Tyle.

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@SWIATEKA_PL

Złóż reklamację tej przesyłki. Być może np kurierowi się po prostu nie chciało jechać i wbił odmowę przyjęcia. To niestety się w tej firmie zdarza.

W reklamacji wyraźnie podkreśl, że adresat twierdzi, że nie odmawiał odbioru tej przesyłki.

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SWIATEKA_PL z Inpost to mało prawdopodobne , prędzej spodziewałbym się żądania wniesienia 30kg paki na wysokie piętro bez windy 

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@mdrogeria

Przecież u nich to standard. Odmowa odbioru, albo pozostawienie w losowym miejscu, często publicznym.

Tylko Paczkomaty działają w miarę ok.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pecela Kurier InPost, zgodnie z ogólnymi zasadami, nie ma obowiązku wnoszenia paczek na piętro ani pomagania przy ich rozpakowywaniu, chyba że jest to wyraźnie uzgodnione lub zamówiona została dodatkowa usługaStandardowo kurier dostarcza przesyłkę pod adres wskazany na liście przewozowym, ale nie musi wnosić jej do mieszkania, szczególnie jeśli jest ciężka. 

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@mdrogeria

No właśnie pod adres. Adresem jest konkretne mieszkanie, a nie chodnik pod blokiem. Kurier ma obowiązek doręczenia pod drzwi.a

Mi natomiast chodziło o zwrot bez jakiekolwiek kontaktu z adresatem. To niestety standard w niektórych regionach. Kurierowi po prostu nie opłaca lub nie chce się jechać więc wbija odmowę przyjęcia. 

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pecela w trackingu informacje często nie są spójne , nigdy nie był i nie będzie traktowany jako dowód  ,trzeba pisać do przewoźnika , rzeczowo odpowiadają w 24H

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz#

@SWIATEKA_PL Status paczki "w dręczeniu" 12:19, a już 4 minuty później odmowa przyjęcia paczki przez odbiorcę? Nie jest możliwy wyjazd w 4 minuty z bazy. Kompletacja dokumentów, ustalenie trasy, samo przygotowanie i wyjazd przez portiernię zajmuje więcej.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów