Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dostaliśmy negatywa za niedostarczoną przesyłkę a w historii nadania mamy że klient odmówił przyjęcia.
Numer zamówienia:
@SWIATEKA_PL sprawdziłam ten komentarz i w tym przypadku niestety nie mamy możliwości podjęcia działań.
@Syrena_zT Przecież komentarz jest dosłownie świadczeniem nieprawdy - klient zarzuca że przesyłka nie została doręczona a po liście przewozowym widnieje informacja że odmówił przyjęcia. Od kiedy można kłamać w komentarzach bez konsekwencji?
@NipponShorty Kupujący mogą to robić od zawsze
@NipponShorty polegamy tu na stanowisku kupującego, nie statusie przewoźnika.
@Syrena_zT No to dodam bo może zostało to przeoczone :
Jest jawna odmowa przyjęcia przez klienta po czym oznacza on że nie dostał przesyłki - jeśli to firma przewozowa nawaliła to powinna ona za tą sytuacje odpowiadać. W taki sposób sprzedający płaci za przesyłkę zwrotną oraz obrywa za niekompetencje klienta albo firmy kurierskiej.
@SWIATEKA_PL napisz jeszcze jakim kurier był w tym przypadku wybrany przez klienta choć się domyślam.
a to ciekawe, bo w analogicznej sytuacji tylko wtedy kiedy dostawę realizowało allegro delivery stanowisko kupującego było zignorowane a pod uwagę wzięliście status UPS 🙂
Hmm, dziwne ze polegacie na statusie w przypadku Liczenia skutecznisci wysyłki a w takich sytuacjach nie
Dlaczego ? Przecież paczka wyszła odrazu po zakupie i jasno jest napisane ze odmowa przyjęcia, jaki jest powód?
Powód jest taki, że status przesyłki na trackingu przewoźnika NIE JEST DOWODEM. Napiszesz ładnie reklamację, wtedy jeżeli przewoźnik w decyzji reklamacyjnej potwierdzi odmowę przyjęcia przesyłki przez adresata, to będzie można myśleć by potraktować to jako dowód. Tyle.
Złóż reklamację tej przesyłki. Być może np kurierowi się po prostu nie chciało jechać i wbił odmowę przyjęcia. To niestety się w tej firmie zdarza.
W reklamacji wyraźnie podkreśl, że adresat twierdzi, że nie odmawiał odbioru tej przesyłki.
@SWIATEKA_PL z Inpost to mało prawdopodobne , prędzej spodziewałbym się żądania wniesienia 30kg paki na wysokie piętro bez windy
Przecież u nich to standard. Odmowa odbioru, albo pozostawienie w losowym miejscu, często publicznym.
Tylko Paczkomaty działają w miarę ok.
@pecela Kurier InPost, zgodnie z ogólnymi zasadami, nie ma obowiązku wnoszenia paczek na piętro ani pomagania przy ich rozpakowywaniu, chyba że jest to wyraźnie uzgodnione lub zamówiona została dodatkowa usługa. Standardowo kurier dostarcza przesyłkę pod adres wskazany na liście przewozowym, ale nie musi wnosić jej do mieszkania, szczególnie jeśli jest ciężka.
No właśnie pod adres. Adresem jest konkretne mieszkanie, a nie chodnik pod blokiem. Kurier ma obowiązek doręczenia pod drzwi.a
Mi natomiast chodziło o zwrot bez jakiekolwiek kontaktu z adresatem. To niestety standard w niektórych regionach. Kurierowi po prostu nie opłaca lub nie chce się jechać więc wbija odmowę przyjęcia.
@pecela w trackingu informacje często nie są spójne , nigdy nie był i nie będzie traktowany jako dowód ,trzeba pisać do przewoźnika , rzeczowo odpowiadają w 24H
@SWIATEKA_PL Status paczki "w dręczeniu" 12:19, a już 4 minuty później odmowa przyjęcia paczki przez odbiorcę? Nie jest możliwy wyjazd w 4 minuty z bazy. Kompletacja dokumentów, ustalenie trasy, samo przygotowanie i wyjazd przez portiernię zajmuje więcej.