anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

negatywny komentarz

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

Zamówienia złożone u mnie do godz: 13:00 mam ustawione, że wysyłam tego samego dnia. 
Wczoraj zamówienie nr c31a1680-fda6-11ef-bfae-7f809878a1d4 
z godz. 13:02 u mnie wyświetla 

czas na wysłanie do wt., 11 mar 2025, 23:59

przewidywany czas dostawy  śr., 12 mar 2025

Wczoraj 10 mar 2025, 20:11 ocena negatywna, uzasadnienie "Nieterminowa dostawa"
W międzyczasie jeszcze zgłoszony zwrot tego zamówienia, dziś zostało rozliczone. 

Proszę o usunięcie tej oceny, jest niezgodna z prawdą. 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

lewgorzkowski
#12 Orędownik#

@_HolaOla_  ja bym sugerował usuwanie negatywów w takich sytuacjach. Są twarde dane na poparcie tego że tutaj sprzedawca ma rację, co z tego że było 2 minuty po granicznej? Graniczna to graniczna. Jak jest sekunda po północy to mamy nowy dzień i nie ma zmiłuj. Napisaliście sobie regulamin tak żeby wam pasowało i się nim zasłaniacie w 99%przypadków. A tutaj EWIDENTNIE jest racja po stronie sprzedawcy. Sugestia: bądźcie bardziej elastyczni w kwestiach "regulaminu" i obiektywnie w ocenie sytuacji

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@lewgorzkowski to trochę pudrowanie trupa , klient otrzyma info o usunięciu i wystawi nową dodając inny byle jaki powód szargając niesłusznie opinię sprzedawcy .

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#12 Orędownik#

@mdrogeria jeżeli następuje tego typu interwencja to nie powinno już być możliwości ponownego wystawienia opinii do tej transakcji

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@lewgorzkowski takie kombinacje mogą tylko rozjuszyć klienta , po mojemu system ocen powinien żyć swoim życiem  ,a statystyki swoim czyli oceny ocenami , są one subiektywne i nie powinny mieć wpływu na poziom jakości sprzedającego , a tak budzą skrajne emocje i często doprowadzają do niepotrzebnych starć. 

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#12 Orędownik#

@mdrogeria  o tak by było najlepiej, duzi maja na to wywalone idą na ilość chocby slynny sklepallegro a mali i średni cierpią, bo to wali po punktach jakosci a boli zwłaszcza jak jest niesłusznie wystawiony...

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

Gadasz już jak pracownik allegro. A tak lubiłem Cię kiedyś czytać. 

****************** (często dostaje bany wlepiane przez ...)
oznacz moderatorów

Hadwao_net
#11 Animator#

Czy zasługuję na negatywną ocenę za nieterminową przesyłkę, jeżeli nadałem paczkę w terminie, a opóźnienie wynikało z winy firmy kurierskiej?

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

wg tego portalu - tak

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#11 Animator#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Hadwao_net jak brzmi pytanie do nas? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Hadwao_net
#11 Animator#

Klientka złożyła u mnie zamówienie 26 lutego po godzinie 15-stej , zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki paczkę nadałem 27 lutego. Klientka zamówiła przesyłkę opcją kurierską allegro kurier dpd. Paczka do klientki została dostarczona dopiero 5 marca. Klientka wystawiła mi ocenę negatywną za opóźnioną dostawę. Czy mogę liczyć na usuniecie negatywnej oceny skoro opóźniona dostawa nie była z mojej winy?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Hadwao_net myślę że szybciej dogadasz się z klientem ( jak nie to przedsądowe wezwanie ) niż allegro Ci go usunie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Hadwao_net
#11 Animator#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

czy ten komentarz może być wykluczony z jakości mojej sprzedaży?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

masz jakieś sugestie co do możliwych rozwiązań?

@_HolaOla_ należy zrobić to co jest tutaj postulowane od momentu wprowadzenia waszych wróżb co do czasu wysyłki

wy kłamiecie - obrywa sprzedawca

co zrobić: przestańcie kłamać

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

Mam biuro sprzedaży 6 kilometrów od magazynu. Na głównym magazynie leży towaru na 8 milionów. Ustawiam godzinę graniczną tylko po to, żeby zanim przyjedzie leniwy kurier DPD, DHL lub ten co nie nie odbiera wcale - czytaj ONE - jestem celowo przez Allegro narażany na negatywy. Z premedytacją i mnie to wk....

****************** (często dostaje bany wlepiane przez ...)
oznacz moderatorów