Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry, bardzo proszę o usunięcie negatywnego komentarza, który jest niesłusznie wystawiony nam - przez działania systemu allegro. Cyt negatywa: "Dostawa miała być z dnia na dzień była opóźniona z piątku na poniedziałek". Zamówienie z dnia 12.06 z godziny 10:50, przyjęte przez sortownię DPD 12 czerwca o 15:56:21. Wysłaliśmy w dniu zamówienia, ale firma kurierska nie dostarczyła następnego dnia. Dlaczego my mamy obrywać za przewoźnika? Dostaliśmy odpowiedź od klienta, że: "ale to WY (!!!) deklarujecie, że dostanę jutro". Na naszą odpowiedź, że nie my, tylko system allegro podaje "przewidywany czas dostawy", klient odpowiedział, że on czegoś takiego nie widział (co jest prawdą, bo nikt nie klika w ikonkę informacji przy dostawie), tylko widział, zamów do 13 a otrzymasz jutro.
W związku z faktem, iż nie mamy wpływu na przewoźnika proszę o natychmiastowe działanie ze strony allegro i usunięcie komentarza. Klient może obiektywnie oceniać, ale nasze działania a nie przewoźnika, na którego wpływ nie mamy.
Numer zamówienia: 330b6b90-4769-11f0-b186-4ff81881cc3c
Dostaniesz odpowiedź że jest to subiektywna opinia klienta i allegro nie ma na nią wpływu...
Subiektywna ocena nie może dotyczyć czegoś, na co wpływ nie mamy, a allegro tak.
to Ci usuną. Mi raz Klient wywalił własnie coś podobne - tylko zamówił na orlena - gdzie wysyłki jak byk deklarowałem do tej 10:00 - a Klient zamówił po 12 tej
Allegro usunęło - a Klient po złości wystawił jeszcze raz to samo ale dopisał :... i rozmiar zły "
I allegro już nie usuneło 😄
Cyrk na kółkach - ale juz się tym nie przejmuje
@AQUASYSTEMS Nikt Ci tego nie usunie. Wykluczą co najwyżej z jakości sprzedaży.
Przez kilka lat allegro usunęło mi jeden, jedyny raz opinię negatywną - w której klient napisał, że poza allegro można kupić taniej. Takie ich bolą i usuwają. Klient "mądry" wystawił jeszcze raz, ale obsmarował bezpośrednio mnie i już było okej - takiego nie dało się usunąć. Musisz być jak dziewczyny z Dubaju - przyjmować wszystko na klatę. Opinie, prowizję, dopłaty. Mają monopol to mogą.
Allegro wprowadza świadomie w błąd konsumenta, może w systemie pojawiają się jakieś dopiski, że ten czas pochodzi od serwisu - ale jest wiele miejsc gdy tego nie widać.
Przypominam, że ten czas dostawy przewidywany z innych dostaw nie spełnia ustawowego czasu wysyłki podanego w ustawie konsumenckiej.
Serwis jakoś zapomina, że graniczny czas wysyłki to czas regulowany przez regulamin sprzedawcy plus czas dostawy podawany w regulaminach kurierów
Odpiszcie, w komentarzu, że kupujący został świadomie oszukany/zmanipulowany przez allegro i tyle
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy moderatorzy nabrali wody w usta? Bardzo proszę się odnieść do negatywnego komentarza.
@AQUASYSTEMS W sprawie usunięcia otrzymanego komentarza napisz proszę tutaj. Doradcy przeanalizują sytuację i zadecydują czy w tym przypadku możliwa jest nasza ingerencja.
Dzień dobry Pani Natalio, dziękuję, miłego dnia życzę.