negatywny komentarz

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamówienia złożone u mnie do godz: 13:00 mam ustawione, że wysyłam tego samego dnia.
Wczoraj zamówienie nr c31a1680-fda6-11ef-bfae-7f809878a1d4
z godz. 13:02 u mnie wyświetla
czas na wysłanie do wt., 11 mar 2025, 23:59
przewidywany czas dostawy śr., 12 mar 2025
Wczoraj 10 mar 2025, 20:11 ocena negatywna, uzasadnienie "Nieterminowa dostawa"
W międzyczasie jeszcze zgłoszony zwrot tego zamówienia, dziś zostało rozliczone.
Proszę o usunięcie tej oceny, jest niezgodna z prawdą.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net jak brzmi pytanie do nas?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klientka złożyła u mnie zamówienie 26 lutego po godzinie 15-stej , zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki paczkę nadałem 27 lutego. Klientka zamówiła przesyłkę opcją kurierską allegro kurier dpd. Paczka do klientki została dostarczona dopiero 5 marca. Klientka wystawiła mi ocenę negatywną za opóźnioną dostawę. Czy mogę liczyć na usuniecie negatywnej oceny skoro opóźniona dostawa nie była z mojej winy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net myślę że szybciej dogadasz się z klientem ( jak nie to przedsądowe wezwanie ) niż allegro Ci go usunie 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
czy ten komentarz może być wykluczony z jakości mojej sprzedaży?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Klientka złożyła u mnie zamówienie 26 lutego po godzinie 15-stej , zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki paczkę nadałem 27 lutego. Klientka zamówiła przesyłkę opcją kurierską allegro kurier dpd. Paczka do klientki została dostarczona dopiero 5 marca. Klientka wystawiła mi ocenę negatywną za opóźnioną dostawę. Czy mogę liczyć na usuniecie negatywnej oceny skoro opóźniona dostawa nie była z mojej winy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net Proszę, podaj numer zamówienia, którego to dotyczy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
70ba15b0-f44c-11ef-a26e-e179f375625c

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net Do zamówienia 70ba15b0-f44c-11ef-a26e-e179f375625c klient nie dodał komentarza w formie tekstu, a jedynie gwiazdki. Na do tego prawo i nie możemy domyślać się, za co wystawił taką ocenę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
klient zaznaczył nieterminowa dostawa. Tu nie trzeba się domyślać za co był negatywny komentarz. Paczkę wysłałem w terminie a wasz kurier allegro one dowiózł ją 5 dni później niż planowano. Zawinił kurier, nie ja. Kto ma teraz ponieść odpowiedzialność za obniżenie jakości sprzedaży?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
klient ma prawo do komentarza jednak ta ocena powinna zostać wykluczona z jakości sprzedaży ponieważ my jako firma dopełniliśmy wszystkich zasad allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ to nie jest moją winą że zawiedliście nie dostarczając przesyłki w terminie, proszę o usunięcie oceny z jakości sprzedaży. Mogę w końcu liczyć na pomoc ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net powyżej wyjaśniliśmy, że w ocenie nie ma treści, dlatego nie możemy usunąć oceny do jakiej kupujący ma prawo.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ ja nie piszę o ocenie klienta tylko o usunięciu komentarza z jakości sprzedaży. Zostały odjęte mi punkty gdzie spełniłem wszystkie wasze warunki. To wasz kurier zawinił więc się pytam kto ma za to ponieść odpowiedzialność? Proszę o wyjaśnienie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net konsultuję sprawę, wrócę do Ciebie z informacją.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziękuję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ mogę liczyć na odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
masz jakieś sugestie co do możliwych rozwiązań?
@_HolaOla_ należy zrobić to co jest tutaj postulowane od momentu wprowadzenia waszych wróżb co do czasu wysyłki
wy kłamiecie - obrywa sprzedawca
co zrobić: przestańcie kłamać

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ CZY MOGĘ W KOŃCU OTRZYMAĆ INFORMACJĘ NA ZADANE PRZEZE MNIE PYTANIE?