
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak w temacie, mam problem z brakiem aktualizacji statusów przesyłek wysłanych przez Allegro Smart Pocztex. Niektóre z przesyłek w przypadku śledzenia przesyłki mają już status "przekazano do doręczenia" jednak w podglądzie na allegro widnieje "oczekuje na nadanie". Czy można sprawdzić? Podaje przykładowe numery zamówień:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli system padł w poniedziałek. A już myślałem, że może się podnosi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@annas14-firma, @gabrychu1213, @meduza, @rolfa zgłosiłam te zamówienia. Wykluczenia zostaną uwzględnione w najbliższym nocnym przeliczeniu.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Oto kolejne zamówienia, proszę o wykluczenia
2d3c9860-54f5-11ed-850d-5f889e8af763
564c48e0-5509-11ed-b735-ffdd95ee412e
e2e39c90-5522-11ed-a647-d93dcadc406e
02873312-5521-11ed-8f81-25ae965b59b2
19717ed0-554b-11ed-bc8b-a3a5a00ccee8
3815e000-53e4-11ed-9b2a-5379f922e8f2
8aaed920-5551-11ed-8614-65bc04d39b16
42815561-556a-11ed-9120-29cef3e6fb04
e9e3c630-5565-11ed-8614-65bc04d39b16
28220b80-555e-11ed-a780-e7ab29c51f4b
Z tego co widzę to z Orlenem to też macie problem z aktualizacją statusów. Może jednak problem gdzieś u was?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mr_oma Dziękuję za już i oczywiście proszę o kolejne z dnia dzisiejszego:
POCZTA_POLSKA | 00659007730233702213 | |
ce3ec6a0-553d-11ed-b18c-b7d2442a3d73 | POCZTA_POLSKA | 00659007730233701742 |
6177bdf0-5552-11ed-a2bb-5d0835851bd8 | POCZTA_POLSKA | 00659007730233701759 |
Niestety stany nadal nie są aktualizowane przez Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wszystko fajnie, ale ile można naprawiać tą wtopę, czy tam ktokolwiek pracuje ? ja mam dziennie prawie 100 przesyłek pocztowych, i co mam tu podsyłać wszystkie numery ? to jakiś żart
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Ja już się nie pytam czy to żart. Przyjmuję, że moderatorzy robią wszystko co mogą, czyli zmieniają dla wskazanych zamówień :
Czy liczone do Jakości Sprzedaży = Nie (zamówienie niebrane pod uwagę z powodu problemów technicznych przewoźnika)
Nic więcej zrobić nie mogą i oczywiście nie mogą tego powiedzieć. Zresztą co się dziwić. Co w takiej sytuacji można powiedzieć?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
kolejne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaliope_Brzeg nie jestem przekonany, czy te wykluczenie że statystyk jest dobrym pomysłem.
Oto odpowiedź jaką otrzymałem że suportu Allegro.
Po tym jak Poczta Polska dośle statusy, a jest to kwestia czasu, automatycznie zaktualizujemy wynik w Jakości Sprzedaży.
Jeśli chodzi o chodzi wykluczenie zamówień przez nas muszę Państwu wspomnieć o ryzyku, które to za sobą niesie.
Musimy liczyć się z ryzykiem w którym wykluczymy zamówienia nadane poprawnie (czyli takie, które po poprawkach Poczty Polskiej mogłyby zostać zakwalifikowane do nadanych w terminie). Mówiąc inaczej - po tym jak Poczta Polska zaktualizuje statusy - wykluczone wcześniej zamówienia nadal nie będą liczyły się w panelu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie zajrzałam i problemu wciąż nie rozwiązali, zresztą nie do końca wierzę w te ich obietnice. Mam wykluczone i spokój. U mnie poczta jest coraz rzadziej wybierana, więc jeśli nawet zaktualizują statusy aż tak bardzo nie stracę.
Kama

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o wykluczenie powyższych zamówień na moim koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zwracam się do was wszystkich, bo to już zaczyna być niepoważne.
Jest awaria. Nie ważne z czyjej winy. Dotyczy wszystkich sprzedających wysyłających przez Pocztę Polską. Trwa to 3 dobę.
Kto ma podjąć decyzję wyłączenia z oceny jakości tej metody, skoro monitorowanie nie działa?
Może mam się umówić z Prezesem na audiencję?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to pokazuje jak profesjonalne podejście ma allegro do takiego problemu. No cóż, grunt, że reklamy z allegro protect lecą w telewizji, reszta się nie liczy.
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas ponad 200 od poniedziałku brak aktualizacji statusów ... Ludzie mają paczki a w allegro status Oczekuje na nadanie
Czy coś z tym zrobicie ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No niektórzy to nawet nie mają, bo nie widzą by paczka była wysłana. Za 3 dni mamy bardzo dużo zapytań "Kiedy paczka zostanie nadana", a paczka czeka w żabce na odbiór. Niektórzy otwierają dyskusje i nawet piszą że jesteśmy oszustami. Bardzo mi miło drogie Allegro!!! To przecież jest tak ciężko napisać komunikat o problemach z paczkami Poczty Polskiej! Niech sprzedawcy wygrzebają to wszystko!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Komunikat o problemach ? Szanowne Allegro wysyła do kupujących komunikat, że ich przesyłki będą opóźnione. To już jest mistrzostwo świata.
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
standardowo, klient otrzymuje info, że przesyłka jest opóźniona i ma zgłosić problem sprzedawcy. Zaraz zaczną się dyskusje z kapelusza i negatywy, ale allegro ma to głęboko gdzieś.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziś jest czwarty dzień awarii, a poczta ma średnią doręczenia 4 dni robocze. Jeżeli nie potrafią zareagować wykluczając metody dostawy z oceny, to rzeczywiście od jutra będzie można występować do POK o zwroty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj zamówiłem coś dla siebie pocztą polską. Wedle statusu allegro oczekuje na nadanie, wedle poczty polskiej już jest w drodze, jednak ja nie dostałem żadnego powiadomienia o opóźnieniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AkcesoriaIT dostawa w jeden dzień to przy PP to rzadkość (choć się zdarza). Awaria trwa od poniedziałku więc niektórzy już mogą dostawać info z automatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wszystko zależy jaki czas wysyłki był ustawiony przez sprzedawcę, jeśli nadał np. wczesniej to nie będziesz miał takiej informacji, bo według wyliczeń allegro przesyłka nie jest jeszcze opóźniona. Ja dzisiaj miałem sygnał od klienta, który w systemie miał info, że paczka czeka na nadanie, a także wskazówkę od allegro, że jest opóźniona i ma to wyjaśnić ze sprzedawcą. OCzywiście przesyłka była już dawno nadana, ale on tego nie widział, bo aplikacja pokazywała mu opóźnienie i brak nadania. ja mam ustawioną wysyłkę 24h i gość miał info o opóźnieniu po upływie 48 godzin od zakupu.
Dobra rada zaczyna się od milczenia