anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie można wycofać ofert z rynku CZ/SK, ponieważ nie są połaczone z katalogiem

MAMY ROZWIĄZANIE!
ohayo_pl
#11 Animator#

Witam,

Próbuję wznowić zakończone oferty, które w czasie gdy były zakończone zostały rozłączone z katalogiem, jednak nie można ich wznowić ponieważ były/są? wystawione na rynek Czeski/Słowacki ("W serwisie innym niż allegro.pl wspierane są tylko oferty z podpiętym produktem."), a nie można ich też masowo wykluczyć z tego rynku ponieważ wyskakuje komunikat "W serwisie innym niż allegro.pl wspierane są tylko oferty z podpiętym produktem." ofert mam dużo czy mogę prosić o pomoc @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
ohayo_pl
#11 Animator#

Wygląda to tak jakbym, aby zrezygnować z CZ/SK muszę spełnić wszystkie wymagania na wejście na te rynki, które aktualnie nie jestem w stanie zrobić.

Czy mógłbym prosić o rozłączenie moich ofert z rynkami CZ i SK ?

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ohayo_pl Na allegro.cz możliwe jest tylko wystawienie ofert połączonych z Katalogiem. Jeśli oferty nie mają tego połączenia, to system ich nie przepuści.

Czy w zakładce Mój asortyment widzisz możliwość wycofania ofert z rynków? 

ko_alka_0-1710924987145.png

oznacz moderatorów
ohayo_pl
#11 Animator#

@ko_alka 

Tak, jest ta opcja, niestety zwraca komunikat "W serwisie innym niż allegro.pl wspierane są tylko oferty z podpiętym produktem."

Dla przykładu 13611432903, 13611433431 - zaznaczam, wybieram RYNKI > WYCOFAJ OFERTY Z RYNKÓW - Wybieram: Czechy (allegro.cz) > Zapisz .

I Mam komunikat o "Nie wycofano z dodatkowego rynku 2 ofert." Klikam "Sprawdź Szczegóły" i mam to co poniżej: "W serwisie innym niż allegro.pl wspierane są tylko oferty z podpiętym produktem."

Clipboard_03-20-2024_02.jpg

 

Formatka zachowuje się tak jakbym chciał wejść na rynek, czyli sprawdza czy spełniam wymagania, natomiast ja chciałbym wyjść z rynku (CZ/SK) na tą chwilę.

oznacz moderatorów
ohayo_pl
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Czy mogę liczyć że sprawa zostanie jakoś popchnięta, jeżeli potrzeba jakiś dodatkowych danych żeby ruszyć temat proszę śmiało dać znać. Czy mam zgłaszać to przez system ticketowy ?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ohayo_pl Jeżeli oferta nie ma produktu, to kupujący nie mogą kupić tych ofert na allegro.cz, więc o to nie musisz się martwić. Tak czy inaczej, system nie powinien blokować wyłączenia widoczności na allegro.cz, jeżeli oferta nie jest powiązana z produktem i wyjaśniam to z zespołem technicznym. Kiedy tylko czegoś się dowiem, to wrócę do Ciebie z odpowiedzią

oznacz moderatorów
ohayo_pl
#11 Animator#

Witam @ko_alka 

Czy udało się coś dowiedzieć w temacie, chcielibyśmy uruchamiać oferty dalej niestety przez ten błąd w panelu nie możemy ich odblokować

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ohayo_pl Cześć, jest to problem u nas i programiści pracują nad tym od rana — niestety nie jestem w stanie określić, jak długo to jeszcze potrwa 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ohayo_pl Dziękuję Ci za cierpliwość, już powinno być ok. 🙂 Jeśli będziesz miał taką możliwość, to będę wdzięczna za potwierdzenie 

oznacz moderatorów
ohayo_pl
#11 Animator#

Dziękuję za informację, tak już działa poprawnie

oznacz moderatorów