Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zamówiła przedmioty .... podała adres odbiorcy .....
podany telefon kontaktowy do odbiorcy jest numerem niemieckim i w związku z tym nie można wygenerować etykiety nadawczej InPost.
Próby kontaktu z klientką nie dają żadnego rezultatu. Nie odpowiada na sms , na wiadomości z konta Allegro.
Napisałem również do Allegro - "konsultant" udzielił mi bezcennej rady - cytuję :
" Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość.
Zamówienie mogę przekazać do wykluczenia dopiero wtedy, gdy wygenerują Państwo etykietę
i pojawi się opóźnienie w wysyłce.
Jeśli kupujący nie odpowiada na wiadomości. Proszę złożyć wniosek o rabat transakcyjny. Zamówienie zostanie anulowane i wykluczone automatycznie z jakości sprzedaży. "
Nie wiem czy się śmiać 🤔 czy płakać nad takimi radami .........
Pytanie - czy w związku z tym mogę anulować zamówienie ?
Właśnie odjęto mi punkty w jakości sprzedaży za nieterminową wysyłkę .......😟
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@RED "@kakabe_2007 twój problem to pikuś, groźniejsze są ograniczenia w ilości znaków jakie można podać jako nazwę lub adres, a tego jak widzę nie miałeś"
Wiele razy miałem takie przepadki w nazwach firmy. Ale z tym to sobie "radzę"
Cześć, @kakabe_2007. Widzę, że już dogadałeś się z klientką.
W przypadku podobnych sytuacji powinieneś wyznaczyć kupującemu ostateczny czas na podanie prawidłowych danych, na przykład: 24h (poprzez Centrum Wiadomości) i zaznaczyć, że po tym czasie odstąpisz od realizacji zamówienia - ze względu na brak wystarczających danych do wysyłki i zrealizujesz zwrot środków.
Jeśli systemowo, po zwrocie pieniędzy, nie dostaniesz rabatu transakcyjnego, to powinieneś odwołać się przez formularz: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym W odwołaniu załącz wtedy zrzut ekranu z wysłanej do klienta wiadomości. Gdy już otrzymasz rabat transakcyjny - zamówienie będzie traktowane jako anulowane i nie będzie liczone do jakości sprzedaży.
@MiMary Bardzo dziękuję Pani za wyczerpującą informację.
Miłego weekendu ☀️
@MiMary Pozwól że zapytam jak to:
"W przypadku podobnych sytuacji powinieneś wyznaczyć kupującemu ostateczny czas na podanie prawidłowych danych, na przykład: 24h (poprzez Centrum Wiadomości) i zaznaczyć, że po tym czasie odstąpisz od realizacji zamówienia - ze względu na brak wystarczających danych do wysyłki i zrealizujesz zwrot środków."
ma się do tego:
Nie chcecie ograniczać zakupów ale też nie macie problemu z udzieleniem porady, że w zasadzie jedynym wyjściem z sytuacji w której kupujący nie poda prawidłowego numeru to odstąpienie od realizacji zamówienia czyli - jakby nie patrzeć - ograniczanie możliwości zakupów.
Wystarczy, że dla konkretnych metod dostawy wymagany będzie polski numer telefonu - ot cała tajemnica.
Jest problem z bardzo prostym rozwiązaniem ale jak widać takie luksusy nie na Allegro 🙈
@komis-bell ...... co może wiązać się z negatywną oceną dla sprzedającego .......... ot i cała prawda ....... sprzedawco radź sobie sam ........... my i tak nie usuniemy tego "negatywa" .......
@komis-bell Ciekawe, czy tamci też mają polskie numery telefonów 😛
"Najdalej postawiony Paczkomat® w sieci własnej InPostu znajduje się we Władywostoku, dokładnie w odległości 10 321 km od Warszawy. To większa odległość niż do Toronto w Kanadzie, gdzie InPost również posiada własną sieć tych urządzeń"
@komis-bell, w opisanych przez Olę przypadkach nie będzie możliwości wysyłki zamówienia niektórymi metodami dostaw (np. do Paczkomatu InPost). Należy wtedy skontaktować się z klientem, aby ustalić dalsze kroki (np. anulacja zamówienia i nowy zakup, z inną metodą dostawy). Dziękuję za sugestię!
@MiMary Właśnie o to chodzi, że Allegro jest świadome problemu i zmiana która wyeliminowałaby takie sytuacje jest banalnie prosta.
Wybrane metody dostawy muszą mieć w danych odbiorcy polski numer telefonu - problem z głowy.
Dziwne "nowości" które wszystkim uprzykrzają życie są wprowadzane regularnie i coraz bardziej zniechęcają do sprzedaży jak i zakupów na Allegro.
Ale już coś faktycznie pożytecznego to kwestia kilku lat czekania...
Przykład - niedawne zmiany czasu na opłacenie licytacji o które proszono z tego co pamiętam chyba 3 lata temu jeśli nie dawniej.
Zmiany w tej kwestii owszem wprowadzono ale finalnie takie to zmiany, że dosłownie niczego nie zmieniają bo kupujący którzy nie wybiorą metody płatności (a właśnie tu leżał cały problem który wymagał zmiany) nadal mają 30 dni na opłacenie licytacji - czyli pomimo wprowadzenia zmian kompletnie nic się nie zmieniło.
To jest tak straszne, że aż śmieszne 😂