Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jeśli kupujący zakupił towar wczoraj tzn 17.08 o godzinie 11:58 (3 produkty - z deklarowanym czasem wysyłki 24h). Produkty w paczce zostały odebrane przez kuriera Inpost w dniu dzisiejszym czyli 18.08. Kupujący od razu wystawił komentarz negatywny z "1" gwiazdkami z treścią: wysyłka opóźniona kupiłem gdyż sprzedający deklarował szybką wysyłkę.
Jak to jest dopuszczalne iż kupujący ocenia zgodność z opisem jeśli nie widzi jeszcze towaru (jest w drodze) i z treści ewidentnie wynika iż dotyczy opóźnienia, które nie miało miejsca. Pracownik na czacie napisał iż nie ma możliwości usunięcia komentarza jakby miał to by go usunął .... -nie wiem czy to śmieszne czy żałosne.
Pytanie brzmi czy albo gdzie można napisać/ do którego pracownika / w które miejsce na Allegro aby komentarz został zweryfikowany przez osobę pracującą w Allegro i został rzetelnie sprawdzony pod kątem faktycznego stanu.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@FenomenoVero pisz do UOKiK allegro ma na to wywalone 😞
Poruszałem ja i inni https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/weryfikacja-komentarzy-negat... subiektywne opinie nie powinny wpływać na jakość sprzedaży bez weryfikacji ich prawdziwości, możesz też powalczyć z portalem o publikowanie fałszywych opinii !
Oczywiście że taki komentarz nie powinien mieć miejsca, dlaczego Allegro na to pozwala? Następne pytanie czy czas dostawy w ofercie nie wprowadzał w błąd a Ty dostałeś rykoszetem?
Czas dostawy podany przy wystawianiu aukcji raczej nie wprowadza w błąd bardziej może czasem te komunikaty zielone o średniej wysyłek z 30 dni, który jest tylko przewidywalny a nie deklarowany. Ale już na to chyba się nic nie poradzi dopóki Allegro nie zmieni czegoś w tym. Podana informacja na kupionych produktach była identyczna czyli:
Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.
Jak dla mnie chyba jasne/ ale być może tylko dla mnie lub dla sprzedających i niektórych ogarniętych klientów. Nie chce oceniać klienta bo nie w tym rzecz. Tutaj chodzi bardziej o ocenę jakości przez portal wywołaną tym komentarzem.
Bo wiadomo że Allegro nawet jak usunie komentarz potencjalnie klient np. wystawi drugi raz bez opisu i co to zmieni 😜 napiszą że to indywidualna subiektywna ocena kupującego i zrobi się pętla.
Jak spada sprzedaż po wystawieniu negatywa kto na tym traci? Myślę że allegro na prowizji.
@majster_man tak by się mogło wydawać, ale nie. Moim zdaniem Allegro prowizje będzie miało od innego sprzedającego, który "wskoczy" z widocznością ofert w miejsce tego z obniżona jakością.
Miedzyinnymi stąd ten katalog i ujednoliceniem ofert, sterowanie sprzedażą.
A jeszcze bardziej zyska jak taki produkt ktoś znajdzie i kupi w ich OSA .
To właśnie ja miałam taka sytuacje niedawno - Allegro usunęło kłamliwy komentarz po czym po kilku dniach kupujący wystawil Go raz jeszcze już nic nie pisząc tylko dając po 1 gwiazdce. Co zrobisz? Nic. Nawet do sądu z takim **piiip**a nie pójdziesz bo jak nie pisze kłamstw to ma prawo do subiektywnej opinii. Patologia.
Nie mam nic przeciwko temu, by klienci wystawiali subiektywne opinie, a nawet z mchu i paproci, jednakże nie mogą one wpływać na karanie sprzedających jeśli nie są w żaden sposób weryfikowane!
Przecież każdy kupujący ma dostęp do komentarzy i swój rozum prawda?, sprawdzi przed zakupem, wyciągnie wnioski czy kupić bądź zmienić sprzedawcę na innego.
Allegro stworzywszy upośledzony system komentarzy, niejako wyręczając kupującego z obowiązku sprawdzania ocen sprzedającego, jeśli tylko ma on powyżej 99% lub SS to można bez obaw kupować, ale czy na pewno? Wydaje mi się że oceniani wysoko są tylko ci co "nagradzają" kupujących za usuwanie komentarzy negatywnych, a ci z lepszą obsługa sprzedaży i produktem, którym trafił się złośliwy klient, tkwią ze swymi ofertami na meandrach listy wyświetleń.
Wszyscy wiemy, ze system jest zły ale Allegro wie lepiej i nic z tym nie zrobi. Większym problemem jest to ze zdecydowana większość zadowolonych kupujących nie wystawia w ogóle komentarzy przez co te negatywne maja duża większe sile rażenia niż rzeczywiście powinni być.
@Health___Beauty zgadzam się, niestety allegro nie kwapi się w żaden sposób, oprócz raz wysłanego przypomnienia, aby zachęcić kupujących do wystawinia komentarza.
A tu przkład jak niebawem dostanę negatywa, za udowodnienie Paniusi, że banan ma 10mm
Klienka twierdzi że ma więcej niż centymetr.
No cóż, klient z Allegro ma zawsze racje, nawet wbrew oczywystym faktom.
@Halfrunt pytanie jest tylko jedno ,, cy podałeś w ofercie wymiary całkowite bo to co widać na fotce to wymiar wewnętrzny .
Tak w piercingu podaje się tylko rozmiary wewnętrzne bo rozmiar kolczyka = rozmiarowi przekłócia, w ten sposób mierzy się kolczyki na całym świecie. no i odchodzą wszystkie niepotrzebne elementy, wielkości kulek i ozdób, które można dodać w celu poznania gabarytu kolczyka.
W ofercie jest zaznaczone jak zmierzyć banana, opisane i nawet z rysunkiem, ale najciekawsze, że klientka jak napisała, też mierzy swój stary kolczyk w ten sposób! pozostaje jeszcze pytanie: czym mierzy i czy prawidłowo.
@Halfrunt a w ofercie pisałeś że mierzysz wewnątrz a nie całość która ma pewnie 15 - 20 mm ?
Ja właśnie zarobiłam kolejnego bezpodstawnego negatywa. Kupująca kupiła produkt bez oryginalnego opakowania co było zaznaczone w opisie i próbuje mi wmówić ze zmieniłam opis po zakupie, bo jak ona kupowała to nie było nic o tym ze nie ma opakowania. Absurd ale znowu nic nie mogę zrobić 😕
Allegro robi zrzut aukcji w momencie zakupu przez klienta. Kupujący ma na mailu link do aukcji na chwilę zakupu, to samo dostaje sprzedający. W panelu użytkownika na Allegro też powinno być to udostępnione.
Mówiąc prościej, jak klient wejdzie w aukcję poprzez opcję "Moje zakupy", to dostanie stan z chwili zakupu, bez późniejszych zmian przez sprzedawcę.
Przykładowo na górze będzie takie info.
@pecela Ja to wiem, napisałam kupującemu, wysłałam screeny. Napusal tez do Allegro ale oczywiście nic nie mogą zrobić - kupujący ma prawo do swojej opinii. Naprawdę przez takie akcje odechciewa się wszystkiego
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ kupująca nadal twierdzi, ze opis w momencie zakupu byl inny i ze ja go zmieniłam po zakupie. Napisałam do Was przez formularz kontaktowy żebyście się chociaż skontaktowali z kupująca i jej wyjaśnili ze w zakładce moje zakupy ma widok oferty z dnia zakupu a ona mi dziś dalej pisze, ze da sobie rękę uciąć ze opis był inny. Czemu ja mam ponosić tego konsekwencje? Przez ten komentarz jakość sprzedaży spadła mi od wczoraj o ponad 60 punktów. Odpowiedz od Allegro oczywiście jakieś standardowe kopiuj wklej i informacja, ze wy nie możecie się skontaktować z kupującym. Serio?
@Health___Beauty przykro mi, ale nie mogę podważyć decyzji jaką otrzymałaś w sprawie nr 35388751. Rozumiem, że to trudna sytuacja i nie jesteś z tego zadowolona, ale nie mamy możliwości usunięcia komentarza, a dział komentarzy nie inicjuje kontaktu z kupującymi w celu rozwiązania kwestii komentarzy.
@la_nika @Już wam napisałam w korespondencji - granice zostały przekroczone i sprawę jutro wysyłam do prawnika. Skoro kupująca pisze, ze da sobie rękę uciąć ze w opisie nie było mowy o braku kartonika a sprawdzenie tego nie wymaga żadnych akrobacji to ja tu jestem pokrzywdzona, a Wy pozwalacie na bezpodstawne oczernianie mnie i bezzasadne obniżanie jakości mojej sprzedaży.