anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niezrozumiany błąd podczas wystawiania ofert przez plik

-Kristof-
#7 Wielbiciel#

Nie mogę dodać nowych produktów korzystając z pliku Allegro. Wszystko jest przygotowane jak wcześniej, kiedy produkty importowało poprawnie. Teraz otrzymuje następujący komunikat:

"'- Wprowadź poprawne dane produktu lub dodaj id pasującego produktu z Katalogu."

Produkt posiada poprawnie wpisany numer produktu, producenta i serię.

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

cikcar
#7 Wielbiciel#

Mój powyższy post został automatycznie ocenzurowany. Kiepskie podejście. Może jednak nie ma co tutaj pomagać. Niech pracują moderatorzy allegro, jak w tym przypadku na odpowiedź trzeba będzie czekać 2 tyg., aż ktoś się z programistów nie pracujących dla allegro się zlituje i napiszę.  Pozdrawiam

oznacz moderatorów

-Kristof-
#7 Wielbiciel#

Wiem że produkty które mam w pliku już są w katalogu allegro i nie ma potrzeby tworzyć nowych produktów w katalogu.

oznacz moderatorów

AMTGastroguss
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Mam ten sam problem podczas wystawiania oferty z pliku.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@AMTGastroguss Zapoznaj się proszę z moją odpowiedzią, którą zamieściłam tutaj🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AMTGastroguss
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów

motorr_store
#7 Wielbiciel#

Też nie mogę dodać produktów. Wszystkie produkty na liście są w katalogu i mogę je dodać ręcznie. W kolumnie G Akcje mam do wyboru tylko "Wystaw", opcji "Stwórz produkt i wystaw ofertę" nie ma

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@motorr_store Jaka informacja pojawia się w zakładce Raporty?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

motorr_store
#7 Wielbiciel#

Cały plik z raportu ma te same informacje

motorr_store_0-1728545073512.png

motorr_store_1-1728545151832.png

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@motorr_store Proszę, prześlij nam plik z raportem na adres spolecznosc@allegro.com
W wiadomości załącz również link do bieżącego formularza. Przekażę zgłoszenie do działu technicznego. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

motorr_store
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi wysłałem maila 4 dni temu. Dostałem tylko odpowiedź o treści "Adres spolecznosc@allegro.com służy jedynie do przesyłania dodatkowych informacji, związanych ze zgłoszeniami na forum Allegro Gadane. Nie otrzymasz odpowiedzi na swojego maila."
Kiedy i gdzie mogę się spodziewać jakiejś konkretnej odpowiedzi ?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@motorr_store przepraszam, że długo czekasz na odpowiedź. Sprawdzamy Twój przypadek i gdy dowiem się więcej, wrócę tutaj z informacją. 

oznacz moderatorów

cikcar
#7 Wielbiciel#

Nie licz tutaj na szybką i konkretną pomoc w rozwiązaniu Twojego problemu, standard min. 2 tyg. Musisz liczyć wyłącznie na siebie, przeanalizować plik i przetestować na zasadzie prób i błędów. Zwróć uwagę, że rok temu byłem w podobnej sytuacji, niby programista musiałem poświęcić sój czas żeby "ugryść" problem. Nic szybko tutaj nie załatwisz.  Moderatorki klikają ctrl+v i ctrl+v, a Ty stoisz w miejscu. 

oznacz moderatorów