anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowe narzędzie reklamacja - dziwne procedury zgłaszania kilku takich samych reklamacji

mikeza
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

nie rozumiem w jakim celu klient może do jednej transakcji wysłać kilka procedur reklamacyjnych. Jedna po drugiej co 5 minut. Taki system jest bez sensu. kient zgłasza reklamację, po czym po 5 minutach zgłasza identyczną reklamację dotyczącą tego samego produktu. I ja mam odpowiadać w obydwu reklamacjach i po uznaniu tej pierwotnej, mam uznać kolejną taką samą. Kto to wymyślił z allegro ??

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mikeza chodzi o jedno i to samo zamówienie? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@_HolaOla_ dokładnie, są złożone 2 takie same reklamacje dotyczące tego samego zamówienia, na dodatek o tej samej treści. Pomimo, że reklamację przyjąłem, to system wymusza na mnie teraz decyzję w drugiej reklamacji dotyczącej tego samego. Paranoja jakaś.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

proszę rzucić na to okiem, 2 takie same reklamacje o innym numerze w systemie: 977117/2025, 977376/2025

reklamacja dotyczy tej samej transakcji i tego samego produktu, dlaczego system pozwala składać więcej niż jedną reklamację oczywiście dotyczącą tego samego problemu ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mikeza oczywiście poproszę o sprawdzenie ich, ale czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczą? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@_HolaOla_ 083ae680-ba3b-11f0-a1d7-afc13e3d19fc

na tą chwilę wydałem 2 decyzje reklamacyjne o tej samej treści, ale to trochę dziwne dla mnie.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mikeza dziękuję, sprawdzę to z zespołem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mikeza dostałam już potwierdzenie, że to błąd po naszej stronie. Pracujemy nad jego rozwiązaniem, ale przepraszam za te niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

Powiem Ci tak - sama składałam w tym tygodniu reklamację i ten system jest tak niejasny że też byłam przekonana, że ta reklamacja nie została zapisana i powinnam ją jeszcze raz złożyć. Nie ma tej reklamacji w dyskusjach tylko jest w centrum wiadomości, w dodatku wygląda to tak jak wiadomość której nie przepuściła Alina. Więc nie dziwię się że kupujący puszczają formularz x razy, bo naprawdę można mieć wrażenie, że reklamacja nie została złożona. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Health___Beauty dokładnie to wygląda jak opisujesz

kompletnie nie wiem co to w tym chodzi allegro

po kiego diabła było to zrobione

1 reklamacja wygląda jak reklamacja umieszczona w wiadomościach ale z udziałem allegro

dopiero druga składana w sposób identyczny pojawia się w reklamacjach

 

kompletny bezsens

oznacz moderatorów