Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy piszecie do Allegro przez formularz kontaktowy, odpowiadamy Wam mejlowo. Od teraz odpowiedzi będziecie od nas otrzymywać z adresu:
Pozostała korespondencja prowadzona przez Allegro również będzie się odbywać z wykorzystaniem adresów mejlowych w domenie service.allegro.pl.
Wiemy, że jesteście ostrożni i świadomi zagrożeń w Sieci, dlatego informujemy, że nowa domena jest bezpieczna i zastąpi naszą dotychczasową: allegro.pl (adres: kontakt@allegro.pl).
W najbliższym czasie możecie jeszcze otrzymywać odpowiedzi od Allegro z adresów w starej domenie lub w obu. Ten krótki okres przejściowy jest konieczny w kończącym się procesie wdrożenia nowego rozwiązania.
Hej @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ hej wcześniej jak zgłaszaliśmy problem poprzez formularz allegro otrzymywaliśmy maila typu " przyjęliśmy zgłoszenie nr...." i później wasza odpowiedź była zatytułowana w ten sam sposób "odpowiedz do zgłoszenia nr...". Teraz chyba coś się zmieniło, bo nie mamy maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia. Dodatkowo odpowiedź wygląda tak jak na załączonym zdjęciu. Jest tylko Wasza odpowiedź, bez info czego dotyczyło zapytanie, jakiego zamówienia itd. Teraz za każdym razem jak otrzymuję od Was odpowiedź - muszę dopytywać czego dotyczy przesłana wiadomość. Da się coś z tym zrobić?

@AMSO-komputery Na pewno da się z tym coś zrobić, ale trzeba czasu, przynajmniej kilka lat, zanim nowo zatrudnieni "z łapanki" nauczą się prawidłowo prowadzić korespondencję.
Prosimy o cierpliwość, Allegro wszystko co robi to robi dla dobra użytkowników i w ciągu kilku lat na pewno sytuacja ulegnie poprawie.
Albo się przyzwyczaimy...
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy mogę prosić o komentarz? Nie ukrywam, że bardzo często kontaktujemy się z Wami poprzez formularz allegro. Teraz za każdym razem jak otrzymujemy odpowiedź, musimy pytać się o to czego dotyczyło zapytanie lub też prosić o wskazanie treści zapytania. Pomijam już że ostatnie czasy na odpowiedź na pytanie musimy czekać ponad 24h, gdzie od sprzedawcy wymagacie odpowiedzi w tym czasie 😕
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Podbijam wątek. Zgłosiliśmy się w poniedziałek do Allegro w związku z otrzymanym upomnieniem w piątek o więcej szczegółów. Po odpowiedzi, która prosiła o datę wiadomości z upomnieniem, kontakt z Allegro zamiast podać faktyczne szczegóły upomnienia zapytał o przykładową ofertę, tak jakby kontekst zgłoszenia przepadł. Po odpowiedzi klaryfikującej kontakt się urwał. Brak potwierdzenia zgłoszenia, kolejne wiadomości po pierwszej odpowiedzi nie mają nawet numeru zgłoszenia. Mamy zostać sprawdzeni "jutro" czy dalej popełniamy błędy a nie udało nam się nawet uzyskać szczegółów naruszenia. Nie muszę mówić, że wcześniej na starym systemie nie było takiej sytuacji.
Numery zgłoszeń: 175559680753602433, 175560068182302448 (na to nie otrzymaliśmy odpowiedzi)
chyba, że filtry antyspamowe dostawców hostingowych/pocztowych uważają nowy adres za spam i nie doręczają wiadomości.
@AMSO-komputery @Pawel3017 Obecnie czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle w związku z problemami technicznymi. Trwają prace nad usunięciem tych utrudnień.
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.
Dziękuję za wiadomość. Czy problem braku powiadomienia "o przyjęciu zgłoszenia" oraz braku informacji na jakie pytanie odpowiada konsultant w wiadomości - też jest przez Was rozwiązywana? Właśnie otrzymałem kolejną wiadomość mailową od Was na pytanie gdzie muszę dopytywać się konsultanta na jaką wiadomość odpowiedział 😕
@AMSO-komputery Tak, wiemy o tych problemach. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.