anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

numer telefonu odbiorcy jest nieprawidłowy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Alegoria24_pl
#10 Popularyzator#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

mamy zamówienie, nr płatności 5c2ac1ff-e8e7-11ef-ae2f-8b4117539515 Niestety, przy próbie wygenerowania etykiety pojawia się komunikat "Numer telefonu odbiorcy jest nieprawidłowy". Rzeczywiście, rzeczony numer wygląda dosyć dziwnie, zaczyna się od +16 XXX-XXX-XXX (z kreseczkami). Próbowaliśmy dzwonić (także bez kierunkowego), ale taki numer nie istnieje. 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Alegoria24_pl Temat wraca jak bumerang - dlaczego nie wprowadzicie prostej walidacji numeru telefon przy składaniu zamówienia, tak jak to robią na cywilizowanych serwisach?

oznacz moderatorów
Alegoria24_pl
#10 Popularyzator#

dodajmy, że wprowadzenie takiej walidacji w naszym sklepie zajęło mniej więcej 45 minut

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Alegoria24_pl wysłaliśmy do Ciebie prawidłowy numer klienta, w wiadomości mailowej (numer zgłoszenia to 49479894). 😊

@TomBanknoter rozumiem, że takie sytuacje są dla was jako sprzedających niekomfortowe i angażujące. Na ten moment, formularz działa w ten sposób, że nie blokuje takich numerów. Oczywiście zgłosiłam waszą sugestię w tej sprawie do zespołu, który odpowiada za proces składania zamówień - jednak nie mogę wam nic obiecać. Kiedy dowiem się więcej w tej sprawie, to napewno wrócę z informacją. 😊 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Sa_nova Nie tylko dla nas, Wy też macie z tym kupę niepotrzebnej roboty 😎

oznacz moderatorów
Alegoria24_pl
#10 Popularyzator#

dziękuję!

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Alegoria24_pl spróbujemy skontaktować się z klientem, żeby uzyskać prawidłowy numer telefonu do zamówienia. Dodam też, że w takim przypadku kiedy nie możesz zrealizować zamówienia, przez nieprawidłowy numer telefonu podany przez klienta - to będziemy mogli wykluczyć zamówienie z Jakości Sprzedaży. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Sa_nova To oczywiście bardzo miłe z Twojej strony, ale nie chodzi i jednostkowe interwencje, na które czas tracimy i my, i Wy. Wciąż powraca pytanie, dlaczego system przyjmuje zamówienia bez prawidłowego numeru telefonu. Jak tu nie raz było pisane, taka walidacja jest łatwa do wprowadzenia, i wiele firm kurierskich, serwisów sprzedażowych czy sklepów on-line ją od dawna stosuje. Chyba nie przerasta to możliwości Allegro?

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@TomBanknoter To jest postulowane od lat..... @Sa_nova pewnie jak się popytasz do dostaniesz odp typu : Wprowadzenie tego byłoby korzystne dla kupujących/sprzedających i przewoźników - dlatego nie zrobimy tego...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
TomBanknoter
#18 Luminarz#

@pinsplash Wiem że od lat, ale mówią, że kropla drąży skałę. Tylko nie wiem, czy beton też 😎

oznacz moderatorów
Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Powyższa odpowiedź jest żartem, ponieważ klient złożył zamówienie i słusznie będzie oczekiwał jego realizacji. Wasz serwis, będący pośrednikiem, dał ciała, ponieważ nie przekazał nam danych potrzebnych do realizacji zamówienia.

Mnie dzisiaj trafiło się takie zamówienie, dlaczego mam się zajmować cudzymi błędami?

Wystarczy poprawić algorytm!

Mam wrażenie, że jest to zostawione w ten sposób specjalnie, żeby nas jszecze na czym oszwabić, obnizyć ocenę itp.

 

 

oznacz moderatorów