Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
mamy zamówienie, nr płatności 5c2ac1ff-e8e7-11ef-ae2f-
@Alegoria24_pl Temat wraca jak bumerang - dlaczego nie wprowadzicie prostej walidacji numeru telefon przy składaniu zamówienia, tak jak to robią na cywilizowanych serwisach?
dodajmy, że wprowadzenie takiej walidacji w naszym sklepie zajęło mniej więcej 45 minut
@Alegoria24_pl wysłaliśmy do Ciebie prawidłowy numer klienta, w wiadomości mailowej (numer zgłoszenia to 49479894). 😊
@TomBanknoter rozumiem, że takie sytuacje są dla was jako sprzedających niekomfortowe i angażujące. Na ten moment, formularz działa w ten sposób, że nie blokuje takich numerów. Oczywiście zgłosiłam waszą sugestię w tej sprawie do zespołu, który odpowiada za proces składania zamówień - jednak nie mogę wam nic obiecać. Kiedy dowiem się więcej w tej sprawie, to napewno wrócę z informacją. 😊
@Sa_nova Nie tylko dla nas, Wy też macie z tym kupę niepotrzebnej roboty 😎
dziękuję!
@Alegoria24_pl spróbujemy skontaktować się z klientem, żeby uzyskać prawidłowy numer telefonu do zamówienia. Dodam też, że w takim przypadku kiedy nie możesz zrealizować zamówienia, przez nieprawidłowy numer telefonu podany przez klienta - to będziemy mogli wykluczyć zamówienie z Jakości Sprzedaży. 😊
@Sa_nova To oczywiście bardzo miłe z Twojej strony, ale nie chodzi i jednostkowe interwencje, na które czas tracimy i my, i Wy. Wciąż powraca pytanie, dlaczego system przyjmuje zamówienia bez prawidłowego numeru telefonu. Jak tu nie raz było pisane, taka walidacja jest łatwa do wprowadzenia, i wiele firm kurierskich, serwisów sprzedażowych czy sklepów on-line ją od dawna stosuje. Chyba nie przerasta to możliwości Allegro?
@TomBanknoter To jest postulowane od lat..... @Sa_nova pewnie jak się popytasz do dostaniesz odp typu : Wprowadzenie tego byłoby korzystne dla kupujących/sprzedających i przewoźników - dlatego nie zrobimy tego...
@pinsplash Wiem że od lat, ale mówią, że kropla drąży skałę. Tylko nie wiem, czy beton też 😎
Powyższa odpowiedź jest żartem, ponieważ klient złożył zamówienie i słusznie będzie oczekiwał jego realizacji. Wasz serwis, będący pośrednikiem, dał ciała, ponieważ nie przekazał nam danych potrzebnych do realizacji zamówienia.
Mnie dzisiaj trafiło się takie zamówienie, dlaczego mam się zajmować cudzymi błędami?
Wystarczy poprawić algorytm!
Mam wrażenie, że jest to zostawione w ten sposób specjalnie, żeby nas jszecze na czym oszwabić, obnizyć ocenę itp.