Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka o wymiarach 25x20x15 i pojawia sie w śledzeniu taka informacja
"Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów"
@PPHUGifciorek na to pytanie może odpowiedzieć support przewoźnika DPD.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ podobna sprawa: Wróciła do nas nie dostarczona paczka od przewoźnika DPD z adnotacją: "Paczka nie spełnia wymogów". Ale pytanie do was, a nie do DPD: dlaczego wasz system przepuszcza paczki z wymiarami 17 x 13 x 7 cm,waga 1 kg jeżeli to nie spełnia wymogów formy przewozu: Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup ??. Wysyłka i zamawianie kuriera jest robione przez waszą stronę
@HMS_Computers_II podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa, abym mogła zweryfikować temat.
@RaBarbar_ka napisał(a):
@HMS_Computers_II podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa, abym mogła zweryfikować temat.
Zamówienie nr
Witam!
Mam ten sam problem z DPD, wczoraj otrzymałem zwrot paczki z adnotacją "Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów"
Paczka jest o wadze do 4kg i o wymiarach 60 x 40 x 30 cm.
nr. zamówienia c2859730-6f7f-11f0-b4dd-556f6df7259c
Zostałem też obciążony kosztami za zwrot w kwocie 14,99zł
proszę o wyjaśnienie.
Klientka była w punkcie żabka i otrzymała odpowiedź, że w dniu doręczenia paczki do punktu tj 5.VIII nie było kuriera z DPD, tylko zrobił zwrot do naszego sklepu z adnotacją "Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów".
Czasami jest taki komunikat, gdyż w punkcie nie ma miejsca aby przyjąć paczkę, a w tym przypadku kuriera nawet nie było w punkcje, aby zostawić paczkę.
@HMS_Computers_II i @ryszardo_ Konsultuję sprawę.
@ryszardo_ i @HMS_Computers_II Otrzymałam informację, że wasze sprawy są już weryfikowane przez przewoźnika. Doradca skontaktuje się z Wami mailowo.
Dzięki, będę czekać na wiadomość.
Być może paczka przekraczała dopuszczalne wymiary. Dla Żabek jest to 60 x 40 x 40 cm. Być może w najszerszym miejscu było trochę więcej na którymś boku.
Wymiary są zawyżone, wymiary rzeczywiste paczki to 58x38,5x28,5cm.
@ryszardo_ z żabami tak jest , mam u siebie w stacjonarnym Pick-up i inne ,masa paczek jest do mnie przekierowywana z żabek ,widać u nas kurierzy bardziej ogarnięci ...wiadomo scyzoryki 😀... tylko pacjenty wk... łażą i szukają paczek .
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zamówienie 85a3df50-99f2-11f0-802b-81f0dbfcd2e0 otrzymało adnotację "Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów". Dodatkowo klient mi teraz wbił zwrot "paczka nie dotarła na czas". PRZESYŁKA WYMIARY 60 x 41 x 13 cm, waga 3 kg.
Znowu waszym kurierom się nie chce??? Proszę o wyjaśnienie.
U nas, przy takim samym komunikacie, okazało się że punkt do którego miało trafić, mimo że jest na mapce, to po prostu nie przyjmuje w ogóle paczek 🙂
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
"Konstruktywna" odpowiedź waszego konsultanta:
"Punkty doręczenia typu Żabka mogą mieć własne ograniczenia odnośnie wielkości czy ilości przesyłek do przyjęcia. "
"Mogą mieć"... Wy tego nie wiecie, nie znacie się, was tam nie było, tramwaj jechał i zasłonił...
KOMPROMITACJA
I zapadła cisza... Bo co niby można odpowiedzieć, jak się wcześniej p i e r d .... takie głupoty i wykazywało brak podstawowej wiedzy. Żałosne.
W tej sprawie otrzymasz od nas odpowiedź mailowo. Widzę, że Twoja wiadomość trafiła do odpowiedniego zespołu więc proszę o cierpliwość.
Człowieku, weź ty lepiej zamilknij i się nie ośmieszaj. Moja wiadomość właśnie trafiła do "odpowiedniego" zespołu. Ten "odpowiedni" zespół nawet nie ma pojęcia, jakie gabaryty przyjmuje żabka i odpisuje, cytuję "mogą mieć własne ograniczenia". Ten "odpowiedni" zespół tego nie wie...ten "odpowiedni" zespół nie jest pewny tego, co pisze.
Reasumując - ten "odpowiedni" zespół się kompromituje. A razem z nim kompromituje się moderator, który odpowiada nie zagłębiając się w sprawę...
Osobnym tematem jest to, że zamawiając przesyłki podaje się ich gabaryt. Przy jego przekroczeniu system nie pozwala wygenerować paczki. Więc o jakim "mogą mieć" my mówimy?????
@GreTrans mi też się zdarzyła paczka której w żabce nie przyjęli, kupującemu powiedziałem żeby wybrał inny punkt i wysłałem jeszcze raz (dotarło), do allegro zgłosiłem reklamację na zwrot kosztów (zwrotu i ponownej wysyłki) i uznali.
Co prawda czekałem pewnie z miesiąc, ale paczka też była niewiele mniejsza niż limit gabarytowy.
Ale że paczki która wejdzie do paczkomatu nie przyjęli to mi się nie zdarzyło.