anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

O co chodzi z tą informacją od DPD Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów

PPHUGifciorek
#7 Wielbiciel

Paczka o wymiarach 25x20x15 i pojawia sie w śledzeniu taka informacja

"Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów"

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PPHUGifciorek na to pytanie może odpowiedzieć support przewoźnika DPD. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ podobna sprawa: Wróciła do nas nie dostarczona paczka od przewoźnika DPD z adnotacją: "Paczka nie spełnia wymogów". Ale pytanie do was, a nie do DPD: dlaczego wasz system przepuszcza paczki z wymiarami 17 x 13 x 7 cm,waga 1 kg jeżeli to nie spełnia wymogów formy przewozu: Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup ??. Wysyłka i zamawianie kuriera jest robione przez waszą stronę

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@HMS_Computers_II podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa, abym mogła zweryfikować temat. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

@RaBarbar_ka


@RaBarbar_ka  napisał(a):

@HMS_Computers_II podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa, abym mogła zweryfikować temat. 


Zamówienie nr 

af3c6830-71e0-11f0-8d70-f994aa8f6536
oznacz moderatorów

ryszardo_
#8 Zapaleniec

Witam!

Mam ten sam problem z DPD, wczoraj otrzymałem zwrot paczki z adnotacją "Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów"

Paczka jest o wadze do 4kg i o wymiarach 60 x 40 x 30 cm.

nr. zamówienia c2859730-6f7f-11f0-b4dd-556f6df7259c

Zostałem też obciążony kosztami za zwrot w kwocie 14,99zł

proszę o wyjaśnienie.

oznacz moderatorów

ryszardo_
#8 Zapaleniec

Klientka była w punkcie żabka i otrzymała odpowiedź, że w dniu doręczenia paczki do punktu tj 5.VIII nie było kuriera z DPD, tylko zrobił zwrot do naszego sklepu z adnotacją "Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów". 

Czasami jest taki komunikat, gdyż w punkcie nie ma miejsca aby przyjąć paczkę, a w tym przypadku kuriera nawet nie było w punkcje, aby zostawić paczkę.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@HMS_Computers_II  i @ryszardo_  Konsultuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ryszardo_ i @HMS_Computers_II Otrzymałam informację, że wasze sprawy są już weryfikowane przez przewoźnika. Doradca skontaktuje się z Wami mailowo. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ryszardo_
#8 Zapaleniec

Dzięki, będę czekać na wiadomość.

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@ryszardo_

Być może paczka przekraczała dopuszczalne wymiary. Dla Żabek jest to 60 x 40 x 40 cm. Być może w najszerszym miejscu było trochę więcej na którymś boku. 

oznacz moderatorów

ryszardo_
#8 Zapaleniec

Wymiary są zawyżone, wymiary rzeczywiste paczki to 58x38,5x28,5cm.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ryszardo_  z żabami tak jest , mam u siebie w stacjonarnym Pick-up i inne  ,masa paczek jest do mnie przekierowywana z żabek  ,widać u nas kurierzy bardziej ogarnięci ...wiadomo scyzoryki 😀... tylko pacjenty wk... łażą i szukają paczek .

oznacz moderatorów

GreTrans
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Zamówienie 85a3df50-99f2-11f0-802b-81f0dbfcd2e0 otrzymało adnotację "Nie przekazana do punktu Pickup - Paczka nie spełnia wymogów". Dodatkowo klient mi teraz wbił zwrot "paczka nie dotarła na czas". PRZESYŁKA WYMIARY 60 x 41 x 13 cm, waga 3 kg.

Znowu waszym kurierom się nie chce??? Proszę o wyjaśnienie.

oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

U nas, przy takim samym komunikacie, okazało się że punkt do którego miało trafić, mimo że jest na mapce, to po prostu nie przyjmuje w ogóle paczek 🙂

oznacz moderatorów

GreTrans
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

"Konstruktywna" odpowiedź waszego konsultanta: 

"Punkty doręczenia typu Żabka mogą mieć własne ograniczenia odnośnie wielkości czy ilości przesyłek do przyjęcia. "

"Mogą mieć"... Wy tego nie wiecie, nie znacie się, was tam nie było, tramwaj jechał i zasłonił...

 

KOMPROMITACJA

oznacz moderatorów

GreTrans
#9 Pomysłodawca

I zapadła cisza... Bo co niby można odpowiedzieć, jak się wcześniej p i e r d .... takie głupoty i wykazywało brak podstawowej wiedzy. Żałosne.

 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@GreTrans 

W tej sprawie otrzymasz od nas odpowiedź mailowo. Widzę, że Twoja wiadomość trafiła do odpowiedniego zespołu więc proszę o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

GreTrans
#9 Pomysłodawca

Człowieku, weź ty lepiej zamilknij i się nie ośmieszaj. Moja wiadomość właśnie trafiła do "odpowiedniego" zespołu. Ten "odpowiedni" zespół nawet nie ma pojęcia, jakie gabaryty przyjmuje żabka i odpisuje, cytuję "mogą mieć własne ograniczenia". Ten "odpowiedni" zespół tego nie wie...ten "odpowiedni" zespół nie jest pewny tego, co pisze. 

Reasumując - ten "odpowiedni" zespół się kompromituje. A razem z nim kompromituje się moderator, który odpowiada nie zagłębiając się w sprawę...

Osobnym tematem jest to, że zamawiając przesyłki podaje się ich gabaryt. Przy jego przekroczeniu system nie pozwala wygenerować paczki. Więc o jakim "mogą mieć" my mówimy?????

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel

@GreTrans mi też się zdarzyła paczka której w żabce nie przyjęli, kupującemu powiedziałem żeby wybrał inny punkt i wysłałem jeszcze raz (dotarło), do allegro zgłosiłem reklamację na zwrot kosztów (zwrotu i ponownej wysyłki) i uznali.

Co prawda czekałem pewnie z miesiąc, ale paczka też była niewiele mniejsza niż limit gabarytowy.

Ale że paczki która wejdzie do paczkomatu nie przyjęli to mi się nie zdarzyło.

oznacz moderatorów