Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Otrzymałem ocenę negatywną ,,Zamówienie nie zostało dostarczone" za przesyłkę allegro mini
z treścią
"Wielokrotnie mogłem doświadczyć, że sprzedawcy korzystający zostaw Poczty Polskiej nie zdają sobie sprawy że przesyłka nigdy nie dociera na czas deklarowany w chwili dokonywania zakupu towaru"
Oczywiście termin doręczenia algorytm allegro podało 5 dni 🙂 Ocena z dania 29.10.2025, kupujący otworzył dyskusję i dosłownie kłócił się z Allegro o czas jaki pokazują itd. Przesyłka po złożeniu wniosku do Allegro protect w się znalazła i została doręczona w dniu wczorajszym, kupujący zakończył dyskusję.
Dzisiaj postanowiłem wykluczyć ocenę ze średniej ocen sprzedawcy jak to robiłem zazwyczaj oczywiście z racji że poczta doręczyła przesyłkę nie w deklarowanym przez allegro 29.10 tylko 3.11 i ku mojemu zdziwieniu konsultant twierdzi że nie wykluczy. Początkowo konsultant pisał o usunięciu oceny po czym go wyprowadziłem z błędu gdyż wiadomo że oceny nie da się usunąć. Wytłumaczyłem że chce wykluczyć ocenę z statystyk ocen i otrzymałem informację nie bo nie może.
Może normalnie uznał bym że tak jest tylko ze takich sytuacji miałem już kilka w przeciągu 2 lat i nigdy nie było podobnego problemu, ocena była wykluczona gdy towar został doręczony. Wystarczyło opisać sprawę i już a teraz co chwilę inny konsultant, każdy pisze co innego... idzie się pogubić już w tym, czy możecie pomóc @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
lub ktoś z was sprzedawców miał podobną sprawę i dało się to jakoś rozwiązać?
małe uzupełnienie gdyż otrzymałem taką właśnie odpowiedź od innego konsultanta
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Tak jak wspomniałam, ocena może zostać wykluczona tylko wtedy, gdy porusza kwestię wyłącznie opóźnienia dostawy, a Państwo nadali przesyłkę w terminie.
Jeśli ocena wskazuje na brak doręczenia towaru, nie możemy jej wykluczyć - opóźnienie dostawy nie jest tym samym co brak doręczenia. Jeśli w momencie wystawiania oceny paczka nie została dostarczona, nie możemy jej usunąć po jej doręczeniu.
@DBESTSHOP w sumie nieźle się wykręcili😉, z tego wynika, że klient nie kłamie, bo w momencie kiedy pisał, że nie doręczona, nie była doręczona😁, teraz klient może kupić coś i 15 minut później wystawić komentarz, że niedoręczona i nikt nic z tym nie zrobi
Ja nie potrafię zrozumieć myślenia niektórych konsultantów. Jeśli nadał bym przesyłkę po terminie to ok, wpadłem ale Ja swoją pracę wykonałem w 100%. Opis oceny sugeruje
1. opóźnienie przewoźnika
2. deklarację allegro
Tu ewidentnie widać kto obrywa finalnie. Kiedyś przynajmniej widząc że poczta ma lagi w doręczeniu to zmieniałem na 11 dni roboczych terminy i po sprawie teraz algorytm tak pilnuje że w ciągu tygodnia otrzymałem 5 ocen negatywnych za czas doręczenia przez przewoźnika. Trzy udało się wykluczyć, ta jest w trakcie, a w innej kupujący ma chyba dwubiegunowość bo pisze o czymś co nie miało miejsca a jak dzwonię to nie odbiera. Finalnie przesyłka została doręczona. Jak byś się nie starał to i tak obrywasz
@DBESTSHOP weryfikuję kwestię wykluczenia oceny i wrócę z informacją.
kolejna wiadomość od was, czemu u was tak bardzo wszyscy słowo wykluczenie ze średniej odbierają jako usunięcie oceny. Wszędzie piszę że nie chce usunąć oceny bo wiem że nie możecie a każdy konsultant upiera się o usunięcie.
Ten konsultant poszedł o krok dalej i stwierdził że w treści opinii wpisany jest kontakt ze mną?
"Wielokrotnie mogłem doświadczyć, że sprzedawcy korzystający zostaw Poczty Polskiej nie zdają sobie sprawy że przesyłka nigdy nie dociera na czas deklarowany w chwili dokonywania zakupu towaru"
Gdzie? Poniżej cała wiadomość
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Zgodnie z Art. 11.8 Regulaminu, usunięcie opinii może nastąpić wyłącznie w przypadku naruszenia regulaminu w sposób obiektywnie potwierdzony. W tym przypadku nie jesteśmy w stanie stwierdzić jednoznacznie, że opinia zawiera nieprawdziwe informacje. Kupujący wskazał w treści opinii na kontakt z Panem, jest to część transakcji, której nie możemy w pełni zweryfikować.
Zachęcam do zapoznania się z naszym artykułem:
Nie usuwamy ocen i komentarzy, które kupujący wystawili:
• w wyniku nieporozumienia ze sprzedającym – o ile są zgodne z naszymi zasadami
• za niezgodność towaru z opisem, a także jakość towaru
• za obsługę i kontakt ze sprzedającym
• gdy problemy z dostarczeniem paczki były po stronie przewoźnika.
Chcąc Panu pomóc - mogę przesłać do Kupującego oficjalny komunikat z prośbą o pilny kontakt z Panem w sprawie komentarza, wiem, że często okazuje się pomocny. Proszę o informację czy jest Pan zainteresowany.
Życzę miłego dnia!
@DBESTSHOP przykro mi, ale nie wykluczymy oceny wystawionej do tego zamówienia. Powodem jest napisane stwierdzenie przez klienta "sprzedawcy korzystający zostaw Poczty Polskiej nie zdają sobie sprawy" - co może sugerować kontakt i odnościć się do tego.
@DBESTSHOP nie wyklucza Twojego komentarza, bo kupujący wyraźnie napisał zostaw😁
a tak btw, to dobrze, że chociaż kupujący którzy wybierają ten rodzaj przesyłki wiedzą o tym😉
,,zostaw" upadłem ze śmiechu... i nie chce wstawać 🙂 Czekaj @KOGIEL_T zaraz i do tego pewnie ktoś się przyczepi xD
Co sugeruje? ,,sprzedawcy korzystający zostaw Poczty Polskiej nie zdają sobie sprawy" niech mi Pani wytłumaczy ja doszliście do tego? 🙂 Jak wy to interpretujecie bo z całym szacunkiem ale tak pokrętnej logiki bym chyba nie wymyślił
Taka logika była by zasadna w momencie gdyby było napisane
,,sprzedawca korzystający z dostawy Poczty Polskiej nie zdaje sobie sprawy" - to jeszcze można było jakość do tego co Pani pisze połączyć bo skierowane było by w moją stronę jako sprzedawcy i oznaczać mogło by kontakt bezpośredni ze mną i opinia na temat.
Ale ludzie tam jest napisane ,,sprzedawcy", ,,zdają" czyli ogólnikowe stwierdzenie, opis sytuacji w liczbie mnogiej czyli dotyczy wszystkich sprzedawców, tak robi się w mediach kiedy nie bijesz do konkretnej osoby tylko do np całej partii 🙂
To nawet nie jest naciągane tylko wymyślone... tak myślę ja. Proszę teraz uzasadnić to bo inaczej nie odpuszczę 🙂
@DBESTSHOP na tej platformie jest jedna zasada, Allegro ustala domniemany czas dostarczenia, przewodzik nie wywiązuje się ze swojego zadania, a negatywa dostaje sprzedający
To jest strzelanie sobie w kolano... Pozycja dominatora zaczyna kruszeć na rynku, a ci wkurzają sprzedawców takimi sytuacjami, wkurzają kupujących podmieniając formy dostawy i kłamiąc ich. Tylko hajs się liczy... Finał będzie taki że przyjdzie nowa platforma i wielkie allegro będzie tylko dla milenialsów i boomerów, a z czasem i ci się odwrócą
To był:
Pocztex
Allegro Pocztex (to osobna usługa)
Allegro Poleceny
Allegro Mini Przesyłka
Paczka Pocztowa
Inny rodzaj przesyłki?
allegro mini przesyłka
Jak przewoźnik w swoim regulaminie określa, że przesyłki doręcza w 6 dni roboczych (tak jest w Pocztexie), to nie interesuje go, że Allegro pokazuje, że będzie to 5 dni. Jeżeli termin regulaminowy nie został przekroczony, to przewoźnik wywiązał się ze swojego zadania.
Przewoźnika nie interesuje, to co pokazuje Allegro, lecz to, co jest w ustawie i ich regulaminie.
Niestety za przewidywania Allegro obrywa kupujący, a wystarczyłby podawać czas dostawy jako widełki (np termin deklarowany - termin gwarantowany, a dla usług bez terminu gwarantowanego może to być format "dostawa po xx.xx.xxxx").
@pecela alle Allegro mini, to chyba nie idzie pocztexem🤔
Allegro Mini Przesyłka, to formalnie Przesyłka Firmowa (czyli list). Tu nie ma w ogóle terminu gwarantowanego, a jedynie termin deklarowany (czyli przewidywany).
@pecela no własnie, dlatego nie wiem dlaczego wyskoczyłeś z tym Pocztexem i 5 dni😉
Aaaa zapomniałem dodać @Sa_nova zdanie całe brzmi
"Wielokrotnie mogłem doświadczyć, że sprzedawcy korzystający zostaw Poczty Polskiej nie zdają sobie sprawy że przesyłka nigdy nie dociera na czas deklarowany w chwili dokonywania zakupu towaru"
nie
,,sprzedawcy korzystający zostaw Poczty Polskiej nie zdają sobie sprawy"
Kontekst też ma znaczenie bo to co kupujący pisze to opis jego doświadczenia 🙂
Ja nie proszę o usunięcie opinii, wymazania jej tylko wykluczenie z średniej z racji iż przewoźnik dał ciała. Powód oceny jaką kupujący wskazał to ,,Zamówienie nie zostało dostarczone" i na dzień 29.10 nie została doręczona. Do tego dołączona została treść opinii i sama opinia. Nie ma tam ,,nie miła obsługa" itd. co świadczyć mogło by o kontakcie z nami.
Sama ocena jest wystawiona przed dyskusją bo jak Pani sprawdzi to JA prosiłem o kontakt w prośbie o usuniecie opinii. Po niej kupujący otworzył dyskusję dzięki tej właśnie wiadomości bo chciałem abyście mieli wgląd do korespondencji aby uniknąć takiej sytuacji. Już bardziej się nie bronić przed takimi sytuacjami. W zamian wy mając to wszystko czyli treść opinii, treść prośby, dyskusję, powód oceny nie chcecie jej wykluczyć znajdując coś wyciętego ze zdania co nic nie świadczy o kontakcie z nami ,,sprzedawcy korzystający zostaw Poczty Polskiej nie zdają sobie sprawy" Dlaczego?
i teraz mógłbym w opinii na stronie allegro wpisać
Z doświadczenia mógłbym napisać że kupujący często wystawiają oceny negatywne do zakupu na portalu allegro za termin dostawy nie wiedząc że sprzedawcy nie mają wpływu na deklarowany czas przewoźnika.
🙂
Czy to świadczy o danej sytuacji? No nie bo piszę o wszystkich podobnych doświadczeniach i to samo zrobił kupujący opisując w drugą stronę sprzedawców na Allegro. Amen
@Sa_nova Tak naprawdę to Allegro powinno stanąć na wysokości zadania i wprowadzić własny system ocen dostaw a nie przerzucać odpowiedzialność na sprzedających.
Potrafiliście wprowadzić Allegro Delivery więc dokończcie i pozwólcie użytkownikom oceniać waszą działalnoćś, chyba że się wstydzicie i obawiacie sie ocen użytkowników.
Dlaczego inne firmy natychmiast po wykonaniu usługi natychmiast przysyłają ankietę z prośbą o ocenę? Wy potraficie wysyłąć tylko prośby o ocenę Allegro Gadane.