Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od 1 grudnia nie dodaje mi 140 punktów za terminowe odpowiedzi i średni czas odpowiedzi. Mogę znać powód? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@NanoZakupy Jeśli w ostatnich 30 dniach nie masz pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach, nie dostaniesz punktów w tej mierze. Przyznamy Ci je w miarach: Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach.
Rozumiem, że jeśli moje aukcje są dobrze opisane, klienci nie muszą zadawać pytań, ponieważ wszystko znajduje się w opisie, a produkty, które sprzedaję, są wysokiej jakości, obsługa klienta jest na najwyższym poziomie i nie dochodzi do zakładania dyskusji, to w efekcie nie zdobywam punktów i tracę tytuł Super Sprzedawcy? Naprawdę musiała to wymyślić osoba o wyjątkowej logice. Czyli jeśli robię wszystko, aby klient był zadowolony to mimo to stracę tytuł Super Sprzedawcy i będę przez Was informowany, że powinienem poprawić jakość sprzedaży? Naprawdę motywujące podejście!
Nie ma co się doszukiwać logiki tutaj, od dawna wszystko co się zmienia w tym portalu to nie wiem kto to wymyśla.
@NanoZakupy tak wygląda poziom jakości sprzedaży, bez dyskusji, bez zwrotów i sporadyczne odpowiedzi na pytania
zaraz może dziewczyny @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Ci pokażą
@NanoZakupy W przypadku braku pytań od kupujących możesz otrzymać do 70 punktów - liczba punktów jest zależna od liczby wystawionych ofert:
przez cały listopad mam przyznawane 100 punktów za średni czas odpowiedzi i 40 punktów za terminowe odpowiedzi. ! grudnia te punkty nie zostały przyznane co obniżyło mój poziom na dobry. Proszę mi wyjaśnić dlaczego te punkty nie zostały przyznane skoro w grudniu nie widzę nieterminowych odpowiedzi i średniego czasu?
@NanoZakupy W przeciągu ostatnich 30 dni nie otrzymałeś żadnej wiadomości od kupujących, zatem masz 0 dla tej miary, ale otrzymałeś zgodnie z moim powyższym komentarzem, 15 punktów za brak wiadomości od klientów.
gdzie tu logika? nie dostałem punktów za brak wiadomości od klientów ale otrzymałem 15 punktów za brak wiadomości od klientów. Nie rozumiem tego, mogę prosić o szersze wytłumaczenie.
@NanoZakupy To są dwie osobne miary. Jeśli nie masz punktów za odpowiedzi na pytania klientów, przez brak pytań, możesz otrzymać punktu w mierze "brak pytań od klientów". Wszystkie te informacje znajdziesz w podlinkowanym przeze mnie artykule.
To jest po prostu absurdalne. Czy nie lepiej byłoby w ogóle zrezygnować z tego systemu, zamiast przyznawać punkty za otrzymanie wiadomości albo za ich brak? Taki sposób oceny jest nie tylko nielogiczny, ale również demotywujący dla sprzedawców, którzy naprawdę dbają o jakość obsługi. Otrzymałem 15 punktów za brak wiadomości ale straciłem 140 punktów za brak wiadomości. Skąd taka rozbieżność?
@NanoZakupy ale poco Ci te punty???, pokazałem parę postów wyżej , ze nie trzeba mieć reklamacji, sporów, ani rozmów z kupującymi, aby utrzymać poziom Supr sprzedawcy, no chyba, ze lubisz zbierać punty😉
taki poziom miałem do tej pory gdy przyznawali mi punkty w tych miarach. Teraz nie przyznali i jakość spadła poniżej super.
@NanoZakupy no to ja już nie wiem jak to działa, ja jedyne punkty mam z poleceń od kupujących i cały czas mam "super"
do tej pory też tak miałem dlatego nie wiem za co ten spadek
muszisz raz w miesiącu zadać sobie pytanie z innego konta i na nie odpowiedzieć..
ot logika allegro
O jakiegoś czasu Allegro to stan umysłu, to już nie jest miejsce przyjazne sprzedającym ale również kupującym.