anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odjęte punkty za nieterminowe odpowiedzi

NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

Witam, od 1 grudnia nie dodaje  mi  140 punktów za terminowe odpowiedzi i średni czas odpowiedzi.  Mogę znać powód? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@NanoZakupy Jeśli w ostatnich 30 dniach nie masz pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach, nie dostaniesz punktów w tej mierze. Przyznamy Ci je w miarach: Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach

oznacz moderatorów

NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

Rozumiem, że jeśli moje aukcje są dobrze opisane, klienci nie muszą zadawać pytań, ponieważ wszystko znajduje się w opisie, a produkty, które sprzedaję, są wysokiej jakości, obsługa klienta jest na najwyższym poziomie i nie dochodzi do zakładania dyskusji, to w efekcie nie zdobywam punktów i tracę tytuł Super Sprzedawcy? Naprawdę musiała to wymyślić osoba o wyjątkowej logice.  Czyli jeśli robię wszystko, aby klient był zadowolony to mimo to stracę tytuł Super Sprzedawcy i będę przez Was informowany, że powinienem poprawić jakość sprzedaży? Naprawdę motywujące podejście!

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

Nie ma co się doszukiwać logiki tutaj, od dawna wszystko co się zmienia w tym portalu to nie wiem kto to wymyśla.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@NanoZakupy tak wygląda poziom jakości sprzedaży, bez dyskusji, bez zwrotów i sporadyczne odpowiedzi na pytania

alll2.png

zaraz może dziewczyny    @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Ci pokażą

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@NanoZakupy W przypadku braku pytań od kupujących możesz otrzymać do 70 punktów - liczba punktów jest zależna od liczby wystawionych ofert:

  • 9 lub mniej ofert – dostaniesz 10 punktów
  • 10 lub więcej ofert – dostaniesz 15 punktów
  • 100 lub więcej ofert – dostaniesz 30 punktów
  • 200 lub więcej ofert – dostaniesz 40 punktów
  • 300 lub więcej ofert – dostaniesz 50 punktów
  • 400 lub więcej ofert – dostaniesz 60 punktów
  • 500 lub więcej ofert – dostaniesz 70 punktów.
   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

przez cały listopad mam przyznawane 100 punktów za średni czas odpowiedzi  i 40 punktów za terminowe odpowiedzi. ! grudnia te punkty nie zostały przyznane co obniżyło mój poziom na dobry. Proszę mi wyjaśnić dlaczego te punkty nie zostały przyznane skoro w grudniu nie widzę nieterminowych odpowiedzi i średniego czasu?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@NanoZakupy W przeciągu ostatnich 30 dni nie otrzymałeś żadnej wiadomości od kupujących, zatem masz 0 dla tej miary, ale otrzymałeś zgodnie z moim powyższym komentarzem, 15 punktów za brak wiadomości od klientów. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

gdzie tu logika? nie dostałem punktów za brak wiadomości od klientów ale otrzymałem 15 punktów za brak wiadomości od klientów. Nie rozumiem tego, mogę prosić o szersze wytłumaczenie.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@NanoZakupy To są dwie osobne miary. Jeśli nie masz punktów za odpowiedzi na pytania klientów, przez brak pytań, możesz otrzymać punktu w mierze "brak pytań od klientów". Wszystkie te informacje znajdziesz w podlinkowanym przeze mnie artykule. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

To jest po prostu absurdalne. Czy nie lepiej byłoby w ogóle zrezygnować z tego systemu, zamiast przyznawać punkty za otrzymanie wiadomości albo za ich brak? Taki sposób oceny jest nie tylko nielogiczny, ale również demotywujący dla sprzedawców, którzy naprawdę dbają o jakość obsługi. Otrzymałem 15 punktów za brak wiadomości  ale straciłem 140 punktów za brak wiadomości. Skąd taka rozbieżność? 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@NanoZakupy ale poco Ci te punty???, pokazałem parę postów wyżej , ze nie trzeba mieć reklamacji, sporów, ani rozmów z kupującymi, aby utrzymać poziom Supr sprzedawcy, no chyba, ze lubisz zbierać punty😉

oznacz moderatorów

NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

taki poziom miałem do tej pory gdy przyznawali mi punkty w tych miarach. Teraz nie przyznali i jakość spadła poniżej super.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@NanoZakupy no to ja już nie wiem jak to działa, ja jedyne punkty mam z poleceń od kupujących i cały czas mam "super"

oznacz moderatorów

NanoZakupy
#8 Zapaleniec#

do tej pory też tak miałem dlatego nie wiem za co ten spadek 

oznacz moderatorów

BikeOutlet_pl
#11 Animator#

muszisz raz w miesiącu zadać sobie pytanie z innego konta i na nie odpowiedzieć..

ot logika allegro

oznacz moderatorów

expertlogistic
#8 Zapaleniec#

O jakiegoś czasu Allegro to stan umysłu, to już nie jest miejsce przyjazne sprzedającym ale również kupującym. 

oznacz moderatorów